Koska suomalaisten miesten hyvinvointiin aletaan panostamaan?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö miehet muka itse panosta hyvinvointiinsa?
Kyllä mutta tarvitsemme myös muiden apua niin kun naisetkin.
Ja mitähän se käytännössä tarkoittaa? Miehille on kaikenlaista tarjolla, mutta mikään ei käy, koska suurin este avun saamiselle on mies itse ja typerä käsityksensä miten sukupuolensa edustajien tulisi käyttäytyä. Jos autetaan, se on hyysäämistä ja asioihin puuttumista ja muutenkin vain pehmot ja homot myöntää vaivansa. Ja jos ei auteta, se on hylkäämistä ja naisten suosimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole jokaisen omissa käsissää panostaako hyvinvointiin vai ei. Jos meinaat että pitäisi saada panoja naisilta niin se ei oikein onnistu kun naiset ei ole orjia eikä heitä voi pakottaa panemaan.
Yrität saada keskustelun pois tärkeästä aiheesta. Puhun miesten päihdeongelmista, itsemurhista, yksinäisyydestä, syrjäytymisestä
Ap
Terveys- ja mielenterveyspalveluita löytyy, tukiryhmiä ja apuchattejä, niitä ei ole erityisesti jaettu miesten ja naisten avuiksi, mutta AA:han voi kuka tahansa mennä. Ei mikään estä miehiä käyttämästä noita palveluja ja hakemasta apua. Ei ketään pakolla terapiaan raahata, itse pitää tehdä jotain, että sinne avun piiriin löytää.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ansaitsee vain kuoleman!!! Harmi kun miehestä saa saman tuomion kun ihmisestä vaikka ei ihmisiksi käyttäydy. Mies ansaitsee elää vasta kun toimii niin kuin kuuluu eli palvelee ja palvoo naisia ja tekee kaikkensa naisten eteen ja käyttää kaikki rahansa naisten hyväksi!!!
Noinhan on ollut läpi ihmiskunnan historian.
Vierailija kirjoitti:
Se auttaa myös naisia jos miesten hyvinvointiin panostetaan. Onko suomessa niin vähä-älyistä väkeä ettei tätä ymmärretä?
Ap
Ainakin yhdellä puolueella on miespoliittinen ryhmä, vasemmistomiehet.
Mutta millaista panostusta miehet sitten kaipaavat? Miehille on aivan samat mielenterveys-, terveys- ja liikuntapalvelut kuin naisillekin, auttavat puhelimet ja opintopolut. Onko ongelmana se että yhteiskunnalla ei ole instanssia joka hakisi miehen kotoaan näiden pariin? Minä olisin kyllä ihan valmis maksamaan tällaisesta verorahoillani jos tämä on se mitä miehet tarvitsevat. Mutta miten tämä järjestettäisiin?
Naiset ei ymmärrä semmoista pikku asiaa että mitä paremmin miehet voi niin sitä vähemmän naiset kokee väkivaltaa koska ne yksittäiset väkivaltaan taipuvat miehet ei hyvinvoudessaan voi pahoin ja pura sitä pahaa oloaan naisiin väkivaltaisesti. Ja mitä paremmin mies voi sitä enemmän mies sietää naiselta sitä jatkuvaa valitusta ja nalkuttamista mikä suurimman osan parisuhteiden ongelmista aiheuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole jokaisen omissa käsissää panostaako hyvinvointiin vai ei. Jos meinaat että pitäisi saada panoja naisilta niin se ei oikein onnistu kun naiset ei ole orjia eikä heitä voi pakottaa panemaan.
Yrität saada keskustelun pois tärkeästä aiheesta. Puhun miesten päihdeongelmista, itsemurhista, yksinäisyydestä, syrjäytymisestä
Ap
Nuo ovat todellisia ongelmia, siinä olet oikeassa. Mutta mitä konkreettisia apuja niihin pitäisi saada nykyisten lisäksi? Onko ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se auttaa myös naisia jos miesten hyvinvointiin panostetaan. Onko suomessa niin vähä-älyistä väkeä ettei tätä ymmärretä?
Ap
Ainakin yhdellä puolueella on miespoliittinen ryhmä, vasemmistomiehet.
Kukaan muu vain ei miellä vasemmistofeminiinistä miespoliittista kaulaparta-anttifapulleroa kovinkaan miehisenä kuin he itse, edes puolueensa naiset.
Ei miehet mitään terveyspalveluja kaipaa. Kerran eletään ja kuollaan pois ennen vaipoissa makaamista.
Keinotekoista kitumisen pitkittämistä.
