Yli puolet Ilta-Sanomien kyselyn vastaajista kertoi pissanneensa suihkussa joskus tai melko usein.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Öh, ihon pinnalta huuhtoutuva hiki on käytännössä ihan samaa kamaa...
Virstahan on itse asiassa streriiliä. Eikä se haise kuin vasta sitten, kun se jää johonkin pidemmäksi aikaa. Suihkun lattialta huuhtoutuu pois.
on väärä uskomus, että virtsa olisi steriiliä. siinä on paljon taudin aiheuttajia ja bakteereita, jos kusta menee esimerkiksi suihkussa jalkaan jossa on haava, siitä voi seurata tulehdus, mutta olet oikeassa siitä hiki ja pissa sisältää molemmat ureaa.
itseasiassa pissa on veren plasmasta syntynyttä kuonaa.
Pissaan suihkussa, koska se on mukavaa ja oikeastaan aika kiihottavaakin. Sama tunne kuin puskapissalla, kun saa antaa tulla kunnon kaaressa ilman käsiä. Kyllä alkaa alapäätä väkisin turvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Viemäriin se menee
Jo mun mummi aikoinaan sanoi että suihkussa ei pissata vaan wc pönttö on sitä varten ja tätä olen noudattanut viimeiset 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viemäriin se menee
Jo mun mummi aikoinaan sanoi että suihkussa ei pissata vaan wc pönttö on sitä varten ja tätä olen noudattanut viimeiset 50 vuotta.
Sun mummusi sanoi myöskin, ettei ennen papin aamenta ja silti olet käyttänyt viattomia vastakkaisen sukupuolen edustajia yhden yön kiihkoon
Vierailija kirjoitti:
Muistan jonkun uutisjutun, kun joku nuori radiojuontaja bimbo selitti, että he kaveripiirissä kaikki kusee paljuun kun lilluvat siellä porukassa.
Hyi saat......... . Toivottavasti käyvät suihkussa sen paljun jälkeen.
"Pytty pestään wc-pyttyyn tarkoitetuilla aineilla, usein desinfioivilla sellaisilla. Millä lattiakaivoon löröttävät ihmiset pesevät sen lattiakaivonsa? Samalla pyttyharjalla ja -aineella? Veikkaan, etteivät. Koska ei tule mieleen kaivon hygienia. Jos ei oma pää kerro edes sitä, että pyttyyn kuuluu pissata jo hygieniasyistä, tuksin se pää mitään sanoo latti"
Sanoo hygienia hullu Tämän kyllä ymmärtää sairaaloissa ja muissa laitoksissa jossa vessaa käytetään enemmän ja myös kaikki mihin kosketaan desinfioidaan useita kertoja päivässä Tässä talossa kaikilla tuntuu vessa toimivan eikä oven takana jonottele 40 naapuria vessavuoroa. Tokihan pöntön ja lattiakaivon pesen viikoittain vähän rajummalla aineella jonka luulisi bakteerit tappavan vaan ei sokeritoukkia ? (perhanan Temu) Sokeritoukka projektin jätin taloyhtiön huoleksi ja itse pääjehu sanoi että tulee sellainen myrkytys että varmasti häipyvät Tarpeet toki hoidan tarpeeseen tarkoitetulla pöntöllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viemäriin se menee
Sieltä viemäristä tulee vain aika ikävä löyhkä sen suihkussa käynnin jälkeen. Sellainen pilaantuneen katkaravun haju.
Housussas sulla on...!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän merkitystä tuollakin on ? Käyt sitten pöntöllä tai suihkussa tekemässä tarpeesi ja vettähän on kummassakin tapauksessa ja samaan viemäriin menee Poikkeuksen tekisi ulkohuussi mutta noissa harvemmin on suihkua
En erikseen mene suihkuun jos pissahätä yllättää saati sitten isompi hätä (venäläinen lattiakaivovessa ?) Pönttö on parempi ja säästyy vettäkin
Mitähän merkitystä tuollakin on ? Käyt sitten pöntöllä tai suihkussa tekemässä tarpeesi
Pytty pestään wc-pyttyyn tarkoitetuilla aineilla, usein desinfioivilla sellaisilla. Millä lattiakaivoon löröttävät ihmiset pesevät sen lattiakaivonsa? Samalla pyttyharjalla ja -aineella? Veikkaan, etteivät. Koska ei tule mieleen kaivon hygienia. Jos ei oma pää kerro edes sitä, että pyttyyn kuuluu pissata jo hygieniasyistä, tuksin se pää mitään sanoo latti
Aiemmin on jo mainittu että virtsa on steriiliä, ei se desinfiointia tarvitse. Muu ihmisestä suihkussa irtoava kyllä voi tarvita.
Virtsaahan on käytetty menestyksekkäästi esim. haavojen puhdistukseen, johon sopii paremmin kuin puhdas vesi (elektrolyytit paremmin tasapainossa niin ettei riko soluja kuten vesi).
Vierailija kirjoitti:
Muistan jonkun uutisjutun, kun joku nuori radiojuontaja bimbo selitti, että he kaveripiirissä kaikki kusee paljuun kun lilluvat siellä porukassa.
En haluaisi itse lillua siellä, mutta onhan muutama nuori nainen kusemassa paljuun aika kiihottava ajatus silti
tahmaisia kusiroiskeita ympäri kylppäriä. Poika teki tuota ja laitoin sit pesemään kylppäristä ne kusitahrat. Loppui suihkussa kuseminen kerrasta.