Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden elämässä ei ole enää mitään järkeä?

Vierailija
03.12.2025 |

Mä en pysty tekemään niitä asioita, joista tykkään, rahatilanne on aivan surkea (miksi vtussa maksoin kassan jäsenmaksuja kun jouduin kuitenkin toimeentulotuelle??), oli luovuttava kivasta kodista ja muutettava ahtaaseen ja epäkäytännölliseen luukkuun, terveysongelmia tulee koko ajan lisää, enkä pääse edes parin päivän keikkatöihin. Päivät menee epätoivon kyynelten parissa.

Ja ei. En ole masentunut vaan mun elämä on todellakin surkeaa paskaa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vituttaa elämä

Vierailija
2/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä. Ikinä ei tule saavuttamaan sitä mitä oikeasti haluaisi, joten onhan tämä elämä ihan turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi syvällisesti kun alkaa miettiä, niin onko minkäänlaisessa elämässä mitään järkeä

Vierailija
4/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai vain äänestä tätä samaa.

Vierailija
5/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi syvällisesti kun alkaa miettiä, niin onko minkäänlaisessa elämässä mitään järkeä

Ainakin enemmän järkeä on elämässä, jonka aikana pystyy edes ajoittain tekemään sellaisia asioita, joista tykkää. 

Ap

Vierailija
6/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet osasi ilmaston pelastamiseksi. Vasemmistolaiset kiittää.

Vierailija
7/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei tää kauheeta herkkua ole ollut tämä elämä. On ollut mustasukkainen, pahoinpitelevä mies, joka hylkäsi lapsensa, jäin yksinhuoltajaksi ilman tukiverkkoa, kosteusvaurio omistusasunnossa, sen myötä ulosotto, jonka saan tänä vuonna maaliin. Luulin, että pääsisin velattomana eläkkeelle, mutta tuskin edes elän siihen asti, olen vakavasti sairas ja nyt jo jatkoajalla. Mutta onpahan kokemuksia. 

Vierailija
8/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minulla ei rahaongelmia, niin en elä omaa elämääni, vaan selviydyn päivästä toiseen. Ratkon ja perehdyn toisten ihmisten ongelmiin, jotta heidän asiat saadaan kuntoon, mutta esim. oma asunto aivan kaaoksessa, sillä ei aikaa hoitaa mitään omaa. Kampaamo, hammaslääkäri, auton katsastus, kaverit, asunnon siivous, omat laskut jne. kaikki jää hoitamatta.

Illalla tyytyväinen, että hengissä tämäkin päivä ja aikaisin nukkumaan, jotta jaksaa huomenna herätä aikaisin taas oikeuteen ratkomaan selvittämään asiakkaan ongelmia.

Tiedän, että kirjoitukseni saa alapeukkuja, mutta antaa tulla vaan. En vaan tiedä, onko tämäkään ihmisen elämää, kun omaa aikaa ei ole yhtään. Kaikki omat asiat rempallaan, mutta yrittää kaikkensa, että saa asiakkaiden hommat saa kuntoon. 

Tänä vuonna 7 vapaapäivää. Kaikki lomat ja viikonloput mukaan luettuna. 

Ei tämäkään mitään elämää ole.

asianajaja, N54

Vierailija
9/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin enemmän järkeä on elämässä, jonka aikana pystyy edes ajoittain tekemään sellaisia asioita, joista tykkää. 

Ap

Mitä sitten haluaisit tehdä, mitä et voi? 

Vierailija
10/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minulla ei rahaongelmia, niin en elä omaa elämääni, vaan selviydyn päivästä toiseen. Ratkon ja perehdyn toisten ihmisten ongelmiin, jotta heidän asiat saadaan kuntoon, mutta esim. oma asunto aivan kaaoksessa, sillä ei aikaa hoitaa mitään omaa. Kampaamo, hammaslääkäri, auton katsastus, kaverit, asunnon siivous, omat laskut jne. kaikki jää hoitamatta.

Illalla tyytyväinen, että hengissä tämäkin päivä ja aikaisin nukkumaan, jotta jaksaa huomenna herätä aikaisin taas oikeuteen ratkomaan selvittämään asiakkaan ongelmia.

Tiedän, että kirjoitukseni saa alapeukkuja, mutta antaa tulla vaan. En vaan tiedä, onko tämäkään ihmisen elämää, kun omaa aikaa ei ole yhtään. Kaikki omat asiat rempallaan, mutta yrittää kaikkensa, että saa asiakkaiden hommat saa kuntoon. 

asianajaj

Sinä voit itse vaikuttaa elämääsi. Palkkaa siivooja ja joku asioidenhoitaja. 

Vierailija
11/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pelata pleikkaripelejä, käydä juoksemassa ja kuntosalilla. Juoda silloin tällöin lasillisen viiniä ja polttaa pikkusikarin. Käydä risteilyllä ja konsertissa. Tehdä töitä!

Ap

Vierailija
12/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon keski-ikäinen yksinäinen köyhä psykoosisairas ja odotan vain kuolemaa. 

Vierailija
13/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut itse valita muutanko vai en. Asunto meni alta. Nyt olen pienessä vuokraluukussa ja terveys mennyt. Kaikki päivät on yhtä harmaata puuroa kun istun vain kotona. Kukaan ei soita eikä tarvitse minua. Olen etsinyt töitä mutta eihän niitä ole.

Vierailija
14/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asianajaj

Miksi pyörität tällaista oravanpyörää? Hoida jutut loppuun ja pistä ovi kiinni perässäsi. Pidä tauko ja vaihda alaa. 

Vierailija
15/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksuhali, oikeasti. 

Vierailija
16/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko elämässäni mitään järkeä mutta en ole mitenkään onneton tässä järjettömässä elämässäni. Eli tällä mennään nyt.

Vierailija
17/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saanut itse valita muutanko vai en. Asunto meni alta. Nyt olen pienessä vuokraluukussa ja terveys mennyt. Kaikki päivät on yhtä harmaata puuroa kun istun vain kotona. Kukaan ei soita eikä tarvitse minua. Olen etsinyt töitä mutta eihän niitä ole.

Millaisia töitä?

Vierailija
18/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksuhali, oikeasti. 

Kiitos

Vierailija
19/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pelata pleikkaripelejä, käydä juoksemassa ja kuntosalilla. Juoda silloin tällöin lasillisen viiniä ja polttaa pikkusikarin. Käydä risteilyllä ja konsertissa. Tehdä töitä!

Ap

No käy juoksemassa se ei ainakaan maksa mitään ja viiniä saa aika halvallakin pullollisen. Sen pikkusikarin voi unohtaa. Jos asuu Turussa tai Helsingissä risteily ei maksa juuri mitään, kun ei ole muuta matkaa naksettavana ( Oulusta tulee jo junamatka maksamaan)

positiivinen  asenne on omasta asenteesta kiinni.  Jokainen on  oman onnensa seppä.  Jos ajattelee positiivisesti kaikki on paljon helpompaa.

Vierailija
20/40 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut pitkään aikaan. Ainoa syy, miksen tapa itseäni, on se, ettei vanhempani joudu hautaamaan lastaan. Vaikka hänellekin olen pettymys.