Mikä on sinulle tärkeintä itsenäisyydessä?
Mitkä ovat tärkeimmät asiat itsenäisyydessä? Luettele kolme asiaa, jotka ovat Suomelle elintärkeitä.
Kommentit (29)
1. Itsemääräämisoikeus. Se on hankittu esi-isien ja äitien sisulla ja verellä ja siksi sekä se, että tämä maa on pyhä.
2. Vapaus. Me saamme valita kenen kanssa teemme sopimuksia ja liittoja ilman-, että kenelläkään on siihen nokan koputtamista.
3. Saamme elää maassa jossa on diktatuureihin verrattuna lukuisia vapauksia ja asioita joita me pidämme itsestään selvinä, mutta jotka eivät todellakaan ole sitä esim Venäjällä.
Ei tule mieleen mitään, kun on koko ikänsä elänyt itsenäisessä valtiossa. Tuntuu ihan itsestäänselvyydeltä.
Missä itsenäisyydessä?
Kaikki käskyt tulevat nykyään EU eliitin diktatuurilta ulkomailta ja ruotsinkieli on edelleen pakollinen kieli...
Se että voin vapaasti Persuilla, koska se on minun perustuslaillinen oikeus ja lakia itsenäisessä Suomessa kunnioitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Se että voin vapaasti Persuilla, koska se on minun perustuslaillinen oikeus ja lakia itsenäisessä Suomessa kunnioitetaan.
Miksei Vornasen puolustus vedonnut tähän.
Vierailija kirjoitti:
Perseilyä, kuten aseen kanssa ravintolan edustalla ampumista jne. varmaan tarkoitit.
Kaikkein tärkeintä on, että Suomen ja Venäjän välillä on raja. Ilman sitä asiat olisivat hyvin paljon huonommin. Toiseksi tärkeintä on, että venäläiset pysyvät rajan takana.
Itsenäisyyttä ei ole olemassakaan, se on harhaluulo.
Niin, jotkut junttisuomalaiset ajattelevat yhä, että mm. globaalius, se että ollaan kytköksissä eri maiden välillä, ja edellytys sietää muiden maiden ihmisiä, vievät itsenäisyyden.