Palstalaisista noin 50% on vasemmistolaisia, noin kolmannes persuja ja loput pikkupuolueita
ainakin palstalaisten keskuudessa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6295792/mita-puoluetta-aiot-aanestaa-se…
Kommentit (11)
Ja tuo tulos selittää, miksi täällä käydään vain masentavia propagandakeskusteluja, joissa ei ole totuuden hiventäkään, puolin ja toisin.
Mä luulen että suurin osa kuuluu nukkuvien puolueeseen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä käytävä äänestys on yhtä luotettava ku keskustelun jonka lähteenä on Suomenuutiset tai xtwitter.
70 % viestistä sisältää kitinää persuista ja kokoomuksesta.
Unohdit toki mainita, että twitter käy lähteeksi mikäli siinä kerrotaan kuinka paha oikeisto teki tai sanoi jotain.
Noi yilastot on yhtä luotettavii ku kaikki muutki eli ne ei oo sellasia. Tällä palstalla 1 ihminen voi antaa tohonki omilleen 100 ääntä jos jaksaa vaihdella iipeetää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä käytävä äänestys on yhtä luotettava ku keskustelun jonka lähteenä on Suomenuutiset tai xtwitter.
No onhan se palstalaisista kertovana mittauksena luotettava ja selittää tätä mustavalkoista ajattelua täällä. Suurin osa porukasta kirjoittaa Demokraatti-lehden, osa Suomenuutiset ja osa Kansan Uutiset lehtien innoittamaa tekstiä.
En enää ihmettele mammojen demari-vasuri-persu kirjoituksia
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta he eivät vastanneet tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta he eivät vastanneet tuohon.
Nukkuvien puolueen kannattajat eivät koskaan vastaa tai äänestä
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis et ole luotettava, kun olet täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis et ole luotettava, kun olet täällä.
Tai Kansan Uutiset, vasemmistoliiton lehti.