Olen 38 vuotias herrasmies ja en osaa ihastua oman ikäisiin naisiin.
Ihastun naisiin jotka ovat 20-30 vuotiaita, en osaa rakastua vanhoihin naisiin koska ne naiset ei enää ole kauniita. Ikävä kyllä naiset eivät pysy kauniina kovin pitkään, heissä iän tuomat muutokset näkyy nopeasti.
Olen itse nuorekas, koulutettu ja työskentelen hyvässä työssä josta maksetaan hyvin palkkaa. Saan seuraa nuoremmista naisista kun taas ne iäkkäämmät naiset ei merkitse minulle mitään.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tunnen useamman kaverin, jotka eivät ihastu oman ikäisiin vaan reissaavat Thaimaahan hakemaan seuraa.
Tällaisten työkavereiden kanssa joutui työskentelemään. 🤢 Heistä oli jotenkin hienoa vielä kehua näitä reissuja. Valtiolla tätä sakkia on runsain mitoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama se on naisilla - vetoa tunnetaan nuoriin, lisääntmisikäisiin miehiin. Oma mieheni täytti juuri 50, minä katselen max kolmikymppisiä.
Mies on lisääntymiskykyinen koko elämänsä ajan kun taas naiset ovat murrosiästä noin 30 vuotiaaksi asti.
Eikös se ole lähimnä plussa jos suhteeseen ei synny lapsia riesaksi? Vai onko se kiva sitten vaari-ikäisenä istua hiekkalatikon laidalla?
Ehkä olet jotenkin jälkeenjäänyt jos koet jääneesi samalle tasolle kuin sinua 10-20 vuotta nuoremmat? Jokin kehitysvaihe jäänyt väliin.
Vaari-sanaa käytin toisaalla.
Vaarikommentti ennen mua
toisaalta. Aivan yhdentekevää Ap,
ketä sä laitat. Kunhan et äitiäs. 🥳
Etkä isääs. 🥸
Vierailija kirjoitti:
Mitähän meidän pitäisi tehdä sillä tiedolla, että et ole henkisesti kehittynyt iän mukana?
En kai sitten minäkään. En kerta kaikkiaan pysty olemaan ikäisteni viisikymppisten miesten kanssa. Niin rumia ja vastenmielisiä, etten pysty seksiin. Onneksi on nuorempia. Parisuhteessa olen ihan tarpeeksi ollut.
Ap em tiiä missä maailmassa elät itse olen 47v nainen mutta moni luulee,20 vuotiaaksi. Olen hoikka,pitkät hiukset ja korkeintaan pientä juonnetta silmänurkassa. Finnejä yms jälkiä ei ole koska minulla ei sellaisia ole ollut koskaan. Olen joutynut viime vuosinakin kahden vakavan seksuaslirikoksen uhriksi jotla menossa oikeuteen. Vähän nuprempsna tuollaiset tapahtumat ainskin luevrmpinä ahdistelutyyppisinä olivat minulle tosi yleisiä.
Mulla poikaystävät olleet joko nuorempia tai samana vuonna syntyneitä. Huomaa että monet elää laput silmillä tässä maailmassa. Ei haluta nähdä muuta kuin se oma pieni maailma.
Olet henkisesti lapsen tasolle jäänyt.
Suurin osa miehistä on jo 30v reippaasti vanhemman näköisiä kuin samanikäiset naiset. Miksi miehet kulahtavat niin paljon nuorempina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tunnen useamman kaverin, jotka eivät ihastu oman ikäisiin vaan reissaavat Thaimaahan hakemaan seuraa.
Tällaisten työkavereiden kanssa joutui työskentelemään. 🤢 Heistä oli jotenkin hienoa vielä kehua näitä reissuja. Valtiolla tätä sakkia on runsain mitoin.
Mullakin oli tällainen työkaveri. Hän oli 60-vuotias, hiukan fyysisesti vammainen n.155 cm pitkä mies. Ei mene filippiinibaaritytöillä hyvin.
Oman ikäiset naiset ovat jo keskimäärin pahasti rupsahtaneita, siitä se johtuu. Toki poikkeuksiakin on.
Älkää koskaa uskoko, kun mies sanoo itseään herrasmieheksi.
Aito ei tee niin, vaan se näkyy teoissa.
Herrasmies ei mm. kirjoittaisi tällaista aloitusta.
No eihän tää oo kuin sulle harmiksi. Jos löydätkin nuoremman naisen joudut ainaa vaihtaan sen 5 vuoden välein
Jos saat seuraa nuoremmista naiisista miksi teit aloituksen. Joku ärsyttää sinua?
Ihan normaalia jos tunne-elämän kehitys on jäljessä. Oman ikäiset tuntuu eri ikäiseltä. Jotkut jää sellaisiksi.
Ap troIIaa. 38v nainen ei näytä vanhalta jos on pitänyt itsestä huolta. Ap ei erota nuoremmista
No valitse 20-30v nainen. Sitte ihastut siihen ja olet sen kaa yhdessä loppuelämän. Olipa taas onkelma
Vierailija kirjoitti:
'Ap em tiiä missä maailmassa elät itse olen 47v nainen mutta moni luulee,20 vuotiaaksi. Olen hoikka,pitkät hiukset ja korkeintaan pientä juonnetta silmänurkassa. Finnejä yms jälkiä ei ole koska minulla ei sellaisia ole ollut koskaan. Olen joutynut viime vuosinakin kahden vakavan seksuaslirikoksen uhriksi jotla menossa oikeuteen. Vähän nuprempsna tuollaiset tapahtumat ainskin luevrmpinä ahdistelutyyppisinä olivat minulle tosi yleisiä.
Mulla poikaystävät olleet joko nuorempia tai samana vuonna syntyneitä. Huomaa että monet elää laput silmillä tässä maailmassa. Ei haluta nähdä muuta kuin se oma pieni maailma.'
Trollaaks kumminki? 🥸
Hieno homma, että ap tiedostaa yhden syyn siihen, miksi on yksin ja lapseton.