Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

Vierailija
05.12.2025 |

Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu

Kommentit (2061)

Vierailija
1401/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ihminen noita kaupassakäyntejä tänne postailee. Ja hyasinttejaan / punasipuleitaan. Ja paljoa muut.

Huomaathan sen?

Minä kirjoitin aamupäivällä, että aion marinoida punasipuleita ja laitoin linkin ohjeeseen, kun sitä pyydettiin.  Iloksesi voin sinulle kertoa, että teinkin niitä enkä vaan aikonut.  Muita viestejä niistä en ole kirjoittanut.  Saattaapi hyvinkin olla, että joudun tekemään niitä uuden satsin, kun ovat niin hyviä :)

Onnistuukohan se ilman, että raportoit tänne kaikki vaiheet kaupasta kattilaan?  Jänskättää.

Kuulepas. Minä kävin teon katsomassa. On monta mielenkiintoista vaihetta. Monet tykkää ruokajutuista, resepteistä, erilaisista säilömistavoista, luonnonantimista, villiyrtdistä jne

Vierailija
1402/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Turha syyttää rajoittamisesta ketään, niin kauan kuin kommentit poistuu." 

Sitä. mietin itsekin, että täällä syytetään muita rajoittamisesta ja sitten itse arvostellaan esim joulusta kirjoittavia tai muita "tylsien" kuulumisten kertojia. Näin jos siis on rajoituksia vastaan niin ei saisi ensin rajoittaa muiden aiheita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ihminen noita kaupassakäyntejä tänne postailee. Ja hyasinttejaan / punasipuleitaan. Ja paljoa muut.

Huomaathan sen?

Minä kirjoitin aamupäivällä, että aion marinoida punasipuleita ja laitoin linkin ohjeeseen, kun sitä pyydettiin.  Iloksesi voin sinulle kertoa, että teinkin niitä enkä vaan aikonut.  Muita viestejä niistä en ole kirjoittanut.  Saattaapi hyvinkin olla, että joudun tekemään niitä uuden satsin, kun ovat niin hyviä :)

Onnistuukohan se ilman, että raportoit tänne kaikki vaiheet kaupasta kattilaan?  Jänskättää.

Voin kyllä kertoo sulle ellei onnistu ;) Pysyhän kuulolla!

Vierailija
1404/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen kertoo Vauvalla menevänsä nukkumaan, lähtevänsä lomalle, istuttavansa punasipuleitan tms.?

Millainen ihminen jaksaa valittaa siitä, että joku on kirjoittanut tekemisistään. Tylsempi ihminen se on, joka jaksaa valittaa. 

Vierailija
1405/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaattehan, että moni ihminen vastustaa sananvapauden rajoittamista.

Eivät välttämättä tiedosta sitä.

Luin jokin aika sitten Saksan historiasta. Ennen toista maailmansotaa juutalaiset ajettiin pois asunnoistaan. Nille löytyi heti käyttöä saksalaisten perheiden asuntoina. Ummistivat silmänsä, niin kauan kuin hyötyivät itse. Onhan Areenassa se Zone of Interest. 

Siis ne ei tiedosta, jotka ei vastusta, tarkoitin.

Vierailija
1406/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä. mietin itsekin, että täällä syytetään muita rajoittamisesta ja sitten itse arvostellaan esim joulusta kirjoittavia tai muita "tylsien" kuulumisten kertojia. Näin jos siis on rajoituksia vastaan niin ei saisi ensin rajoittaa muiden aiheita. 

Olis kannattanut lopettaa rajoittelu ajoissa, nyt se on tarttunut muihin, kai.

Vierailija
1407/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei joulu- tai muita "tylsiä" kuulumisia rajoitettukaan ensin. Ensin rajoitettiin ihan muita kuulumisia. Vieläkään ei ymmärretä syyn ja seurauksen lakia.

Vierailija
1408/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin piparit ja niistä tuli ihan hyviä. Olisi voinut isomman taikinankin tehdä. Vielä jotain pitää leipoa ja taatelikakun ainakin teen. Muuten ulkoilua tänäänkin. En oikein tykkää hukata aikaa joten opintoja kai teen tänäänkin, että edes joku asia edistyisi. Viime päivinä olen miettinyt olisiko kämpässä vielä jotain myytävää tavaraa, mutta ei taida olla sellaista. Näin kirppispaikkaa on turha ottaa. Monena vuonna olen kyllä myynyt paljon. 

Hellhills - Kiss The Pavement 

Vierailija
1409/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaathan sen?

Kuulepas. Minä kävin teon katsomassa. On monta mielenkiintoista vaihetta. Monet tykkää ruokajutuista, resepteistä, erilaisista säilömistavoista, luon

Mene ihmeessä uudestaan, meidän kaikkien puolesta. Sijaiskärsijät on käteviä.

