Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan ihmisiä, joilla ei ole varaa edes Virossa käydä?

Vierailija
05.12.2025 |

Minulle tämä tuli täytenä yllätyksenä, kun yksi henkilö sanoi, että kun voisi edes Tallinnassa käydä. Satasellahan sinne pääsee! Onko ihmiset todella näin PA? Olen ihan suu auki.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisin Viroon? EVVK🥱

Vierailija
22/26 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti suurimmalta osalta löytyy sen verran rahaa, että pääsisi halutessaan Viroon. 

Mutta se tarkoittaisi ehkä monelle niin paljon tinkimistä kaikesta muusta tärkeästä, että näille ihmisille ei tulisi erityisesti mieleen edes ajatella lähtemistä.

Itseltänikin tuo raha löytyisi, mutta sille on myös useita, parempia käyttötarkoituksia, enkä ole niin paljon kiinnostunut Tallinnassa käymisestä (olen siellä kyllä rampannut), että haluaisin sinne vaikkapa juuri nyt mennä. Se veisi vielä aikaakin kovin paljon, ja antaisi todennäköisesti kovin vähän suhteessa panostukseen.

Matkailu on so last season. Olen aikanaan matkaillut, mutta nykyisin en näe sitä sen vaivan, ajanhukan ja rahanmenon arvoiseksi. Jos haluaisin lähteä johonkin kauemmas, haluan enemmän. Haluan matkalta enemmän kuin pelkän tavanomaisen turistimatkan tai ties minkä elämysmatkan, kuin mitä ylipäätään on tarjolla. 

En ole kuitenkaan kuopannut matkailuhaaveita, mutta niiden aika ei ole nyt. Haluan, että minulla olisi matkustaessani aikaa matkata hitaasti. Ajaa autolla kaupungista toiseen. Pysähdellä, käydä sivupoluilla. Ottaa kohde kunnolla haltuun. Tämä vaatisi ennen kaikkea runsaasti aikaa, eli sitä resurssia, jota nyt ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi mennä sinne laivaan dokujen keskelle ryysikseen? Hyi.

Kävin kerran, mentiin pikkasen kalliimmalla ja tultiin takaisin kalliimmalla.

Ei ollut kännisääliöitä, hotellikin ok.

Mutta ei siellä mulle ollut mitään. Kaunis kaupunki, siinä kaikki.

Vierailija
24/26 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset lounaat tai päivälliset tavallisissa ravintoloissa ovat lähes saman hintaisia kuin Suomessa. 

Jotkut tuotteet, kuten vaatteet, saattavat olla Virossa kalliimpia kuin Suomessa

Vierailija
25/26 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin parhaillaan, miten rahoitan jouluni maalla. En haluaisi jäädä yksin kaupunkiin. Olen yksineläjä. Ylimääräinen 500 euroa tuntuu isolta rahalta.

Vierailija
26/26 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kävisin rosvokansan maassa, vartioin mielummin omaisuuttani, mulla on kalliita työkoneita joita veli virolainen himoitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme