Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

Vierailija
05.12.2025 |

Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu

Kommentit (2061)

Vierailija
1861/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös heti N61 alkanut lällyttää mukaempaattista "Muista syödä, juoda, puhua." Oli niin lapsellisia itsestäänselvyyksiä että oksetti. Ja valehahmot tuli myös nopeasti kuvaan. Eikä kukaan usksltanut sanoa vastaan. Lauma hymisteli toisilleen kuin pyhäkoulussa. Onneksi nyt on terve meno. Ei tarvita emäntää, kaikki kyllästyivät siihen. 

2vuotta oli tosi mukavaa, kannustavaa :)

Lueskelin just. Lammas, P teilläkin oli kivat jutut, jo silloin.

Jatkan lukemista, flunssassa sängyssä lojuen.

Oi. Miten rattoisaa luettavaa. Emännästä tykättiin.

Sekö kostajaa riepookin? Lue itse!

Vierailija
1862/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös heti N61 alkanut lällyttää mukaempaattista "Muista syödä, juoda, puhua." Oli niin lapsellisia itsestäänselvyyksiä että oksetti. Ja valehahmot tuli myös nopeasti kuvaan. Eikä kukaan usksltanut sanoa vastaan. Lauma hymisteli toisilleen kuin pyhäkoulussa. Onneksi nyt on terve meno. Ei tarvita emäntää, kaikki kyllästyivät siihen. 

Mukava oli ketju. Todistettavasti. Reilut 2 vuotta. Ennen trollia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä ettei sanomaa kiinnosta pätkääkään. Joku finninaamainen mode nukkuu vielä. Meno on ollut jo vuosia tällaista. Ja nyt tuo neropatti on lopulta keksinyt hankkia vepeeännän jolla spämmää foorumin täyteen paskaa. Doris sitä Doris tätä. Tarkoituksenaan varmaan sulkea koko foorumi.

Kyllä. Se  juuri on tarkoitus! Ja pian toteutuukin. Kiitos Rakkaudenlähettiläs avusta!

Hölmöläinen! Ei se mikään rakkaudenlähettiläs ollut🤭 Jos et olisi poistanut hänen viestejään, niin ehkä tietäisit. Missä on nyt se 'kuvamuisti'.

Vierailija
1864/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei emännästä tykätty. Oltiin vaan hienotunteisia eikä sanottu suoraan, että sen touhut oli shittiä. Itse se eli omassa kuplassaan. Kuvitteli oikeasti omaavansa erikoisoikeuksia ketjussa ja kiusasi niitä, joista ei pitänyt. Todella suppea maailmankuva. Estoja ja pelkoja niin, ettei mistään olisi saanut kirjoittaa. Oli vaan ajan kysymys, koska korttitalo romahtaisi. Valtavasti poistui kirjoittajia, kiinnostavia ja omaperäisiä. Jonkinlaista hovia keräsi ympärilleen. Imelä ja valheellinen manipulointi kuului kuvaan. Aikani katselin ja poistuin.

Vierailija
1865/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava oli ketju. Todistettavasti. Reilut 2 vuotta. Ennen trollia.

Sahtia, sahtia!

Vierailija
1866/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei emännästä tykätty. Oltiin vaan hienotunteisia eikä sanottu suoraan, että sen touhut oli shittiä. Itse se eli omassa kuplassaan. Kuvitteli oikeasti omaavansa erikoisoikeuksia ketjus

Älykkäät kirjoittajat poistui, lauma jäi. Oli kiusallista lukea emännän juttuja, aina samaa. 

Vierailija
1867/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doris täällä jo kyselee miesten kyvykkyydestä! Eikös tämä kuuluisi sinne retosteluketjuun? Paljastuu salaiset himot 65-vuotiaallakin.  

Se raasu on yrittänyt piilottaa riettaan retostelunymfomaanin  sensuurin alle, mutta nyt kun paljastuu muutkin moraalin alitukset,  antaa tulla seksifantasiatkin esille. Tietysti SAHTIA-huudon kera! Puheethan ovat jo kauan vihjailleet lerpuista pelargonioista ja valtavista amarylliksen kohovarsista. Siitä se lähtee.

Vierailija
1868/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lukisi tuollaista shittiä?  Olen täällä savustamassa kiusaajaa pois, D hel vet tiin, jonne hän kuolevaakin pilkkasi. Jatkan tätä, en lue vanhoja lässytyksiä. 

Vierailija
1869/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autottomana on vähän raaempaa liikkua, sillä jouduin ottaa pyörän alleni ja matkoihin meni tuolla pakkasessa yli 30 kilometriä. Varpaat ja reidet olivat ihan jäässä ja samalla matkalla oli toinenkin fillaroija. Olihan se kohdallani vapaaehtoista poistua kotoa kun on vapaapäivä, mutta silti lähdin kun oli tarve lähteä kotoa pidemmälle ihmisten ilmoille. Mä ajattelin tuon olleen hullu idea, mutta toisen nähtyäni pyöräilemässä pitkällä tiepätkällä sai ajattelemaan toisin. 

