Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (2061)
Mun päivä ollut tosi tylsä, kotipäivå. Onneksi kohta alkaa emmerdale.
Nro 1561: "Eikö tänne enää kukaan saa puutarhasta kirjoittaa??? Poistuu koko ajan.
Moni ei halua tietojaan jakaa, väärinkäytöksiä kaiken aikaa"
Tottakai saa. Ja ymmärrän myös tuon tietojensa jakamisen. Mun pointti vaan oli, että itse kyllästyin siihen, että mut sekoitettiin jatkuvasti johonkin toiseen. Sen vuoksi rekkauduin.
Ei poistajalla ole mitään salattavaa. Hän vain inhoaa D:n viestejä ja poistaa ne heti lukematta. Turhaan kirjoitat D mitään, ei niitä lueta. Kaikki poistoon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Poistuu viestejä koko ajan. Mitä poistajalla on salattavaa?
Taisi osua ja upota.
Tuntemillani puurarhureilla on tunnin ruokatunti. Raksalaisillakin, monella on.
Vierailija kirjoitti:
Ei poistajalla ole mitään salattavaa. Hän vain inhoaa D:n viestejä ja poistaa ne heti lukematta. Turhaan kirjoitat D mitään, ei niitä lueta. Kaikki poistoon vaan.
Kaikkien viestejä poistuu, tämähän se kumma juttu on!!!
D:n viestit tunnistaa stilisoinnista ilman lukemista. Jos vilkaisee sanavalintoja, varmistuu heti. Kirjoitusvirheet sinetöivät kaiken. Ja järkeviähän ne eivät koskaan ole. Ei mitään sisältöä. Toistoa ja jankkausta.
Vierailija kirjoitti:
Mun päivä ollut tosi tylsä, kotipäivå. Onneksi kohta alkaa emmerdale.
Emmerdale jee :)
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuo 'piilaaksonoviisihan' esiintyi piilaakso-ketjussaan naisena, mutta hänet tunnistettiin erääksi palstamieheksi hyvin nopeasti ja koko keskustelu pelkäksi provoksi.
Usein hänet tunnistaa juurikin naisia halventavasta keskustelutyylistä ja juurikin kuten tässä keskustelussa jankutuksesta ja 'pulushakista'.
Tunnettu tyyppi. Kunpa en olis koskaan 'tavannu'!
"Sitähän tuo juuri tämän ketjun kontekstissa tarkoittaa. Et aikoinaan puolustanut ap:n kiusaamia. Sinua ei häirinnyt heihin vuosia kohdistunut ikävä kirjoittelu, mutta ap:hen nyt kohdistuva kirjoittelu häiritsee. Mistä ero?
Kerrot, ettet kosta mitenkään niille, jotka ovat sinua oikeassa elämässä vahingoittaneet. En myöskään kannata kostoa, mutta puolensa on hyvä pitää. Ehkä se ei sinulta valitettavasti onnistunut. Syy voi olla sama, miksi nyt yrität estää muita puolustautumasta ja hyväksyt mukisematta ap:n toiminnan. Pelko? Syyllisyys?
Kerrot, ettet kohtaamasi kiusaamisen vuoksi ole enää sama ihminen kuin ennen. Toivon, ettet ole pahasti haavoittunut. Kyse on laajemmin elämänkokemuksesta. Kun kohtaa erilaisia ongelmia ja selviää niistä, kuva elämästä on realistisempi. Ihminen muuttuu elämänkokemuksen myötä. Hyvää alkanutta vuotta sinulle."
Minun oli pakko ottaa tuosta lukitusta ketjusta tuo viesti, jonka kirjoitit minulle ja tuoda se tähän ketjuun, koska tuli tunne, että täytyy vastata siihen.
Miten voit sanoa etten puolustanut ihmisiä täällä tms. En nähnyt täällä vuosien aikana mitä esimerkiksi kuulumisketjun alkuvuosina kävin, ikävää juttua. Minäkin tein muuttoa silloin ja tänne paljon kirjoitin, enkä todistanut ikävyyksiä. En toki viettänyt täällä koko päivää sentään silloinkaan ja näin mikä minä olen ketjun jokaista viestiä tulkitsemaan. Liian suuri vaatimus minullekin.
Yleisesti niin kuin olen kymmenia kertoja todennut niin minä en halua itse sitä, että jostakin ihmisestä kirjoitetaan tänne kymmeniä viestejä. Joku voi todeta, vaikka yhden kerran, että ap:n jossakin jutuissa oli vikaa tms ja se siitä. Näin saat mielipiteesi sanottua ja hyvä niin. Miksi kirjoittaa tästä sitten jatkuvasti. Sitäkin ihmettelen.
Samoin minusta on asiatonta jos alat kirjoittaa minulle etten pystynyt pitämään kiusaanisessa puoliani yms. Oikeassa olet, mutta arvosta samalla myös minua edes sen verran, ettet ikävästi kirjoita asiasta mikä minulle on vaikea. Kaikkien tilanne on erilainen ja minun tapauksessani se puolien pitäminen johti vaan kaiken pahan lisääntymiseen. Sain sen kokea. Näin ei kannattaisi alkaa minua tässä asiassa arvostelemaan. Ainakaan siksi, että Suomessa on varmaan satoja ihmisiä ainakin, joille joku sanoo, että olisit pitänyt puolesi, eikä ymmärrä että se ei aina mene niin ja yksi ihminen kymmeniä vastaan ei välttämättä voi toisille mitään. Ei, vaikka tahtoisi.
