Trumpilla on huonot puolensa, mutta suorapuheisuus hyvä
"He tulevat helvetistä paratiisiin, mutta eivät tee muuta kuin ruikuttavat. Emme halua heitä."
Tämä on totuus, vaikka periaatteessa en Trumpista tykkääkään. Jokainen järkevä ihminen sydämessään niin ajattelee.
Kommentit (8)
Nämä Trump-avaukset eivät elä kauan, joten ei kannata nähdä vaivaa järkevään keskusteluun. Menee kuitenkin kohta poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään järkevää pitkää lausetta ei olla kuultu hänen suustaan.
Joskus lyhyet ovat pitkiä parempia. Usein asian saa ilmaistua paremmin lyhyillä lauseilla. Missä on paljon sanoja, siellä on tyhmä äänessä. Lyhyestä virsi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Nämä Trump-avaukset eivät elä kauan, joten ei kannata nähdä vaivaa järkevään keskusteluun. Menee kuitenkin kohta poistoon.
Kuitenkin tästäkin jää valonnopeutta matkaava jälki maailmankaikkeuteen. Se ei koskaan unohda.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo 10 vuotee kuullu yheltäkää trump vastustajalta yhtäkään järjevää argumenttia mikse on huono, muuta ku iänikuiset vslheet mitä vastapuolen propiskone tuuttaa. Joko poisto tai mantra
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo 10 vuotee kuullu yheltäkää trump vastustajalta yhtäkään järjevää argumenttia mikse on huono, muuta ku iänikuiset vslheet mitä vastapuolen propiskone tuuttaa. Joko poisto tai mantra
Itse olen, muuten, Trumpin vastustaja. Tai olen ollut. -ap
Onko jatkuvat hölötys joka asiasta muka suorapuheisuutta? Tykkäisin enemmän jämäkästä puheesta josta seuraavat sitten ne puheessa mainitut teot.
Yhtään järkevää pitkää lausetta ei olla kuultu hänen suustaan.