Lasse Lehtonen välikohtauksessa Brysselin lentokentällä - poliisien ympäröimä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011672428.html
Kykypuolueen edustaja taas suorittamassa.
Kommentit (3809)
Vierailija kirjoitti: Normaalit ruokajuomat - Lassella on viinipullo edessä, sen vieressä lasi viiniä ja tuoppi olutta. Keskellä viikkoa. Työreissulla. Sairauslomalla. En tiedä, itse en ole pystynyt juomaan noin paljon kerralla sitten opiskeluaikojen. Sen jälkeen oli pakko rajoittaa. Ja olen Lassea puolet nuorempi ja hyvässä kunnossa.
Tääkin on jännä. Että Kelan johtajalla on oikeus dokaa sairauslomalla. Toki johtotasolla ja duunareilla on vähän eri meiningit, mutta voisihan sitä edes yrittää teeskennellä, että jos kerran on "sairauslomalla", niin välttäisi esiintymästä viinan kanssa samassa kuvassa. Vaihtoehtoisesti olisi voinut jättää "sairausloma"-kortin käyttämättä. Kun duunarihan tosiaan saisi fudut valehdeltuaan että on kipeä ihan vain päästäkseen ulkomaille dokaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen kuten äiti ja vaimo sanoo-Lasse 50+
Lasse on 63v ja äitinsä siis luultavimmin ysikymppinen, jossei lähes 100v.
Oikeistohallitus haluaa ensimmäisen saikkupäivän palkattomaksi, koska duunarit kuulemma potevat vain krapulaansa.
Samaan aikaan Kelan pääjohtaja vetää valkkaria ja simpukoita saikulla Brysselissä.
Jo on aikoihin eletty!
"Normaalit ruokajuomat - Lassella on viinipullo edessä, sen vieressä lasi viiniä ja tuoppi olutta. Keskellä viikkoa. Työreissulla. Sairauslomalla. En tiedä, itse en ole pystynyt juomaan noin paljon kerralla sitten opiskeluaikojen. Sen jälkeen oli pakko rajoittaa. Ja olen Lassea puolet nuorempi ja hyvässä kunnossa."
Tämä on melkein jo säälittävää. Viinit ja kaljat - koitetaan hamstrata kaikki mitä on ilmaisiksi sillä drinksulipulla saatavilla ja melkein pidetään toisessa kädessä toista ja toisessa toista, ettei vaan kukaan vie sitä omaa rakasta ilmastas viinaa. sellainen vaikutelma tästä tulee. Tää on niin suomalaista. Vaikka olisit miten ylhäällä komentosillalla, niin se vaan on se ilmasen viinan lumo vastustamaton, koska se on se kulttuuri meillä. Ilmanen viina - sitä on vedettävä niin paljon kuin sitä saa, vaikka olisi taskut miten täynnä omaa rahaa. Seuraukset on sitten ne, mitkä tässä tapauksessa nähtiin. Surullinen mies katselee terminaalin lattiaa. Pää lyö tyhjää. Seuraavaa viikkoa ei uskalla edes ajatella.
Anteeksipyyntö videossa jo heikossa hapessa. Ei meinaa silmät pysyä auki ja pää nuokkuu koko aika.
Alkaakohan kohta X:ssä uudet päivitykset..
Lasse "Lentävä Puliukko" Lehtonen on totisesti ansainnut kaiken negatiivisen huomion, mitä nyt saa Kelan asiakkailta. Siis naureskelua selän takana, päin naamaa, sosiaalisessa mediassa, vauvapalstalla, jokainen Suomen kunnan/kaupungin jokaisessa baarissa.
Sitä saa mitä tilaa, herra Lehtonen. Kuka käski lähteä sairaslomalla ryyppyreissulle Brysseliin? Eikö vaimo tai äiti varoittanut, että tuollainen matkustelu on ihan helvetin noloa?
Vierailija kirjoitti:
Wait and see!
Miten on voinu mennä Kelan työntekijöille läpi tää anteekspyyntö jossa ei meinaa kunnolla silmät ees pysyä auki?? Katsoiko kukaan silmillä sitä anteeks pyytäjää vai kuuntelivatko vain nauhalta kuinka rauhallinen hän oli? Ihan kipeä oli jo tuolloin. Mies tarvii kunnon remonttia.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti, mutta siinä vaiheessa niitä kirjoittaa pääsankarin puolesta haamukirjoittaja, joka on palkattu kriisiviestintään erikoistuneelta toimistolta. Veronmaksajien piikkiin, luonnollisesti.
Seuralainen mukana matkalla, väsymyksen syy voi olla valvottu yö, via gra, alkoholi, böön aut, mitä näitä nyt onkaan, vaikka syöty ruoka simpukat
Lehtosen äiti ei välttämättä ole 100v tai edes 90v. Ehkä neiti meni nuorena naimisiin (alle 20v) ja ryhtyi heti lapsia tekemään. Lasse nyt 63 ja äiti voi olla 81.
