Eikös sellane juustolajitelmapakkaus ole aika tylsä joululahja?
Kommentit (34)
Se olisi aivan ihana, just paras lahja. Juuston ystävät sen ymmärtävät.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tuota juuston syömistä. En tiedä mitään hirveämpää kuin juustot ja ilmeisesti niitä siis syödään herkkuna(ko?).
Joku sitten moittii täällä sinun herkkuasi ja sinä sitten suu vaahdossa kiljut, että makuasioista ei saa kiistellä. Totuus on se, että valtaosa ihmisistä kumminkin tykkää juustoista.
Vierailija kirjoitti:
Tommosen voi laittaa lahjaVASUUN missä viinipullo ja voileipäkeksejä, joku seksikäs levite vielä mukaan.
Ou jee! 👴🏻👵🏻🧺💜
Vierailija kirjoitti:
Tommosen voi laittaa lahjaVASUUN missä viinipullo ja voileipäkeksejä, joku seksikäs levite vielä mukaan.
...👍 👴
Aurajuustopaketteja vooisin oottaa lahjaksi useampia kappaleita nam nam
Olisin niiiiiin onnellinen jos joku antaisi mulle juustolajitelman tai jonkun sellaisen herkkuboksin mitä esimerkiksi Prisma myy. En ole vuosikausiin saanut mitään joululahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkkejä ei-tylsistä joululahjoista.
Dildo- ja vaginalajitelma. Vanhalle persupojalle.
Joka jouluinen lahja työnantajalta, kierrätän siskolle, kun en itse syö juustoja.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi aivan ihana, just paras lahja. Juuston ystävät sen ymmärtävät.
Hyvä lahja olisi. Homejuustoja en syö, mutta voisin antaa ne eukolle. Mutta kyllä, oikein hyvä lahjaidea. Ja kirja kylkiäisiksi. M51
Vierailija kirjoitti:
Olis ihana, säästäisin uuden vuoden juhlistamiseen.
Meillä ainakin loppuu kylmäsäilytys tila kesken.
Ei ole. Mä en ainakaan halua minkäänlaista tavaraa. Lahjaksi saa antaa vain juustoa, viiniä tai kukkia. Eikä ole pakko niitäkään.
On se nyt paljon parempi kuin joku saakelin tuikkukippo tai ruma joulukukka-asetelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkkejä ei-tylsistä joululahjoista.
Lomamatka, uusi puhelin, uusi läppäri, hajuvesi tms
Tätä ei voi painottaa riittävästi:
Mitään noista esimerkeistä ei pidä ostaa toiselle ilman että konsultoi tulevaa käyttäjää (ostat kuitenkin väärän mallisen yli 90% todennäköisyydellä).
Ainoa mahdollisuus yllätykseen näistä olisi ostaa lahjakortti ja sekin on todennäköisesti menisi väärään liikkeeseen, joten paras osumatarkkuus saavutetaan, kun vain laittaa tylsääkin tylsemmät tylsät setelit kuoreen tai tekeen oman "lahjakortin", jolla käytte yhdessä valitsemassa tuotteen joulun jälkeen.
Yleensä sisältää sellaisia juustoja joita ei arjesa tule ostettua, joten olisi mieluinen lahja. Yleensä sitten uuden vuoden tienoilla tulee viimeistään nautittua, jos on ollut juustoja omasta takaa joulupöytään ja rääppäisiin.