Olen 38 vuotias herrasmies ja en osaa ihastua oman ikäisiin naisiin.
Ihastun naisiin jotka ovat 20-30 vuotiaita, en osaa rakastua vanhoihin naisiin koska ne naiset ei enää ole kauniita. Ikävä kyllä naiset eivät pysy kauniina kovin pitkään, heissä iän tuomat muutokset näkyy nopeasti.
Olen itse nuorekas, koulutettu ja työskentelen hyvässä työssä josta maksetaan hyvin palkkaa. Saan seuraa nuoremmista naisista kun taas ne iäkkäämmät naiset ei merkitse minulle mitään.
Kommentit (34)
Miksi kuitenkin haet ikäisistäsi naisista keskusteluseuraa tällä palstalla? Vielä samalla aiheeella vuodesta toiseen?
Olet vaihdevuosi-ikäinen mies, jolla on 5-vuotiaan ajattelukyky. Tosi hyvä saalis olet nuorille.
Koulutettu osais kirjottaa paremmin.
Onhan tuo surullista, yksin jääminen ainakin aidon rakkauden suhteen on väistämätöntä. Vähän kuin pedofilia, mutta ilman että on sairasta, laitonta ja toisia vahingoittavaa kuten se on. Säälittää pedofiilitkin, jos kärsivät siitä itse eivätkä yritä oikeuttaa halujaan saati tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama se on naisilla - vetoa tunnetaan nuoriin, lisääntmisikäisiin miehiin. Oma mieheni täytti juuri 50, minä katselen max kolmikymppisiä.
Mies on lisääntymiskykyinen koko elämänsä ajan kun taas naiset ovat murrosiästä noin 30 vuotiaaksi asti.
Jos haluaa autistin, niin sitten voi lisääntyä 40-vuotiaan miehen kanssa. Enää jämät jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Hei, kiitos tiedosta. Ei haittaa, se on ihan ok. Itse näin nelikymppisenä naisena en nyt valitettavasti sitten voi saada sinua, se on ainut iso miinus.
Tule mun kanssa varastorakennukseen kunnolla nussittavaksi. Käytän sun mehukasta kroppaa mun himojen tyydyttämiseen. Jätän sut mällit valuen joka reiästä odottamaan seuraavaa himopanoa. - Jorma 36v
Sopiva ikäero parisuhteessa on se että mies on naista vähintään 10v vanhempi ja maksimissaan 30 vuotta vanhempi.
M31
En varmasti ole ainoa "vanhempi nainen" joka vaan huokasee helpotuksesta, ettei tarvitse pelätä AP:n kaltaisia miehiä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama se on naisilla - vetoa tunnetaan nuoriin, lisääntmisikäisiin miehiin. Oma mieheni täytti juuri 50, minä katselen max kolmikymppisiä.
Mies on lisääntymiskykyinen koko elämänsä ajan kun taas naiset ovat murrosiästä noin 30 vuotiaaksi asti.
Oletko kehitysvammainen vai persu?
Mutta ei ole herrasmies