Mitä mielenlaatuuni tulee niin on tällä hetkellä hyvä. Mulla on huono itsetunto useasti, mutta tänään se ei napannut pahasti valtaansa. Tekee hyvää nyt olla takkatulen äärellä ja katsoa telsua.

Vierailija
1870/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei emännästä tykätty. Oltiin vaan hienotunteisia eikä sanottu suoraan, että sen touhut oli shittiä. Itse se eli omassa kuplassaan. Kuvitteli oikeasti omaavansa erikoisoikeuksia ketjus

Älykkäät kirjoittajat poistui, lauma jäi. Oli kiusallista lukea emännän juttuja, aina samaa. 

En tiedä älykkyydestäni tai mielenkiintoisuudestani, no joku kuitenkin kaipasi kuulumisiani muutaman viikon radiohiljaisuuteni jälkeen.  Minua Doris loukkasi henkilökohtaisesti, ilmeisesti en sopinut HÄNEN ketjuunsa, siksi lopetin kirjoittelun. Olen kyllä aika ajoin käynyt lukemassa ja yhdyn kritiikkiin Doriksen käytöksestä.

Timanttityttö

P.S. Irvileukojen ei kannata ruveta saivartelemaan 'yhdyn'-sanasta. Tai no, aivan sama, kirjoitatte mitä kirjoitatte, en halua syyllistyä dooristeluun.

Vierailija
1871/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa. Muistan monia kiinnostavia kirjoittajia sekä sinnikkäitä että tähdenlentoja. Ei sinne kannattanut mitään enää kirjoittaa, kaikki lytättiin. Ajatelkaa, minkälainen ketju se olisi voinut olla! Ja yksi ihminen katsoi oikeudekseen tuhota sen.

Vierailija
1872/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt:

Olen selannut aiemman ketjun äärestä laitaan. 2022-23 oli todella leppoisa ketju. 2024 alkoi pikkuhiljaa kiristyä aiheet. Mielipiteet.

2025 alkoi selkeästi ilkeily, kommenttien arvostelu. Myös toisten nimissä kirjoittelu. Esim Mauritiuksen matka esitettiin seksireissuna. Samaan aikaan alkoi viestien poistelu ilkeilynä. Ihan tavallisten viestien poisto. Ja sitten alkoi Ap:n solvaus. Syytökset muiden ketjujen avauksiin, mitkä heti korjattiin. Siellä on tallessa.

Samoin: mitään kuolevan ihmisen ilkeilyyn ei löydy sanaakaan.

Siis. Lopettakaa asiattomat syytökset. Heti.

Ja en ole D, vaan flunssainen tavis

Vierailija
1873/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa. Muistan monia kiinnostavia kirjoittajia sekä sinnikkäitä että tähdenlentoja. Ei sinne kannattanut mitään enää kirjoittaa, kaikki lytättiin. Ajatelkaa, minkälainen ketju se olisi voinut olla! Ja yksi ihminen katsoi oikeudekseen tuhota sen.

Lukekaas ketjua alusta asti. Yllätytte. :)

Vierailija
1874/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älykkäät kirjoittajat poistui, lauma jäi. Oli kiusallista lukea emännän juttuja, aina samaa."

Eli mielestäsi olemme muut sitten tyhmiä vai. Olen sanonut satoja kertoja sen, että kirjoitan tänne sen vuoksi, että on edes joku paikka kirjoittaa ja edes joku paikka lukea muiden kuulumisia. Näin joku toinen viettäköön aikaa muualla jos hänellä on oikeassa elämässä sosiaalista elämää toisin kuin itselläni. Ja minullakin on melkein aina samaa ja elämäni on mitä. Kirjoittakoon joku muu sitten reissustaan ympäri maailman tai vaikka mistä hienosta. En minä kenellekään vaihteluksi taivu kuulumisineni ja kannattaa sitten hakea muualta vaihtelua kuin jostakin ketjusta missä muut tavallisia kuulumisia kirjoittavat. Siis jos tylsänä näitä juttuja pitää. 

Vierailija
1875/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Flunssainen tavis, minäkin olen oikein muistellut milloin ja miten noita solvauksia ym

olisi muka D täällä laukonut.

Alkupään ketju oli mukava sopuisine kuulumisineen, sitten alkoi tämä outo maalittaminen ihan muitten kuin ap: n toimesta.

Taitaa olla ajan henki tämä ettei mikään saa pysyä rauhallisena ja ystävällisenä.

Me kävelimme asioille parin kilometrin päähän kirjastoon - pari kirjaa lainasin- ja kauppaan. Hyvin tarkeni, poskia vähän nipisteli paluumatkalla.

Aurinko näyttäytyi, luonto kaunis lumisine puineen.

