Tunnetko/tiedätkö yhtään naistransua? Siis nainen, joka pukeutuu mieheksi
ja silleen överisti, niinkuin miehet, jotka pukeutuu naiseksi
Kommentit (28)
Ostan vaatteeni pelkästään miesten osastolta koska tykkään löysistä collareista, huppareista ja t-paidoista. Muita en käytä. En voi sietää kireitä vaatteita ja naisten vaatteet on lähes poikkeuksetta leikattu tiukiksi jopa edellä mainituissa. Juhlissa käytän tummia farkkuja (Ahdistaa), normaalia tiukempaa t-paitaa (ahdistaa helvetisti) ja jakku takkia (osaa varmaan arvata että ahdistaa). Tämä takki saatu joskus joltain, kuulemma naisten mallia, en tiedä, ahdistava kun ei ole löysä vaan "muotoiltu" mutta kestän sen yhden päivän kerran 10 vuodessa vetää päälleni johonkin hautajaisiin jos on pakko osallistua. Alusvaatteita en ole käyttänyt sen jälkeen kun äitini mun ollessa pikkulapsi lakkasi niistä kanssani tappelemasta, kun ne kiristää ja tuntuu vaatteiden alla myös ollessaan löysiä niin ei pysty. Yhtään hametta, mekkoa jne en ole koskaan suostunut pukemaan näitä tappeluita ei voittanut edes äitini koskaan. Täysin nainen koen olevani mutta jos tää tekee minusta edellä mainitun niin aivan sama, ei muuta millään tavalla pukeutumistani eikä vaikuta elämääni. 😂 Mieheksi ei ole koskaan luultu janaina on äijät pokailemassa. Liekkö tää pitkä tukka, korvakorut ja kynsilakat auttaa tunnistamisessa jos vaatteet hämää (vaikka edellä mainittuja on toki myös miehillä) 😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lesbot.
Miestransut ei kuitenkaan ole homoja.
Transseksuaalisuus jää paljon helpommin naisella tunnistamatta jopa naiselta itseltään. Jos tykkää pukeutua housuihin ja on seksissä aloitteellinen ja aktiivinen ja mahdollisti kiihottuu myös naisista on vahvasti transseksuaalinen mutta nämä eivät pukeutumista lukuunottamatta niin näkyviä piirteitä ulospäin
Enemmänhän miespuolinen transseksuaali pistää silmään kun on 2 metrinen Körmy tuolla pukeutunut arabimaisen burkhaan tai ihan Suomi tytön mekkoihin
Mä kyl tunnen paljon lesboja jotka on erittäin naisellisia, pukeutuvat arjessa naisellisuuttaan korostaen ja rakastavat laittautua. On pikää hiusta ja kampausta, kaunista kynttä, hienoa meikkiä, mekkoa ja hametta, korkkaria ja mitä näitä nyt on. Mä taas olen hetero ja pukeudun yksinomaan miesten collareihin ja huppareihin ja vihaan ylikaiken kaikkea laittautumiseen liittyvääkin. Et koittaisit nyt jo päästä yli noista homeisista ja ikivanhoista stereotypioistasi ja urbaani legendoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Transseksuaalisuus jää paljon helpommin naisella tunnistamatta jopa naiselta itseltään. Jos tykkää pukeutua housuihin ja on seksissä aloitteellinen ja aktiivinen ja mahdollisti kiihottuu myös naisista on vahvasti transseksuaalinen mutta nämä eivät pukeutumista lukuunottamatta niin näkyviä piirteitä ulospäin
Enemmänhän miespuolinen transseksuaali pistää silmään kun on 2 metrinen Körmy tuolla pukeutunut arabimaisen burkhaan tai ihan Suomi tytön mekkoihin
Repesin ääneen. 😂😂😂😂😂 Hu heijaa taas... Onko lääkkeet ottamatta?
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl tunnen paljon lesboja jotka on erittäin naisellisia, pukeutuvat arjessa naisellisuuttaan korostaen ja rakastavat laittautua. On pikää hiusta ja kampausta, kaunista kynttä, hienoa meikkiä, mekkoa ja hametta, korkkaria ja mitä näitä nyt on. Mä taas olen hetero ja pukeudun yksinomaan miesten collareihin ja huppareihin ja vihaan ylikaiken kaikkea laittautumiseen liittyvääkin. Et koittaisit nyt jo päästä yli noista homeisista ja ikivanhoista stereotypioistasi ja urbaani legendoistasi.
öö, miten tämä vastasi kysymyksen?
Trantastista!
Adlercreutz Andersr.hallitusJaa
Aittakumpu Pekkakesk.hallitusEi
al-Taee Husseinsd.hallitusPoissa
Alanko-Kahiluoto Outivihr.hallitusJaa
Andersson Livas.hallitusJaa
Antikainen Sannaps.oppositioEi
Asell Markosd.hallitusJaa
Autto Heikkikok.oppositioEi
Berg Kimsd.hallitusJaa
Bergqvist Sandrar.hallitusJaa