Truxal
Voiko Truxal 15mg puolittaa? Ei ole jakouraa, mutta mietin, että lääkettä pitäisi vielä puolittaa ennen lopettamista. Onko täällä kukaan lopettanut Truxalia? Vinkkejä.
Kommentit (20)
Kokemuksia Truxalin lopettamisesta?
Olen siis lähtenyt 50mg:sta liikkeelle ja olen nyt 25mg:ssa ollut melko pitkän aikaa ja nyt vähentänyt 15mg:aan.
Ei taida olla tuttu lääke kenellekään.
Mulla oli käytössä. Lopetin kerrasta eikä tullut mitään oireita. Sulla virlä pieni annos. Mulla oli uneen
Voit puolittaa, jos vaan onnistuu veitsellä tai pillerinpuolittajalaitteella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli käytössä. Lopetin kerrasta eikä tullut mitään oireita. Sulla virlä pieni annos. Mulla oli uneen
Jos et tiedä asioista niin älä neuvo pelkän oman kokemuksesi perusteella. Ihmiset reagoivat hyvin erilaisin tavoin näiden lääkkeiden lopetuksiin(kin), kukin geeniensä ja käyttöajan pohjalta. Luulisi olevan kaikille itsestäänselvyys. -eri
Vierailija kirjoitti:
Mistä annoksesta lopetit? Kuinka kauan olit käyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Mutta silloin ei välttämättä tule samaa lääkeainemäärää puolikkaisiin? Voiko lääkeaine ärsyttää vatsaa?
Onko kukaan puolittanut Truxalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silloin ei välttämättä tule samaa lääkeainemäärää puolikkaisiin? Voiko lääkeaine ärsyttää vatsaa?
Voiko silti puolittaa?
Onko joku lopettanut suoraan 15mg:sta?
Onko täällä kukaan lopettanut Truxalia? Vinkkejä.