Mun tän päivän syömiset, laihdutan
Painan 92kg ja pituus 152cm.
aamulla herättyä kupillinen kahvia ja sitten puoleksi tunniksi ulos kävelemään.
sitten rasvakahvi, viili ja keitetty kananmuna
lounaana kalakeittoa runsaalla kasviksilla ja kermaisella liemellä
välipalana näkkäri voilla ja juustolla, hedelmä
illalla vielä teen lindströmin pihvejä, jotka syön kasvisten kanssa
Kommentit (25)
Proteiinia alle 100g päivässä??? Ihme kun oot elossa.
Vierailija kirjoitti:
Johan työ järkyttyisitte kun kuuleisitte miten minä laihdutan normaalipainon sisällä.
Aamupala: kaurapuuro, öljy 1 rkl, 100g mustikoita, 100g raejuustoa, chiansiemeniä ja kefir lasi.
Lounas: tonnikalasalaatti ja hedelmä.
Päivällinen: kevennetty lasagne. Ja hedelmä, sekä kurkkua ja paprikaa.
Iltapala on kaksi leipää ja marjoja sekä kananmuna.
Paino tippuu tasaseen tahtiin, vaikka ylimääräistä mulla ei ole.
Suomeksi, ihan oikeasti kannattaako täällä kysyä neuvoa ruokaan? Täällä on paljon syömishäiriöisiä. Kunnon ruokaa saa syödä yllättävän paljon. Mukaan ravinnosta ei tule kuin 1500 kilokaloria.
Kiitos.
Tämän palstan, itse asiassa koko laihdutuskulttuurin vuoksi olen alisyönyt. Kerran menkatkit ovat lähteneet.
Yhdessä vaiheessa huomasin, että ei ollut koskaan enää nälkä. Heikotti, mutta mitään ei huvittanut syödä. Ja minä luulin olevani kunnossa, koska ei ollut kova nälkä. Jooo-o. Varmasti paino olisi tippunut, jos sillä linjalla olisi kauemmin jatkanut. "SÄÄSTÖLIEKKIHÄN ON IHAN HÖPÖ HÖPÖÄ". Mutta olisiko se ollut sen arvoista? Varsinkin, kun olin pudottanut jo 10 kiloa onnistuneesti... Ilman, että olo oli ollut ihan noin nuutunut.
Nyt syön hetken vähän enemmän ja katson, miten painon käy.
Vierailija kirjoitti:
Mä en laihduta mutta en halua lihoakaan. Äsken lähti vähän käsistä herkkujen kanssa. Söin 11 fazerin sinistä konvehtia ja 7 lakupalaa. Tuhosin ne alle 10 minuutissa. Yhteensä näistä tuli kaloreita n. 600. Voi paska.
Haha.
Minä olen läskeimmillä päivilläni syönyt koko konvehtirasian!
Liian laitonta, että yhdessä konvehdissa on jotain 40 kcal.
8/16 pätkäpaasto tosin paaston aikana laitan kahviin rasvatonta maitoa ja saatan juoda 0% oluen mitä ei saisi tehdä. Tänään 8h aikana olen syönyt 4 viljan puuroa lisättynä salaattisiemenillä, raejuustolla ja mustikkasiirapilla, marjoja, 2 juustovoileipää, pienen palan Keisarinna-juustoa ja hiilillä paistettua ahventa.
Paino ei vaan tipu. Ehkä vika siinä kun liikunta on nolla.
Niimpä niin, ikuinen laihduttaja.