Huonoja kokemuksia LähiTapiolan asiakaspalvelusta
Onko muilla huonoja kokemuksia Tapiolasta. Asiakaspalvelu on hidasta, välttämättä et saa vastausta edes soittamalla. Viestien vastaaminen kestää yli vuorokauden.. Hommat ei etene, ASIAKASPALVELIJA pyytää samoja lausuntoja uudestaan ja uudestaan koska ovat muka sumeita ja epäselviä. Mitään vikaa niissä ei ole, mutta asiakaspalvelussa ei ole käyty optikolla. Joka viestiin vastaaminen kestää vuorokauden, hommat ei etene mihinkään. Muualla hommat hoituisi alle tunnissa. Tapiolassa ei edes viikossa. Kiertäkää tämä firma kaukaa. Tapaus on siis selvä ja ovat maksaneet jo korvauksia suoraan lääkärin korvauksista, mutta kuntouttamisen kannalta halutaan vitkastella, vaikka kuntoutus olisi pitänyt saada aloittaa mahdollisimman pian. Tapiola siis tahallaan haluaa heikentää kuntoutumista tapaturmasta. Jo aikaisemmat kokemukset ovat tosi negatiivisia tämän firman suhteen. Aina tositteita pyydetään useamman kerran eli se on heidän tapa vitkutella, kun asiakaspalvelu ei jaksa tehdä asian suhteen mitään. Pelataan taas uusi vuorokausi aikaa.
Kommentit (4)
Minulla on aina sujuneet korvausasiat tämän firman kanssa todella nopeasti ja helposti. Mutta kyseessä ei siis ole kyllä ollut mikään terveyteen liittyvä vaan omaisuusvahingot. Joten en tiedä onko ero siinä millaisesta asiasta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kesti luvattoman kauan täysin rutiiniluontoisen korvauksen käsittely kotivakuutuksesta.
Jännä juttu kun minulla juuri kotivakuutuksen kanssa asiat sujuivat tosi helposti. Mutta näköjään näissä on eroja eri ihmisten kohdalla.
Piti itse tehdä sama avaus on tänne kun olen saanut niin järkkyä asiakaspalvelua! Mutta että viesteihin vastaaminen kestää yli päivän?? Mulla tulee yksi vastaus per viikko ja sekin ihan kuin ei olisi mun viestiä luettu lainkaan. Mitähän Tapiolassa oikein tapahtuu?
Meillä kesti luvattoman kauan täysin rutiiniluontoisen korvauksen käsittely kotivakuutuksesta.