Ostatko Fazerin Moments rasian (14,70eur) joululahjaksi jollekin? Viime vuonna 6,99e ennen joulua
Samoin ne köykäisemmät pikkurasiat jotka oli 2,99e on nyt 6 euroa. Kaakaon hinta on romahtanut sen sijaan tammikuusta lähtien liki 50%.
Kommentit (35)
Fazerjankutujankutifazerjankutjankuti.
tuon taulukon mukaan kaakaon hinta laskenut vuodessa 42,67%. silti kusikauppiaat laittaa 100% hintalisää viime jouluun nähden?
Vierailija kirjoitti:
Fazerjankutujankutifazerjankutjankuti.
Pandan rasiatkin tuplaantuneet 3 eurosta 6:een
Niin, ap, hän jolla on rahaa, ostaa. Älä aina kitise palstalla hinnoista.
Fazer ei ole hinnoitellut tuotteitaan kaupoissa, ei edes niitä levyjä, kuten ovat somessa kertoneet. Nuo törkyiset hinnannostot ovat ihan Keskon ja S-Ryhmän oma päätös. Lidlikin myy niitä ihan samaan riistohintaan tai korkeintaan euron halvemmalla.
Tämän vuoden hinta juuri ennen joulua selviää vasta sitten hetkin ennen joulua.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ap, hän jolla on rahaa, ostaa. Älä aina kitise palstalla hinnoista.
Sinä olet paskainen köyhä duunari joka larppaa kokoomuslaista ja tuhlaa tällaiseen turhuuteen koko palkkansa
En nyt varsinaisesti lahjaksi. Muutamalle naapurille voin viedä samalla kun vien joulukukan.
Hinnat saataisiin laskuun jos joka ikinen suomalainen jättäisi suklaat ostamatta muutamaksi kuukaudeksi. Mutta ei, turha toivo saada yhteisrintamaa🤨
En osta keskinkertaista suklaata mihinkään hintaan.
Se on jokaisen oma valinta haluaako rahoittaa K-jut...kauppiaan autotalliin uuden Teslan
Miettikää jos kaikkia jouluruokia korotettaisiin samoilla prosenteilla! Tulisi pöytä aika tyyriiksi, jos ei itse tee laatikoita.
Kyllä on hienoa, kun ei tarvitse tuijotella jonkin suklaarasian hintaa! Jos haluan suklaata antaa lahjaksi jollekin, ostan sen hinnasta riippumatta. Mutta muuten en ymmärrä suomalaisten tarvetta ahtaa itseensä suklaata ja muita herkkuja jouluna. Hyvä ruoka ja juoma riittää, jälkiruokaa unohtamatta. Mihin vielä tarvitaan suklaata, marmeladia, karkkeja ja sipsejä?
En osta Fazerin tuotteita ennen kuin pyytävät julkisesti anteeksi
Mä ostaisin Guylianin sea shell -suklaata, mutta eihän sitä täällä perähikiällä myydä missään. Ja netistä tilaamaan en ala, kun pitää maksaa vielä postimaksut
Vierailija kirjoitti:
Mä ostaisin Guylianin sea shell -suklaata, mutta eihän sitä täällä perähikiällä myydä missään. Ja netistä tilaamaan en ala, kun pitää maksaa vielä postimaksut
tilaa enemmän kerralla niin että saat kuljetuksen ilmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on hienoa, kun ei tarvitse tuijotella jonkin suklaarasian hintaa! Jos haluan suklaata antaa lahjaksi jollekin, ostan sen hinnasta riippumatta. Mutta muuten en ymmärrä suomalaisten tarvetta ahtaa itseensä suklaata ja muita herkkuja jouluna. Hyvä ruoka ja juoma riittää, jälkiruokaa unohtamatta. Mihin vielä tarvitaan suklaata, marmeladia, karkkeja ja sipsejä?
Älä puhu paskaa. Et sinä niin oligarkki ole että silmää räpäyttämättä ostaisit viisi 200 euron hintaista rasiaa. Hinnalla on väliä ja jokaisella on se oma kipukynnys, myös sinulla.
Ostin momentseja muutaman paketin.
Älyttömän kalliita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Et sinä niin oligarkki ole että silmää räpäyttämättä ostaisit viisi 200 euron hintaista rasiaa. Hinnalla on väliä ja jokaisella on se oma kipukynnys, myös sinulla.
No en. Mutta silmää räpäyttämättä ostan kyllä Godivan lajitelman, 500 g, n. 100€. Kuten sanoin, itse en tarvitse suklaata, mutta tuliaisiksi voin viedä, kun menen joulun alla kylään.
Röhönaurua kun K-Kaupassa se isompi 360g rasia oli jotain 50 euroa. Olen hyvätuloinen ja toivon että nuo mätänevät hyllylle ja kauppiaat kärsivät omasta paskaisesta ahneudestaan. Käsittääkseni Fazer ei hintoja aseta jälleenmyyjille vaan kauppiaat itse.