V*tuttaako teitä, kun joka käänteessä maksut nousevat ja viedään tuhkatkin pesästä?
Helvetin hienoa käydä töissä, kun raha ei riitä enää mihinkään kivaan, vain ainoastaan välttämättömään elämiseen. Ei matkustelua, ei shoppailua, ei leffateattereita, partureita ja kahviloita. Nyhjäätään sitten kotona ja maksetaan laskuja. Nyt uusimpana tehomaksu ja työttömyysvakuutus maksujen korotus. Sinne meni nekin "veronalennukset".
Kommentit (113)
Käytän vain ja ainoastaan käteistä. Valtio ei tiedä keneltä ostan, mitä ostan ja mitä maksan.
Nykyhallitus on jäädyttänyt eläkeindeksin eli ei nouse eläke vaikka ruuan hinta on yli 2 kertaistunut lyhyessä ajassa. Lukekaa m v le hti huolella ja sieltä löytyy mitä on tulossa ja mitä muualla euroopassa tapahtuu. Nyt on esim 48 miljardin kuppaus viron kautta pentagonin tutkinnassa. italia ei ota yhteislainaa suomi ottaa jne jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha kuuluu sille joka se on tienannut työllä. Ei valtiolle. Valtion pitäisi olla mahdollisimman pieni, nyt se on mahdollisimman suuri ja ottaa rahat niiltä joille se kuuluu.
Vasemmiston ehdottama miljonäärivero sai suunnatonta suosiota juuri sen vuoksi, ettei se oikeasti äänestäjiin vaikuta.
Sama ilmiö tuossa työn verotuksessa. Suurimmalle osalle on ihan ok että sinulta viedään 50% prosenttia palkasta. Ja sit ne loiset vielä sanoo ettei hyvätuloiset osallistu.
Ketään ei pitäisi palkita hyvästä suorituksesta, kun se on pois joltakulta toiselta. Suurin osa ihmisistä ei voi ymmärtää, että joku toinen voi olla tuhat- tai jopa kymmentuhatkertaisesti toista tuottavampi. Tietysti on niin, että vahvimman oikeus on myös tässä ajassa se voimakeino, jolla lopultakin asioita ylläpidetään, vaikka se ei tunnukaan minusta kivalta.#tasapäistäminen#järkionvaihtunuttunteisiin#tunnemeuhkaaminen
Vierailija kirjoitti:
Menkää saunan taakse itsekkäät paskat
Kuulun kuvailemaasi ihmisryhmään ja menisinkin mutta kun mulla on kerrostalokämppä omalla saunalla niin mun saunan takana on ulkoilma ja tyhjää koska asun 6.kerroksessa. En siis voi mennä vaikka haluaisinkin !
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin lisää paketteja Temusta tilailemaan!
Ja lisää ulkomaan apuun.Kotimaassakin on köyhiä. Tarvitsevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ottaa päästä elättää työttömiä saatanoita jotka eivät tee mitään yhteiskunnan hyväksi. Vinkumisrta ja ulinaa tulee näiltä jatkuvasti vaikka työtön syö ruokaa toisen pöydästä kuin roisto.
Mitä helvettiä mä just luin? Suomen talous upotettu ja aiheutettu massatyöttömyys hallituksen toimilla.
Hakeudu välittömästi hoitoon, sulla on AIVOMÄTÄ.
Suomi ja suomalaiset ovat taantuneet jo pitkään. Vain aivokuollut kehtaa selittää taantumuksen johtuvan tämän hallituksen toimista.
Ei kyllä vituta, koska olen töissä 😄
Nytkin olen palstaillut kokopäivän 😁
N25 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä vituta, koska olen töissä 😄
Nytkin olen palstaillut kokopäivän 😁
N25 😊
Olet varmaan lähitöissä pomon valvovan silmän alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ottaa päästä elättää työttömiä saatanoita jotka eivät tee mitään yhteiskunnan hyväksi. Vinkumisrta ja ulinaa tulee näiltä jatkuvasti vaikka työtön syö ruokaa toisen pöydästä kuin roisto.
Mitä helvettiä mä just luin? Suomen talous upotettu ja aiheutettu massatyöttömyys hallituksen toimilla.
Hakeudu välittömästi hoitoon, sulla on AIVOMÄTÄ.Suomi ja suomalaiset ovat taantuneet jo pitkään. Vain aivokuollut kehtaa selittää taantumuksen johtuvan tämän hallituksen toimista.