Vierailija
1410/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei joulu- tai muita "tylsiä" kuulumisia rajoitettukaan ensin. Ensin rajoitettiin ihan muita kuulumisia. Vieläkään ei ymmärretä syyn ja seurauksen lakia.

"Se joku on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven." 

Vierailija
1411/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen kertoo Vauvalla menevänsä nukkumaan, lähtevänsä lomalle, istuttavansa punasipuleitan tms.?

Sellainen, joka tulee ketjuun, jonka otsikko käsittelee näitä asioita.

Tämä aihe on elänyt vuosikausia, luulen, että aika monenlaiset on kirjoittaneet. Osa aiheesta, osa vierestä.

Millaisessa ketjussa sinä kirjoitat?

Vuosikausia elänyt on aikansa elänyt. Maailma muuttuu ja me sen mukana.

Vierailija
1412/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistan: Vieläkään ei ymmärretä syyn ja seurauksen lakia. Ihme luikertelua vastuusta.

Vierailija
1413/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka tulee ketjuun, jonka otsikko käsittelee näitä asioita.

Tämä aihe on elänyt vuosikausia, luulen, että aika monenlaiset on kirjoittaneet. Osa aiheesta, osa vierestä.

Millaisessa ketjussa sinä kirjoitat?

Vuosikausia elänyt on aikansa elänyt. Maailma muuttuu ja me sen mukana.

No, kirjoita sinä sitten tänne jotain oikein erikoista ja innostavaa kuulumista elämästäsi, kun elämäsi on kai sitten niin erikoista. Joko on ulkomaan matka varattuna jouluksi ja minkä erikoisen harrastuksen ajattelit ensi vuonna aloittaa. Innosta siis meitä muita erikoisella elämälläsi. Sivusta. 

Vierailija
1414/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistan: Vieläkään ei ymmärretä syyn ja seurauksen lakia. Ihme luikertelua vastuusta.

Toistan minäkin. Eli älkää sitten kirjoittako tänne, että ketjussa ei rajoiteta ja tänne saa vapaasti kirjoittaa. Jos sanoo näin ja seuraavassa viestissä puuttuu muiden kuulumisiin niin ei voi ajaa agendaa, että ketju on rajoituksia vastaan. 

Vierailija
1415/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoski kun sanaharkaltanne ehditte vilkaista, niin se alkuperäinen ketjuhan ei ole enää lukittu. Tuskin teitä ketään tämä kiinnostaa.  Pahoittelut häiriöstä, jatkakaa.

Vierailija
1416/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän täällä on niin paljon huumorintajuttomuutta, ankeutta, ryppyotsaisuutta ja oikeassaolemisen tarvetta?

Jos jonkun joululahjan meille kaikille sais, niin nämä kaikki kun otettaisi pois.

Vierailija
1417/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on joskus rajoittanut jotain kirjoitusta?

Nyt joku jankuttaa hamaan hautaan rajoittavansa siksi, kun joku muukin on joskus rajoittanut.

Alentuu siis samaan, mistä toista syyttää ja ylpeilee sillä.

Eikö ole naurettavan lapsellista?

Vierailija
1418/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoski kun sanaharkaltanne ehditte vilkaista, niin se alkuperäinen ketjuhan ei ole enää lukittu. Tuskin teitä ketään tämä kiinnostaa.  Pahoittelut häiriöstä, jatkakaa.

Taidan palata sinne ketjuun tästä sitten, kun sinne kerran "kuulun" muutenkin. Terveisin P

Vierailija
1419/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksköhän täällä on niin paljon huumorintajuttomuutta, ankeutta, ryppyotsaisuutta ja oikeassaolemisen tarvetta?

Jos jonkun joululahjan meille kaikille sais, niin nämä kaikki kun otettaisi pois.

Minä en ole ainakaan täällä ikinä valittanut, että jonkun viesti on tylsä tms. En ole näin arvostellut muiden kuulumisia ja itselleni on tärkeää se, että jos joku lupaa jotain niin sitten noudattaa niitä lupauksiaan eli jos väittää jotain niin toimii sen mukaan sitten eri jutuissa. Muuten voin olla väärässä monista asioista.  Minulle huumoria ei myöskään ole toisille nauraminen tai ilkeily kuitenkaan. Ei ole ikinä ollut tietyistä syistä, jotka kai elämä on opettanut. 

Vierailija
1420/2061 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan palata sinne ketjuun tästä sitten, kun sinne kerran "kuulun" muutenkin. Terveisin P

Minä lähden kanssa. Ap D:n ketjuun.

Ketju on lukittu.