Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikein usko, että kova rasva on niin pahasta, kuin ihmisille kerrotaan

Vierailija
04.12.2025 |

Äidinmaidossakin on runsaasti kovia rasvoja, ja äidinmaidon pitäisi sisältää vain välttämättömiä ravintoaineita.

Ranskassa syödään juustoa eniten maailmassa per capita ja käytetään eniten voita maailmassa per capita, mutta ranskalaiset elävät pidempään kuin suomalaiset, vaikka juustossa ja voissa on runsaasti kovia rasvoja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskohan se tässä onkin olennaista. Minä en usko, että jos hakkaan päätäni kallioon, se sattuisi.

Vierailija
2/7 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sardiassa eletään maailman pisimpään, vaikka ihmiset tupakoivat siellä paljon ja syövät runsaasti rasvaisia juustoja ja lihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ehkä meni pieleen Pohjois-Karjala projektissa kun sen jälkeiset ravintosuositukset on vaan lisänneet ylipainoa ja erilaisia sairauksia, siis muita kuin niitä perinteisiä. Itse asiassa jossakin uudehkossa tutkimuksessa ne perinteiset sairaudet ovat edelleen korkeammalla Suomessa kuin muissa Europan maissa.

Vierailija
4/7 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on erityisen paskat geenit kolesterolin suhteen, erityisen paljon niitä joilla ruoan kolesteroli siirtyy poikkeuksellisen hyvin suonia tukkimaan. Jos et kuulu näihin ihmisiin niin älä oleta että kaikki muut ovat kuin sinä itse.

Vierailija
5/7 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on erityisen paskat geenit kolesterolin suhteen, erityisen paljon niitä joilla ruoan kolesteroli siirtyy poikkeuksellisen hyvin suonia tukkimaan. Jos et kuulu näihin ihmisiin niin älä oleta että kaikki muut ovat kuin sinä itse.

Käytännössä näyttäisi olevan niin että itäsuomalaisilla on samalaista ongelmaa kuin afroamerikkalaisilla. 

Diabetes, kolesteroli ja verisuonisairaudet.

Länkkäriruoka ei oikein toimi kaikille kansoille. 

Myös alkoholille löytyy geenialttiutta ja nikotiini koukuttaa erityisen tiukasti. 

Aika identtisiä ja kaltaisia toisilleen.

Vierailija
6/7 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa ylipainoisia oli 45,4 prosenttia väestöstä, kun taas suomalaisista 59,5 prosenttia oli ylipainoisia, Yle raportoi.

Ranskalaisten elämäntapa on paljon suomalaisia aktiivisempi

Vierailija
7/7 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi