En ymmärrä kaljuksi päänsä ajavia miehiä
Paremman näköinen kun pitää niistä hiuksista kiinni.
Kalju on ruma
Kommentit (24)
Pitkät tuuheat hiukset näyttää hyvältä. Miksei kaikki miehet kasvata sellaisia?
Sehän näyttää hyvältä kun harvahiuksinen mies vetää geelillä ne 2 hiusta päälakensa peitoksi
Ai Ap haluaa sen huikean Spede-hiustyylin takaisin kaljuuntuville miehille?
Sähköautolla ajellu aiheuttaa kaljuutumista.
Aika moni lopulta vetää kaljuksi sen takia, että sisuskumi paistaa jo katolta niin pahasti tai on ohimot vetäytyneet puoleen väliin päätä.
Vierailija kirjoitti:
👴🏻 räy räy
Haista konalan jauhelihamies vttu
Itse olen lyhytkasvuinen ja kaljuunyunut mies. - Ellen näyttäski niin kuin minulle on sanottu miniatyyri natsilta sen jälkeen kun olen ajanut nuppini aivan "bahkapalloksi" niin saattaisin hyvinkin ajella pääni aivan klaniksi ("nahkapalloksi"). - Nyt sittnen käyn parturissa trimmaamassa niskavillani kerran kuukaudessa. Ärsyttää mutta kun ei nyt muutoinkaan herätä postiviisia mielikuvia ulkosielta olemukseltani, niin pieni yritys edes hieman vaikuttaa siihen, että näyttäsin edes siistiltä kun on hyvin istuvat ja puhtaat vaatteet ja vähäiset hiuskarvatkarvat ojennuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Liian naismaisia.
Paras tapa päästä harmaista eroon, on leikata ne pois.
Yksinkertaista niille, jotka eivät halua värjätä
Vierailija kirjoitti:
Aika moni lopulta vetää kaljuksi sen takia, että sisuskumi paistaa jo katolta niin pahasti tai on ohimot vetäytyneet puoleen väliin päätä.
🤣😄🤣 Ei ne ohimot mihinkään vetäänny. Tai tiedä vaikka sitte kuoltua. Hiusraja ehkä ennemmin vetäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Entä miksi kaikki naiset kasvata kauniita rintoja vaan antavat paisua niiden melooneiksi?
(Typerään kysymykseen ihan yhtä typerä vastakysymys)
Ap?
Eikö se näytä hassulta jos pitää jatkuvasti hiuksista kiinni? Uskon että hiukset pysyy päänahassa ilman pitämistä.
Vierailija kirjoitti:
Ai Ap haluaa sen huikean Spede-hiustyylin takaisin kaljuuntuville miehille?
Tupee sopii monille T.Mauri
Vierailija kirjoitti:
Ou jee! 👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻
Kävin kuittaamassa......
Vai niin sä et ymmärrä sellasta nyt
👴🏻 räy räy