Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38 vuotias herrasmies ja en osaa ihastua oman ikäisiin naisiin.

Vierailija
04.12.2025 |

Ihastun naisiin jotka ovat 20-30 vuotiaita, en osaa rakastua vanhoihin naisiin koska ne naiset ei enää ole kauniita. Ikävä kyllä naiset eivät pysy kauniina kovin pitkään, heissä iän tuomat muutokset näkyy nopeasti.

Olen itse nuorekas, koulutettu ja työskentelen hyvässä työssä josta maksetaan hyvin palkkaa. Saan seuraa nuoremmista naisista kun taas ne iäkkäämmät naiset ei merkitse minulle mitään. 

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän meidän pitäisi tehdä sillä tiedolla, että et ole henkisesti kehittynyt iän mukana?

En kai sitten minäkään. En kerta kaikkiaan pysty olemaan ikäisteni viisikymppisten miesten kanssa. Niin rumia ja vastenmielisiä, etten pysty seksiin. Onneksi on nuorempia. Parisuhteessa olen ihan tarpeeksi ollut.

Trollaaks?

Vierailija
62/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja nämä provoilut. Sana herrasmies jo paljastaa että siellä joku nainen tekee kiusaa. Ei haittaa kultaseni. Olen jo 56. :) todellakin saa jo ikä näkyä minussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo pahvit. Kukaan tuon ikäinen mies ei kirjoita herrasmies itsestään. Vanhempi nainen aloittaja. 

Vierailija
64/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tämä on sellainen katkera postaus "en saanut nuorena naisia niin nyt kostan vanhemmille naisille" mutta vaikka olisikin totta, jos kerta sanoit että nuoret naiset kiinnostuu (mitä nyt vaikea uskoa) niin mikset valitse jotain kivaa 28v naikkosta, ja pysyttele sitten sen kanssa? Etsä nyt niin vanhus vielä kuitenkaan ole, edes neljäkymppinen,

Vierailija
65/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että tämä on sellainen katkera postaus "en saanut nuorena naisia niin nyt kostan vanhemmille naisille" mutta vaikka olisikin totta, jos kerta sanoit että nuoret naiset kiinnostuu (mitä nyt vaikea uskoa) niin mikset valitse jotain kivaa 28v naikkosta, ja pysyttele sitten sen kanssa? Etsä nyt niin vanhus vielä kuitenkaan ole, edes neljäkymppinen,

Kirjoittaja on nainen. Mies ei kirjoittaisi herrasmies. Niin Kirjoittaa rakkausromaaneja ahminut yksinäinen Vanhapiika. Ei mies.

Vierailija
66/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman ikäiset naiset ovat jo keskimäärin pahasti rupsahtaneita, siitä se johtuu. Toki poikkeuksiakin on.

Liikut piireissä, joissa naiset rupsahtavat? Älä käy pubeissa niin paljon. Siellä on röökaavia pubiruusuja ja munahaukkoja. Mene kuntosalille. 

Vierailija
67/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut kun tämä "herrasmies" ei saa minkään ikäistä naista, niin näyttelee nyt sitten ronkelia. Luu jää käteen.

Vierailija
68/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parikymppisenä joku 38 v on häiritsevän vanha. Itse et ehkä näe niitä kasvojen juonteita ja harmaantuneita hiuksia siellä täällä, saati jutut on kuin vanhuksella nuoreen verrattuna.

Vierailija
69/73 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuollainen 38-vuotias alkaa jo harmaantumaan jos nyt edes enää on hiuksia päässä. Olisi kyllä parempi katsoa kelpaisiko oman ikäisille naisille tai 5-vuotta vanhemmille yyhooäideille.

Kyllä sinä avaaja vielä jonkun saatat löytää keski-ikästen naisten joukosta. Tsemppiä!

Vierailija
70/73 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäkö ne nuoremmat naiset sinusta ?

Kun aikoinaan täytin 40, työkaverini sanoi deittimarkkinoilla tämä näkyy. Kyllä, aloin saamaan viestejä yli 15 v vanhemmilta.

Kävin ehkä kerran treffeillä ja siihen loppui

Vierailija
71/73 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Miksi sä kuvittelet, että tämä ketään kiinnostaa? Saat tykätä vaikka apinoista, jos huvittaa. Mä tykkään opossumeista, mutta en rasita ihmisiä kirjoittamalla siitä tyhjänpäiväisiä aloituksia.

Miksi tämä ap:n antama tieto rasittaa sinua? 

Vierailija
72/73 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselette itseänne paljon nuorempia naisia porrnopätkissä ja harrastatte samalla itsetyydytystä niin opitte kiiiihottumaan vain niistä itseänne paljon nuoremmista. Ei sitten pidä hämmästyä kun omanikäisten kohdalla viisari ei enää värähdä. Eli itse aiheutettu ongelma kyseessä.

Vierailija
73/73 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsutko oman ikäisiäsi naisia vanhoiksi, mutta sinä et ole vanha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme