Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (2061)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyasintit, punasipulit, joulu, joulukortit.
Jep, ja kaupassa käyminen, nukkumaan meneminen...
Mitä kiksejä saa, kun raportoi tuollaisia tänne? Ei pysty ymmärtämään.
Minäkään en tajua, mitä kukaan tekisi sillä tiedolla, että hain kaupasta hyasintin ja ärrältä karkkeja.
No, siitähän saa hauskan keskustelun: minkä värinen kukka? Mitä karkkia, salmiakkia vai? Itse ostan hedelmää ja suklaata jne. Oikein rattoisa puheenaihe.
Ei kiinnosta pätkääkään, mitä karkkia muut mässyttää. Miksi toisten syömisistä pitäisi jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Nykyään useammin jotain kiinnostavaa!
Niin on. Selkeästi miesten mukaan tulo on raikastanut keskustelua monipuolisrmmaksi ja huumoriakin on jo nyt. Ennen ei koskaan. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen kertoo Vauvalla menevänsä nukkumaan, lähtevänsä lomalle, istuttavansa punasipuleitan tms.?
Sellainen, joka tulee ketjuun, jonka otsikko käsittelee näitä asioita.
Tämä aihe on elänyt vuosikausia, luulen, että aika monenlaiset on kirjoittaneet. Osa aiheesta, osa vierestä.
Millaisessa ketjussa sinä kirjoitat?
Ihan sama mulle, kuka noista kirjoittaa. Ei kiinnosta. Vähän älyllisempää keskustelua jos sais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en tajua, mitä kukaan tekisi sillä tiedolla, että hain kaupasta hyasintin ja ärrältä karkkeja.
No, siitähän saa hauskan keskustelun: minkä värinen kukka? Mitä karkkia, salmiakkia vai? Itse ostan hedelmää ja suklaata jne. Oikein rattoisa puheenaihe.
Ei kiinnosta pätkääkään, mitä karkkia muut mässyttää. Miksi toisten syömisistä pitäisi jauhaa.
Oletkohan ihan väärässä ketjussa? Mieti sotä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen kertoo Vauvalla menevänsä nukkumaan, lähtevänsä lomalle, istuttavansa punasipuleitan tms.?
Tämä aihe on elänyt vuosikausia, luulen, että aika monenlaiset on kirjoittaneet. Osa aiheesta, osa vierestä.
Ihan sama mulle, kuka noista kirjoittaa. Ei kiinnosta. Vähän älyllisempää keskustelua jos sais.
Voi sinä 'älykäs' (?), luo toki oma keskusteluketjusi.
Moni tykkää tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen paremmin kuin naim isistakaan!!
Olis aikamoinen sananvapaus, jos kivoja viestejä ei poistettais.
Siinä vaatimusta kaikille.
Turha syyttää rajoittamisesta ketään, niin kauan kuin kommentit poistuu.
Sananvapaus ei toteudu!
Vierailija kirjoitti:
Mässyttäjät-ketju tulille?
Naiskentelijat-ketju tulille?
Mua kyllä kiinnostaa kovastikin naimisjutut.😍 Muistuu hurja nuoruus mieleen. N84
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tykkää tästä.
Moni ei.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaa kovastikin naimisjutut.😍 Muistuu hurja nuoruus mieleen. N84
On ihan seksiosio erikseen -> sinne kipin kapin
Tai voithan aloittaa hurjan nuoruuden muisteluketjun itse :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tykkää tästä.
Moni ei.
Mees ny siittä.
Vierailija kirjoitti:
Huomaattehan, että moni ihminen vastustaa sananvapauden rajoittamista.
Lukitussa oli vielä pahempaa. Jotkut liittyi pilkkaajiin ja poisajajiin. Järkyttävä arvomaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tykkää tästä.
Moni ei.
Moni ymmärtää pysyä pois ketjusta, mistä ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ihminen noita kaupassakäyntejä tänne postailee. Ja hyasinttejaan / punasipuleitaan. Ja paljoa muut.
Huomaathan sen?
Minä kirjoitin aamupäivällä, että aion marinoida punasipuleita ja laitoin linkin ohjeeseen, kun sitä pyydettiin. Iloksesi voin sinulle kertoa, että teinkin niitä enkä vaan aikonut. Muita viestejä niistä en ole kirjoittanut. Saattaapi hyvinkin olla, että joudun tekemään niitä uuden satsin, kun ovat niin hyviä :)
Onnistuukohan se ilman, että raportoit tänne kaikki vaiheet kaupasta kattilaan? Jänskättää.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa ei-aiheesta kirjoittaminen :D
Pitkistä tuntuu haittaavan.
Minulla, on kai se jonkun mainitsema surkea elämä mitä sosiaalisiin suhteisiin tulee ja näin minua siis haittaa se jos ketjussa vaan väitellään ja riidellään ja ei ole enää muuta. Näin varsinkin eilen illalla mietin, että ikävää jos kaikki menee siihen.
Myönnän sen ja kyllä minua nauraa saa. Ei se haittaa. Puolustuksena se, että en ole aina täällä sentään. Lähinnä käväisen vaan. Näin minullakin sentään muutakin elämää kuin tätä ketju kuitenkin. Tuon nimimerkin voisi kai silti hävittää pois. Tämä sen vuoksi, että se joku haluaa minut "tunnistaa" niin se tunnistaa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Monet sun ikäiset on yllättävän vapaamielisiä. Kertoo nuoruusjuttujaan ja siellä on sattunut ja tapahtunut niin, että hitaampia heikottaa. On uskallettu elää.