Vierailija
1876/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autottomana on vähän raaempaa liikkua, sillä jouduin ottaa pyörän alleni ja matkoihin meni tuolla pakkasessa yli 30 kilometriä. Varpaat ja reidet olivat ihan jäässä ja samalla matkalla oli toinenkin fillaroija. Olihan se kohdallani vapaaehtoista poistua kotoa kun on vapaapäivä, mutta silti lähdin kun oli tarve lähteä kotoa pidemmälle ihmisten ilmoille. Mä ajattelin tuon olleen hullu idea, mutta toisen nähtyäni pyöräilemässä pitkällä tiepätkällä sai ajattelemaan toisin. 

Mitä mielenlaatuuni tulee niin on tällä hetkellä hyvä. Mulla on huono itsetunto useasti, mutta tänään se ei napannut pahasti valtaansa. Tekee hyvää nyt olla takkatulen äärellä ja katsoa telsua.

Omasta kokemuksesta varoitan, ettei kannata palelluttaa varpaitaan kovin montaa kertaa. Minä tein sen virheen ja näin nyt on varpaat kipeät olleet vieläkin. Jatkossa pitää siis olla tarkempi itsekin. 

Vierailija
1877/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitpa sinnikäs, pyöräilijä! Varmaan oli mukava päästä lämpimään kotiin sen reissun jälkeen.

Kyllä täälläkin näkyi pyörällä kauppaan menijöitä mutta tuskin tuollaista matkaa.

Talojen piipuista nousi sankkaa harmaata savua, tuskin kuivaa puuta poltettiin. Harmi kun ei ihmiset malta halkojensa antaa kuivua ennen polttamista.

Vierailija
1878/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt:

Olen selannut aiemman ketjun äärestä laitaan. 2022-23 oli todella leppoisa ketju. 2024 alkoi pikkuhiljaa kiristyä aiheet. Mielipiteet.

2025 alkoi selkeästi ilkeily, kommenttien arvostelu. Myös toisten nimissä kirjoittelu. Esim Mauritiuksen matka esitettiin seksireissuna. Samaan aikaan alkoi viestien poistelu ilkeilynä. Ihan tavallisten viestien poisto. Ja sitten alkoi Ap:n solvaus. Syytökset muiden ketjujen avauksiin, mitkä heti korjattiin. Siellä on tallessa.

Samoin: mitään kuolevan ihmisen ilkeilyyn ei löydy sanaakaan.

Siis. Lopettakaa asiattomat syytökset. Heti.

Ja en ole D, vaan flunssainen tavis

Kyllä ihan jokainen on jo tajunnut että olet doris. Sitten luit huonosti tai et (tietenkään) ymmärtänyt lukemaasi. 

Vierailija
1879/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doris täällä jo kyselee miesten kyvykkyydestä! Eikös tämä kuuluisi sinne retosteluketjuun? Paljastuu salaiset himot 65-vuotiaallakin.  

Laitetaanko vielä omat retostelusi tähän jatkoksi? Taitaisi ketju mennä taas sulkuun 😂🙈

Koettakaa kestää. Kohta on pääsiäinen. Silloin ketju villiintyy munista, tipuista, vitsoista ja varsinkin uljaista tulppaaneista, joiden rydikkäiden varsien päässä on ihanan muotoinen nuppu. Sitä hehkutusta on helpompi sietää kuin kalsareilla ja kyvyillä retostelua.

Kostaja on alkanut retostella kalsareilla ja kyvyillä! Hän on koonnut kimpun tekotulppaaneja ja vitsoja ilman pajun kissoja. Kostaja ei malta odottaa ja haluaa ottaa varaslähdön pääsiäiseen, tuohon suureen munajuhlaan. Siksi hän vaihtoi kalsarinsa, koska arveli niiden olleen tuhriutuneet liiallisen pöytäkoneensa edessä istumisesta. Mitä vain RAKKAUDEN edessä! Saako hän vihdoin vastakaikua huhuilulleen?💏💋💕💕💕💖MuMS MUMS, PUS PUS! 

Vierailija
1880/2061 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä älykkyydestäni tai mielenkiintoisuudestani, no joku kuitenkin kaipasi kuulumisiani muutaman viikon radiohiljaisuuteni jälkeen.  Minua Doris loukkasi henkilökohtaisesti, ilmeisesti en sopinut HÄNEN ketjuunsa, siksi lopetin kirjoittelun. Olen kyllä aika ajoin käynyt lukemassa ja yhdyn kritiikkiin Doriksen käytöksestä.

Timanttityttö

P.S. Irvileukojen ei kannata ruveta saivartelemaan 'yhdyn'-sanasta. Tai no, aivan sama, kirjoitatte mitä kirjoitatte, en halua syyllistyä dooristeluun.

Hyvä Timanttityttö! Kiitos kun kerroit.  Et todellakaan ole ainut kenet doris on häätänyt ketjusta.

Ketju on lukittu.