18 + 63 = 81
Lasse on henkiseltä iältään max 15v. Todennäköisesti lähempänä kymmentä vuotta. Työpaikkakiusaaminen kertoo, että Lasse on jämähtänyt alakouluikäisen pojan tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brysselin lentokentän valvontakameroiden videot EIVÄT ole tekoälyllä luotuja. Silminnäkijöiden havainnot lentokentällä EIVÄT ole tekoälyllä luotuja.
Lehtonen on munaton pelle. Varmasti yrittää uhriutua ja sanoa, että Brysselin poliisi "maalittaa häntä".Mitä yrität sönköttää? Yhtään videota ei ole julkaistu ja silminnäkijöiden mukaan Lasse joi jossain vaiheessa vihersmoothien loungessa.
Kaverin munattomuudesta ei ole havaintoa ainakaan itsellä.
Minä olin se joka sanoin tosta vihersmoothiesta. Lasse joi niitä kolme ja sen jälkeen porkkanaa ja selleriä ja sitten suoraan aerobic tunnille. Kuten ehkä jokainen paitsi Persu ymmärtää, tämä on sarkasmia. DUH
Luuletko oikesti että edellisesssä viestissä viitattiin johonkin random palstalaisen vitsiin?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksipyyntö videossa jo heikossa hapessa. Ei meinaa silmät pysyä auki ja pää nuokkuu koko aika.
Sitä se aiheeton syyttely ja median ajojahti teettää, jet lagin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
"Normaalit ruokajuomat - Lassella on viinipullo edessä, sen vieressä lasi viiniä ja tuoppi olutta. Keskellä viikkoa. Työreissulla. Sairauslomalla. En tiedä, itse en ole pystynyt juomaan noin paljon kerralla sitten opiskeluaikojen. Sen jälkeen oli pakko rajoittaa. Ja olen Lassea puolet nuorempi ja hyvässä kunnossa."
Tämä on melkein jo säälittävää. Viinit ja kaljat - koitetaan hamstrata kaikki mitä on ilmaisiksi sillä drinksulipulla saatavilla ja melkein pidetään toisessa kädessä toista ja toisessa toista, ettei vaan kukaan vie sitä omaa rakasta ilmastas viinaa. sellainen vaikutelma tästä tulee. Tää on niin suomalaista. Vaikka olisit miten ylhäällä komentosillalla, niin se vaan on se ilmasen viinan lumo vastustamaton, koska se on se kulttuuri meillä. Ilmanen viina - sitä on vedettävä niin paljon kuin sitä saa, vaikka olisi taskut miten täynnä omaa rahaa. Seuraukset on sitten ne, mitkä tässä tapauksessa nähtiin. Surull
Kyllä. Ja jos Lasse on näin pahasti ilmaisen viinan perään ravintolassa, niin millainen hän on ollut lentokentän loungessa, jossa ilmaista viinaa saa niin paljon kuin ehtii juoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti, mutta siinä vaiheessa niitä kirjoittaa pääsankarin puolesta haamukirjoittaja, joka on palkattu kriisiviestintään erikoistuneelta toimistolta. Veronmaksajien piikkiin, luonnollisesti.
Ellun kanoilla tilipäivä...vai Makkosen firmalla....
Vierailija kirjoitti:
Miten on voinu mennä Kelan työntekijöille läpi tää anteekspyyntö jossa ei meinaa kunnolla silmät ees pysyä auki?? Katsoiko kukaan silmillä sitä anteeks pyytäjää vai kuuntelivatko vain nauhalta kuinka rauhallinen hän oli? Ihan kipeä oli jo tuolloin. Mies tarvii kunnon remonttia.
En jaksa kaivella tuota videota. Mutta tuttavan isä kuoli keuhkokuumeessa vessaansa. Kävi viimeiseen asti töissä ja sieltä alettiin ihmetellä miksi tunnollinen työmies ei työmaalle saavu. Kyllä niitä pöljiä riittää jotka on valmiita kuolemaan työnsä eteen. Toiset oman vessansa rauhassa, toiset sitten julkisemmin
Vierailija kirjoitti:
Minä teen kuten äiti ja vaimo sanoo-Lasse 50+
Toki tämäkin info on tullut häneltä itseltään. Jostain syystä nyt halusi heidät nostaa tuossa esiin siinä kohtaa kun skippasi X:n.
Sama pätee vasemmistoon. Työläisiä puolustavan talouspolitiikan ja sodanvastaisuuden tilalle tuli woke ja nato. Viimeinen merkittävä vasemmistolainen poliitikko kuoli pari päivää sitten.