Milloin viimeksi tyydytit naisesi, saamatta itse?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
En koskaan.
Vain typerä vastaa noin, ja oikein pullistellen.
On siitä jo muutama kuukausi. Olin ollut työmatkalla viikon ja teki todella paljon mieli vaimon pillua mutta emme voineet mennä sänkyyn kun lapsia kotona. Makoilimme sohvalla ja hieroin hänelle farkkujen läpi orgasmin. Tätä ei ole tullutkaan tehtyä sitten teinivuosien. Myöhemmin päivällä sain sitten osani mutta silloinkaan ei päästy makkariin asti vaan panin kiimoissani vaimoa samalla sohvalla takaapäin ja lauksesin sisään.
Viikko sitten lauantaina. Oltiin oltu siinä iltaa viettämässä ja aamuyöstä kotiin. Aika väsymys jo vanhalla miehellä siinä vaiheessa. Vaimo halusi ja en toki koskaan kieltäydy.
Vaimo imi kovaksi ja ratsasti itselleen orgasmin. Sitten nukkumaan.
Oma mies tekke useinkin, koska haluan paljon enemmän kuin hän. Ja jokapäivä mulle vähintään yksi.
Reilu kuukausi sitten. Vaimo tuli reissusta, ja antoi yllättäen nuolla. Oli kyllä käynyt suihkussa ensin, ei anna nuolla muulloin kuin pesun jälkeen. Nuolin muutaman orgasmin, ja sitten itse vedin yksinäni myöhemmin käteen.
Vierailija kirjoitti:
Reilu kuukausi sitten. Vaimo tuli reissusta, ja antoi yllättäen nuolla. Oli kyllä käynyt suihkussa ensin, ei anna nuolla muulloin kuin pesun jälkeen. Nuolin muutaman orgasmin, ja sitten itse vedin yksinäni myöhemmin käteen.
Niin, ja ei maistunut, tuoksunut vieraalta, harmi, ja helpotus.
Joka viikko kerran kaks näin meillä.
Käsin ja suulla.
Aina aika ajoin. Noin joka toinen kuukausi suunnilleen. Viimeksi ehkä viime lokakuussa, välillä tietysti useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan.
Vain typerä vastaa noin, ja oikein pullistellen.
Ainakin hän on rehellinen. Ja onhan tuo totta monessa suhteessa, meilläkin.
Viime viikonloppuna. Vaimo oli jo hoidettu nuollen ja sormettamalla ja itse olin just päässyt sisälle, kun puhelin soi ja jouduin vastaamaan ja sitten lähtemään siitä parin tunnin reissuun. Kun palasin kotiin, niin vaimo oli omassa reissussaan ja eihän siinä auttanut enää kuin vilkaista vähän lesboseksiä ja vetää hanskaan.
Teoriassa voisin näin tehdä, mutta käytännössä kun tämän teen ja kiihotun itsekin niin vaimo on halunnut panonkin lopuksi. Sanoo vielä että homma jää vajaaksi ilman panoa niin minkäs teet.
En ikinä Aina saamme molemmat. Aina.
Minun ei tarvitse kuin pyytää, niin hän tyydyttää minut heti. Ihan mies.
Eiköhän sitä suhde ole jotain 9 orkkua vaimolle yksi itselle. Nautin suunnattomasti kun vaimo nauttii ja saa, paljon enemmän kuin omasta orgasmista.
Sain tänään piiskaa siveysvyössä. Jouduin nuolemaan naiselleni useamman orgasmin, nyt odotan kiltisti koska lukko aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa voisin näin tehdä, mutta käytännössä kun tämän teen ja kiihotun itsekin niin vaimo on halunnut panonkin lopuksi. Sanoo vielä että homma jää vajaaksi ilman panoa niin minkäs teet.
Sama juttu meillä. Vaimo ei edes ole suistunut seksiin ilman yhdyntää. Eikä ole suostunut siihenkään, että olisin jäänyt ilman laukeamista. Se ollut aina vaimolle tärkeää ja mielummin vielä pilluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu meillä. Vaimo ei edes ole suistunut seksiin ilman yhdyntää. Eikä ole suostunut siihenkään, että olisin jäänyt ilman laukeamista. Se ollut aina vaimolle tärkeää ja mielummin vielä pilluun.
Da da pate, da da.
Viime yönä. Vaimoni ei meinannut saada unta, joten sormetin hänelle orgasmin. Sen jälkeen nukahti heti. Hänellä oli aikainen aamuherätys, niin ei alettu harrastamaan seksiä sen pidemmän kaavan mukaan.
Minä muuten laitoin alkuperäisen kysymyksen aiheesta. Taitaa olla arka aihe jollekin, kun oli liputettu poistoon. M39
Oikein hyvä kysymys! Mihin hävisi edellinen?