Onko tosiaan ihmisiä, joilla ei ole varaa edes Virossa käydä?
Minulle tämä tuli täytenä yllätyksenä, kun yksi henkilö sanoi, että kun voisi edes Tallinnassa käydä. Satasellahan sinne pääsee! Onko ihmiset todella näin PA? Olen ihan suu auki.
Kommentit (26)
Mitä luulet? On ihmisiä jotka ei voi ostaa kaikkia tarvitsemiaan lääkkeitä, ihmisiä jotka ei voi juuri koskaan syödä ravinnerikkaasti.
Täältä ei pääse satasella eikä kahdella. Matkakuluihin menee vähintään 500 euroa.
Miksi sinne menisi. Hinnat taivaissa ja palvelu heikkoa.
Voihan sen satasen käyttää Tallinnan matkaan, mutta olla syömättä seuraavan kuukauden. Tai käydä velaksi.
Sinne pääsee kympillä nykyään. Mutta kuka haluaa?
Hei kerma perse suomessa on ihan oikeasti ihmisiä joilla ei ole varaa mihinkään ylimääräiseen, hyvä jos rahat riittää elämiseen.
Miksi pitäisi mennä sinne laivaan dokujen keskelle ryysikseen? Hyi.
Täältä Lapista käynti Tallinnassa on paljon kalliimpaa kuin Helsingistä käsin.
Onhan näitä vaikka kuinka. Monella kun ei ole varaa edes syödä.
Täältä on vajaa 1000 kilometriä Tallinnaan. Miksi mä sinne menisin?
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä vaikka kuinka. Monella kun ei ole varaa edes syödä.
Ihmettelen miten vähän vielä on rikollisuutta... Luulenn että tilanne muuttumassa...
Onkohan ap kujalla vai provo? Itseasiassa pelkät laivaliput Tallinnaan eivät maksa edestakaisin edes 50, jos valitsee halvimmat vuorot. Mutta tuokin on iso raha, jos elää esim. toimeentulotuella tai palkka on pieni ja on esim. lapsia.
Toki kustannus nousee, mitä kauempaa satamaa asuu.
Ja sitten kun olet laittanut viikon ruokarahat laivalippuihin, niin mitä iloa sinulla on olla Tallinnassa, jos rahaa ei ole mihinkään muuhun?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi mennä sinne laivaan dokujen keskelle ryysikseen? Hyi.
Voit teitä raittiina raivoja. Eihän tuota kysytty.
Eläkkeellä ei matkustella, vuokra noussut parina viime vuotena 10% joka kerta, ensi vuodelle 15%. Vastaa kuulemma yleistä kehitystä.
Viro on paska maa. Sinä joudat hyvin sinne satasesi kanssa.
Satasella jos asuu hesasessa , kilpisjäveltä reissuun meneekin jo tonni joten lärvi kiini, minä minä tyyppi.
Kuka tahansa suurperheellinen, joka elättää perheensä työllään ap
Kyllä. Suomessa on ihmisiä joilla ei ole siihen varaa kuten ei ole varaa henkkareihin jotka tarvitaan jotta sinne pääsee laillisesti
Miksi sinne pitäisi mennä? Miksi olet niin onneton?