Lasse Lehtonen välikohtauksessa Brysselin lentokentällä - poliisien ympäröimä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011672428.html
Kykypuolueen edustaja taas suorittamassa.
Kommentit (1520)
Vierailija kirjoitti:
Tyyliin "ettekö te tiedä, kuka Minä olen"?
Saattaa olla ollut niinkin päin että en tiedä kuka minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä veli-järjestelmä suojelee Lassea, toisin kuin Tytti Yli-Viikaria joka oli nainen.
Mies on osaava ja hyvämaineinen ammattilainen, vaikka käyttäisi Kelan rahoja omiin menoihinsa, riehuisi ja haukkuisi muita.
Vielä enemmänhän tuo alkaa palautetta saamaan kuin viikaroitsija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtajat ovat Suomessa käyttäneet alkoholia kautta aikojen. Kekkosen aikaankin neuvottelut hoidettiin saunan ja viinan avulla.
Mutta huom saunassa, ei lentokentän terminaalissa...
Ja kyllä sitä terminaalissakin voi neuvotella itsensä kanssa tärkeistä johtajajutuista.
En lukenut koko ketjua, mutta jos kyseessä on "terveysasiasta", niin miksi paikalla on polisiit eikä ensihoito?
Kokkarithan kohta pesee persut näiden omilla aseilla. Nyt ei auta muu kuin, että Riika menee Brysseliin vetämään lärvit, heittää koltun ittuun ja menee vetää Bryssilin herrojen närhien munia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse on naisten unelmamies.
En siitä tiedä mutta työpaikalla pomo sanoi jollain tavalla tuntevansa Lehtosen ja vaimo on kyllä oikeasti ihan laatunainen. Kuvaa vain ei netistä löydy ja ehkä hyvä niin.
Voi vaimoparkaa, saa hävetä silmät päästään.
Veikkaan, että vaimoa ja lapsia painaa kyllä enemmän huoli tällä hetkellä kuin mikään häpeä.
Olen eri mieltä. häiskä on poliisin hellässä huomassa huomiseen ja tulee sitten kotiin potemaan krapulaa, veikkaan että kotiväkeä ällöttää ja v:tuttaa saamansa nolo julkisuus ja vaimo miettii milloin olisi sopiva hetki nostaa kytkintä. Häijyytensä tuo on osoittanut jo moneen kertaan mutta että vielä säälittävä rapajuioppo.
Paula Lehtomäki auttoi Lasse Lehtosta Brysselissä Inhimillistä huolenpitoa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011672924.html
Siis poliisit oikeassa ja Lasse väärässä, koska jurrissa.
Kelan johdon selitykset ovat kyllä koomisia.
"Tilannekuva" ei ole ihan selvillä? Pääjohtajaan ei yhteyttä?
Pääjohtaja saikulla ja työmatkalla samaan aikaan?
Seuraava kokous 16.12.? Ei aihetta kriisikokoukseen?
Toivottavasti ei ole joku alkava aivosairaus sekavuuden syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesparkaa lyödään kuin vierasta sikaa joka puolelta.
Punavihreä feministinen wokeväki on pääsyt veren makuun ja ei lopeta, ennen kuin taas yksi mies on tuhottu lopullisesti.
Perkele nuo ovat kuin lauma hyeenoita ati korppikotkia saaliinsa kimpussa.
Sietää olla kunnolla! Nyt ei eletä Kekkosen aikoja enää!
Vierailija kirjoitti:
Vanhuuseläkkeelle. Tosin nyt näyttää siltä että kerjää potkuja joista saa 500t puhtaana käteen.
Ei pääse vielä. On syntynyt 1962. Mä vuotta aikaisemmin ja mullakin vielä 8 kuukautta alimpaan eläkeikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse Lehtonen on sekaisin, miten tällainen ihminen on voitu valita Kelan pääjohtajaksi. Kyllä pääjohtajan pitää sietää kritiikkiä ilman että pää hajoaa.
Lassen kanssa olen samaa mieltä, että Kelan työntekijät tekevät liikaa etätöitä, etätyöt eivät ole työn tekemistä vaan kotona lorvimista. Kelan työntekijät käsittelevät ihmisten tietoja kotona, todella hämärää toimintaa. Kelan työntekijöillä ei ole mitään oikeutta narista, että minä asun 100 kilometrin päässä toimistosta, se on oma valinta. Voi muuttaa lähemmäksi työpaikkaa. Ei ennenkään työntekijät ole valinneet missä saavat työskennellä. Me veronmaksajat elätämme nämä Kelalaiset, joten meillä on oikeus vaatia heiltä enemmän ja hyvää palvelua ihan toimistolta käsin.
Etätyö on ihan hyvä vaihtoehto mutta kyllä työpaikalla pitäisi käydä koska tutkitusti silloin on
Kuka ittu haluaa mennä työpaikalle, jossa on yksi Lehtonen pilaamassa ilmapiiriä
Piikkien karma on tavoittanut Lehtosen. Hyvä niin!
Vierailija kirjoitti:
Kelan valtuutettujen puheenjohtaja Mira Nieminen (PS): "Kela saa Lasse Lehtosesta määrätietoisen ja tavoitteellisen johtajan, jolla on kyky saavuttaa vaativatkin tavoitteet."
Lasse hoitaa etätyöt Brysselistä käsin promillen tarkasti....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesparkaa lyödään kuin vierasta sikaa joka puolelta.
Kyllä tämä miesparka on ihan itse kohunsa aiheuttanut. Alaisiaan arvostamaton ja syyllistävä narsisti. Kyllä nyt on aika tehdä päätös ja antaa Lehtoselle potkut. Tavan duunari olisi heitetty pellolle jo aikoja sitten tuolla käytöksellä.
Pyysi jo anteeksi tuota aiempaa kommenttiaan. Mulle ainakin opetettiin jo päiväkodissa, että jos kaveri on pyytänyt anteeksi, häntä ei saa enää syyttää siitä asiasta.
Ei pyytänyt
Pyysihän. Siitä oli ihan uutinenkin, jossa sanoi pyytävänsä anteeksi harkitsemattomia kommenttejaan alaisistaan. Joten case closed.
Ei ole pätevin, mutta ei myöskään sopivin.
Tilanne olisi kammottava mutta tavallaan nautinkin siitä että paha saa palkkansa, sekä tuo hyypiö itse että orvon kyvytön hallitus joutuvat naurunalaisiksi, jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuuseläkkeelle. Tosin nyt näyttää siltä että kerjää potkuja joista saa 500t puhtaana käteen.
Oisko noin iso raha?
Onkos Lasse menossa linnanjuhliin? Vähän ottanut ennakkoon rohkaisuryyppyjä.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
En lukenut koko ketjua, mutta jos kyseessä on "terveysasiasta", niin miksi paikalla on polisiit eikä ensihoito?
Samaa minäkin ihmettelen. Mutta lentokentän lääkäri sanonut, että terveysasia.
Etätyö on ihan hyvä vaihtoehto mutta kyllä työpaikalla pitäisi käydä koska tutkitusti silloin on enemmän osa työyhteisöä ja keskimäärin ollaan tyytyväisempiä työpaikkaan. Valitettavasti Kelan toimipisteitä on vähennetty viime vuosina paljon joten joillakin työmatka voi olla pitkä ja pitäisi miettiä joku sopiva ratkaisu tähän. Yksi keino olisi hankkia työtila lähempää missä useampi Kelan työntekijä voisi tulla paikalle ilman suurempaa ongelmaa.