Seuraavan vaalien tulos kertoo minulle vain siitä että suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä että tulos on mahdollinen. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit, ikiliikkuja on luotu. Ja tulevaisuudessa edellä mainitut ryhmät saavat lisää äänestäjiä kansainvälisiltä vesiltä. Valtio nimeltä Suomi on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu välittömästi hoitoon, sulla on AIVOMÄTÄ.Suomi ja suomalaiset ovat taantuneet jo pitkään. Vain aivokuollut kehtaa selittää taantumuksen johtuvan tämän hallituksen toimista.
Politikkojen kannattaa mielistellä eniten niitä joita on eniten, mielenterveysongelmaisia naisia.
Ei varmaan aikaan kokkareiden ja perseloisien äänestäjiä harmita, nehän tykkää siitä kun saa itse maksaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Politikkojen kannattaa mielistellä eniten niitä joita on eniten, mielenterveysongelmaisia naisia.
Tuolla on nyt neiti liberaalit pinkeissä jakkupuvuissaan aivan järkyttyneitä, kun suomi on osallistumassa euroviisuihin. Hallitus koolle ja kriisikokoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Puhelin- ja nettiliittymien hinnat tuntuvat nousevan koko ajan, enkä jaksa tätä "vaihdan muualle ja odottelen vastatarjousta"-kikkailua. Ratkaisuni on, että kotona on taloyhtiönetin perusnopeus (riittää yhden hengen talouteen) ja puhelimessa latausliittymä, jonka netin käyttämistä välttelen käyttämällä wifiä mahdollisuuksien mukaan. Ja kas, selviän ilman lisäkuluja. Tämä on hiljaista protestiani, sama ei välttämättä sovi kaikille.
Nousevat, jos olet laiska etkä kilpailuta. Syy on operaattorien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha kuuluu sille joka se on tienannut työllä. Ei valtiolle. Valtion pitäisi olla mahdollisimman pieni, nyt se on mahdollisimman suuri ja ottaa rahat niiltä joille se kuuluu.
Mitä hyötyä kansallisvaltiosta on, jos se ei halua pitää huolta kansalaisistaan yhteisesti kerätyin verorahoin? Jos osallistuminen ei kiinnosta niin itärajan taakse onnelaan.
Siksi ihmetyttää miten työtötmät eivät viitsi tehdä mitään yhteiskunnan hyväksi. Nostavat kyllä rahat jotta voi vuodesta toiseen vältellä työtä. Vtuttaa elättää moisia saatanoita.
Kyllä, järjestelmän katabolia ja hullummaksi menee. Oi, sun turpees ja hiilinielut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kelaloinen vai muu nilkki? Mikset perusta yritystä ja palkkaa työttömä senki idiootti. Vinkumisesi ei johda mihinkään hyödylliseen.
Kyllä. Kuntavero nousee meillä ja varmaan kohta tulee sähkön tehomaksu. En enää tiedä, mistä nipistäisi. Tulot on kuitenkin hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Verotus alas niin kaikki halpenee 50 % ja työttömyys katoaa.
Niin oikeasti globaalissa taloudessa ei voi olla tällaisia omia saarekkeita, joissa verot ovat tapissa. Ei pystytä kilpailemaan muun maailman kanssa, vaan tuotanto ulkomailla on niin paljon halvempaa. Käytännössä Suomeen jäisi vain palveluiden tuotanto. Jos halutaan jotain muuta niin veroja on vaan alennettava ja osasta julkisista palveluista luovuttava. Hirveän vähän käydään tätä keskustelua, ettei Suomi tule enää pärjäämään kilpailussa veroja nostamalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kuntavero nousee meillä ja varmaan kohta tulee sähkön tehomaksu. En enää tiedä, mistä nipistäisi. Tulot on kuitenkin hyvät.
Jos tehomaksu tosiaan tulee jo 5 kW ylittävästä tehosta, loppuu ainakin itsellä saunominen. Kiuas kun on kerrostaloasunnon suuritehoisin sähkölaite. Vältän tehomaksun, ja sähkölaskukin pienenee entisestään. Eli minun tapauksessani sähköyhtiön saamat voitot pienenevät, jos tuollainen maksu lätkäistään.