Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (641)
Masentaa kun en pääse sängystä ylös kuin vasta puolilta päivin. Ulkoilu jäänyt. Tänään yhdistyksen joulujuhla, toivottavasti onnistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Masentaa kun en pääse sängystä ylös kuin vasta puolilta päivin. Ulkoilu jäänyt. Tänään yhdistyksen joulujuhla, toivottavasti onnistuvat.
Töhän aikaan saakin olla laiska, piristytään sitten tammikuussa?
Kirjoitin muutaman joulukirjeen.
Kävin sauvakävelyllä. Ihanasti natisi lumi jalan alla kävellessä. Satoi lunta isoilla hiutaleilla, maa valkoinen.
Vettä satanut jo monta päivää, aamulla oli märkää lunta maassa. Suli pois samantien.
Autolla Tokmannilla. Iskias vaivaa joten kävely on aika vaappumista. Mies lähti kävellen terveysasemalle astmahoitajan
vastaanotolle, minä jäin kotiin tiskaamaan.
Ostin uuden kännykän kun ikivanhaan ei enää saa päivityksiä joten alkuvuodesta pankkiin ei enää sillä olis päässyt.
Eikö ole hullua että vanha laturi ei käy uuteen! Säästäväistä luonnettani riipi muutenkin koko puhelimen osto kun vanha toimi muuten hyvin ja olin löytänyt siihen nätin lompakkomallisen kuoren Kontista eurolla.
Onneksi Tokmannilta löytyi uuteen aika edullinen kuori.
Kiitos aloittajalle tästä ketjusta!
Hyvää stressitöntä joulunodotusta kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vettä satanut jo monta päivää, aamulla oli märkää lunta maassa. Suli pois samantien.
Autolla Tokmannilla. Iskias vaivaa joten kävely on aika vaappumista. Mies lähti kävellen terveysasemalle astmahoitajan
vastaanotolle, minä jäin kotiin tiskaamaan.
Ostin uuden kännykän kun ikivanhaan ei enää saa päivityksiä joten alkuvuodesta pankkiin ei enää sillä olis päässyt.
Eikö ole hullua että vanha laturi ei käy uuteen! Säästäväistä luonnettani riipi muutenkin koko puhelimen osto kun vanha toimi muuten hyvin ja olin löytänyt siihen nätin lompakkomallisen kuoren Kontista eurolla.
Onneksi Tokmannilta löytyi uuteen aika edullinen kuori.
Kiitos aloittajalle tästä ketjusta!
Hyvää stressitöntä joulunodotusta kaikille!
Sama mua ärsyttää, kun uusia koneita saa aina ostaa. Vanhoja kertyy ja luonto ei kiitä. Joskus keräsin kännykät (8) ja silmälasit (11). Vois varmaan jotenkin kierrättää.
Ja just noita puhelinsuojia, vyölaukkuja yms.kertyy. Mulla on yks tosi nätti nahkainen, käsintehty vyöhön laitettava kotelo, väärän kokoinen. Toivon et joskus saan sopivan puhelimen siihen.
Optikkoliikkeet otti ainakin ennen vanhoja rillejä kiertoon ja puhelimet voi myös kierrättää.
En tykkää yhtään kun tuota märkää lumenmoskaa taas satoi sitten heti sulaa pois ja taas loskalika lentää. Välillä oli jo kuivempaa ja kiva Euroopan joulukuu. Tämä sää ei ole yhtään mieleinen enkä muutoinkaan lumesta välitä ehkä sitten tammikuulla 10 cm.
Optikolle olen vanhat rillit antanut, antavat kai jonnekin niitä lahjoituksena käyttöön. Pitäisikin taas hankkia uudet lasit nykyiset on jo muutaman vuoden palvellut mutta kun mallista en ole varma ja myyjäkin esittelee yleensä rumia jotka ei ole mun juttu.
Zelenskin kannattais nyt suostua ehdotettuihin ehtoihin ja luovuttaa ne vallatut maa-alueet että sota loppuisi. Usa voi lopettaa maan tukemisen jos vielä pitkittää sotaa. Kerääkö se tukirahat itselleen, sillä on kai muutama kiinteistö maailmalla.
Minulla kaikuu kauneimmat joululaulut vielä korvissa. Laulettiin monet tutut, jäin kaipaamaan Sylvian joululaulua. Joulupukki toi karkkia kilteille ja riisipuuro täytti vatsan.
Tuttuja oli mukavasti ja puheensorina, nauru täytti huoneen.
Vierailija kirjoitti:
Zelenskin kannattais nyt suostua ehdotettuihin ehtoihin ja luovuttaa ne vallatut maa-alueet että sota loppuisi. Usa voi lopettaa maan tukemisen jos vielä pitkittää sotaa. Kerääkö se tukirahat itselleen, sillä on kai muutama kiinteistö maailmalla.
Ja miten tuo liittyy kysymykseen "Mitä sinulle tänään kuuluu", josta tässä ketjussa keskustellaan.... 🤔?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tuo liittyy kysymykseen "Mitä sinulle tänään kuuluu", josta tässä ketjussa keskustellaan.... 🤔?!?
Ohis: jos tuo oli mielen päällä tänään, on toki kuulumisia.
Katson Lupaus-leffan tänään. Siinä on koskettava kohtaus Seela Sellalta siitä, mikä on kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Tää sai jo kruunun :)
Hyvä me.
No siihen ei paljon vaadittu. Muutama viesti :D
Zelenski vetää ittelleen rahaa Euroopaltakin. Selvä peli kun ei suostu ehdotukseen. Luuleeko oikeesti että rahalla voittaa takaisin vallatut maat. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Perkeele! Oolen työtön!
Maanantai ei mittää, tiistai ei mittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis: jos tuo oli mielen päällä tänään, on toki kuulumisia.
Katson Lupaus-leffan tänään. Siinä on koskettava kohtaus Seela Sellalta siitä, mikä on kaunista.
Seela Sella Linnan juhlissa kannatti silmät kiiluen Netanjahun Gazassa suorittamaa kansanmurhaa ja paljasteli vanhoja riippurintojaan. Tyrkky.
Jihuu. Ja Jippuu :)