Kestävää hyvinvointia saavutetaan ymmärtämällä että elämässä ja taloudessa sekä niihin liittyvissä ajattelumalleissa on vaihtoehtoja jotka ennemmin tai myöhemmin ovat jokatapauksessa osa arkipäiväämme. Se mitä valtaväestölle tyrkytetään ja mitä kansa haluaa eivät aina välttämättä kohtaa, sillä esim vallanpitäjillä ei monestikaan ole juurikaan käsitystä kansalaisten kokemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Terveys- ja mielenterveyspalveluita löytyy, tukiryhmiä ja apuchattejä, niitä ei ole erityisesti jaettu miesten ja naisten avuiksi, mutta AA:han voi kuka tahansa mennä. Ei mikään estä miehiä käyttämästä noita palveluja ja hakemasta apua. Ei ketään pakolla terapiaan raahata, itse pitää tehdä jotain, että sinne avun piiriin löytää.
Noiden palveluiden resurssit on rajalliset ja kiistä rajallisista resursseista naiset käyttää 80% niin miehet ei saa apua vaikka pyytäisin kun lähes kaikki tarjolla oleva apu menee naisille. Ovathan kaikki asiaa liittyvät viranomaisetkin naisia ja naiset tukee aina toista naista. Tähän vielä lisättynä se että ihan jokainen nainen jollain tasolla vihaa kaikkia miehiä niin naiset tekee kaikkensa estääkseen miehiltä avun
Eiköhän se tule luonnostaan, kun nykyinen systeemi ensin ajaa päin seinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ansaitsee vasta sitten hyvinvointia kun on ensin järjestänyt kaiken täydelliseksi meille!!!! Ja sittenkin vain niin että itse hoitaa asian eikä vaadi naisilta mitään!!! Miesten kyllä putää hoitaa kaikki täydelliseksi meille ettei meidän tarvi itse tehdä asian eteen mitään!!!
Näinhän oli. Sitten tuli feminismi ja wokedei ja naiset äänestivät tilalle, noh, saapujat.
Ja näin saamme jälleen yhden uhrituvan partavauvan mankumista kun naiset lakkasivat tottelemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö miehet muka itse panosta hyvinvointiinsa?
Kyllä mutta tarvitsemme myös muiden apua niin kun naisetkin.
Eli siis kenen muiden apua? Naisten? Ai kuten te miehet huolehditte meidän naisten hyvinvoinnista?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli miten ehdotat että toimitaan?
Ei miesten hyvinvointiin kuulu panostaa yhteiskunta tasolla. Miehet on vastuussa omasta hyvinvoinnistaan!! Yhteiskunta on vastuussa ainoastaan naisten hyvinvoinnista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille täytyy ensin antaa potkut.
Niin kauan kuin nuorille naisille annetaan töitä ja nuoret miehet ei pääse vaikuttamaan, niin mikään ei muutu. HR:ssä tulisi olla naisten sijaan nuoria oikeistolaisia miehiä.
Käännös: miehet eivät pärjää jos joutuvat kilpailemaan kenenkään kanssa. Kaikki on annettava hopealautasella, muuten rassukka syrjäytyy.
Mikä käännös. Naiskiintiöt vain pois, siinä ei paapota kumpaakaan. Nyt paapotaan naisia.
Naisia ei paapota, se vain tuntuu siltä, koska joudut itse todistamaan pätevyytesi kuten naiset. Vika on sinussa itsessäsi jos et siihen kykene.
Naisia paapotaan. Omalla alallani he mm. saavat lisäpisteitä opintoihinsa sukupuolestaan. Heidät palkataan aina ennen yhtä pätevää ja jopa pätevämpääkin miestä. Silti olen kyllä aina töitä saanut, vaikka minua siis syrjitään sukupuoleni takia. Olen vain niin pätevä katsos.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ymmärrä semmoista pikku asiaa että mitä paremmin miehet voi niin sitä vähemmän naiset kokee väkivaltaa koska ne yksittäiset väkivaltaan taipuvat miehet ei hyvinvoudessaan voi pahoin ja pura sitä pahaa oloaan naisiin väkivaltaisesti. Ja mitä paremmin mies voi sitä enemmän mies sietää naiselta sitä jatkuvaa valitusta ja nalkuttamista mikä suurimman osan parisuhteiden ongelmista aiheuttaa
Siis naisten vika, jos joutuvat miehen huonon kohtelun kohteeksi, niinkö?
Vähän näyttää siltä että olla panostamassa vähemmän yhtään kenenkään hyvinvointiin.
Miehet ansaitsee vain kuoleman!!! Harmi kun miehestä saa saman tuomion kun ihmisestä vaikka ei ihmisiksi käyttäydy. Mies ansaitsee elää vasta kun toimii niin kuin kuuluu eli palvelee ja palvoo naisia ja tekee kaikkensa naisten eteen ja käyttää kaikki rahansa naisten hyväksi!!!