Samoin en ole sanonut kertaakaan, ettei itseään saisi puolustaa. Silti niin kuin kirjoitin niin tämä on jo liiallista jos yhdestä ihmisestä kirjoitetaan jatkuvasti tänne. Näin en jaksa enää tätäkään toistaa, kun emme ole samalla sivulla tässä asiassa. Minäkin voisin kirjoittaa, vaikka satoja viestejä tänne kiusaajiini liittyen. Tulisi pitkiä rivejä niistä, mutta se olisi hyödytöntä. Näin ymmärrätkö ajatukseni. Parempi näin käyttää sekin aika paremmin, kuin toistaa niitä juttuja. Ne, kun pyörivät päässäni muutenkin.
Osa 1
Osa 2
Niin kuin kirjoitin niin en ole sama ihminen enää tietyltä osin ja näin kokemukseni ovat muuttaneet minua. En ala tässä enää niistä kirjoittaa ja nämä ajatukset silti kulkevat mukanani. Toivot ehkä minulle hyvää, mutta samalla et taas ole minun puolellani selvästikään.
Kirjoitit itse, että minä olen Ap:n puolella ja viestini on ristiriitainen. Samalla olet itse ristiriitainen, koska ensin näpäytät minua ja sitten lopuksi toivot hyvää. Näin sinäkin olet viesteissäsi ristiriitainen. Sinunkin on vaikea valita puoltasi. Se on minulle ok, mutta älä vaadi muitakaan olemaan sitten täysin mustavalkoisia. Kukaan ei ole täydellinen ja monissa asioissa harmaan sävyt korostuvat. Omalta kohdaltani aihe päättyköön tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistattekos muut kuinka Puutarhuri oli töissä ja kahvitunnilla muka vastaili ketjussa. Se oli D, joka näytteli työssä olevaa puutarhuria, vaikka oli eläkkeellä jo, vain perjantaisin kaljaa kaatamassa kyläkuppilassa. Kaikki feikkiä jo silloin. Ja D ja Puutarhuri yhdessä ajoivat muita pois ja poistivat satoja viestejä. Nyt poistuu sadat D:n viestit. Ja se on vain oikeus ja kohtuus!
Muistan. Ihmettelinkin, kuinka ehtii ja viitsii kahvitauolla vastailla pitkästi. Ne on lyhyitä ja syödäkin pitää. No se oli valehtelua sekin. Onko mikään ollut totta? Tuskin.
Se ettei voi rekkautua kertoo valehtelusta. Nytkään ei muka sotkettaisi kahden kirjoittajan viestejä jos olisi rekkatunut. Valheita kaikki.
Eli tuon väittämäsi mukaan sinäkin olet valehtelija. Et i
:)
Vierailija kirjoitti:
No et kait mitään kerkiä lukemaankaan, kun täytyy kone sammuttaa vähän väliä. Itse sanoit. Peukuta, peukuta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ketjun aloittaja kertonut että on käynyt puutarhaopinnot. Mutta tietenkin ihmettelen miksi ei voi vaan esiintyä omana itsenään. Miksi pitää valehdella että puutarhuri on eri kuin ap?
Tämän ketjun aloittajasta ei taideta tietää yhtään mitään.
Voitaisko keskittyä nyt tähän ketjuun ja aiheeseen?
Sillon kun on itse yksinkertainen luulee että muutkin on että nämä saivartelut menee kyllä nyt sinun typeryyden piikkiin. Niinhän se Doris N 61 jne on kertonut että puutarhuri opinnot käyty.
Tulin juuri 5 km lenkiltä ja tuli raikas olo, seuraavaksi pulahdan avantoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuo 'piilaaksonoviisihan' esiintyi piilaakso-ketjussaan naisena, mutta hänet tunnistettiin erääksi palstamieheksi hyvin nopeasti ja koko keskustelu pelkäksi provoksi.
Usein hänet tunnistaa juurikin naisia halventavasta keskustelutyylistä ja juurikin kuten tässä keskustelussa jankutuksesta.
Tämäkö nyt inhoaa puutarhureita, multaa, siemeniä, kukkia???
Prrrkkle!
Muistakaa aloittaa viherkasvien ym ruukkukukkien lannoitus pikkuhiljaa helmikuulla. Uusia pistokkaitakin voi ottaa. Tammikuisen mullanvaihdon jälkeen ravinteita riittää.
t. puutarhuri, todistus on!
Ei vaan valehtelijoita inhotaan. Totuus paljastuu aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein hänet tunnistaa juurikin naisia halventavasta keskustelutyylistä ja juurikin kuten tässä keskustelussa jankutuksesta.
Prrrkkle!
Muistakaa aloittaa viherkasvien ym ruukkukukkien lannoitus pikkuhiljaa helmikuulla. Uusia pistokkaitakin voi ottaa. Tammikuisen mullanvaihdon jälkeen ravinteita riittää.
Ainakin inhoaa hyasintteja :D Ja kiitos muistutuksesta, että mullat on syytä vaihtaa. Siinä mulle ensi viikolle tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prrrkkle!
Ei vaan valehtelijoita inhotaan. Totuus paljastuu aina.
Kostaja inhoaa itseään! Aiheestakin!
Kävin ruokaostoksilla päivällä monen pakkaspäivän jälkeen koska nyt hiukan lauhempaa. Tein kaalikeittoa ja kahvin kaveriksi ostin karjalanpiirakoita.
Ja muistaakseni Doris rekisteröityi tuolla nimimerkillään aikaisemmin, mutta palasi vierailijaksi. Olisiko tuo vainooja ottanut nimimerkin seurantaansa ja siten ollut koko ajan kimpussa ja perässä? Silloin ymmärrän hyvin, että lopetti nimimerkin käytön. On se kamalaa tuo pakkomielle palstan naisiin.