Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2613)

Vierailija
1681/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on fiksun oloinen tämä uusi Teemu. 

Vierailija
1682/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko osallistujista kerrottu asuinpaikat?

Oon melko varmaet asn Satun naapuritalossa, ihan taluttamansa koiran peruusteella.

Anteeksi ohis, mutta mikähän "häiriö" tämäkin on. Itsellä sama, koirat jää mieleen ja ne tunnistaa vaikka missä mutta ihmisten muistamisen kanssa on haastavampaa. Eikö muuten kellään muulla ollut lemmikkiä? Jenni ainakin tykkäsi eläimistä kun vierailee Korkeasaaressa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko osallistujista kerrottu asuinpaikat?

Oon melko varmaet asn Satun naapuritalossa, ihan taluttamansa koiran peruusteella.

Anteeksi ohis, mutta mikähän "häiriö" tämäkin on. Itsellä sama, koirat jää mieleen ja ne tunnistaa vaikka missä mutta ihmisten muistamisen kanssa on haastavampaa. Eikö muuten kellään muulla ollut lemmikkiä? Jenni ainakin tykkäsi eläimistä kun vierailee Korkeasaaressa

Olihan siellä Pessikin. Jospa se eläimistä pitävä olikin Pessi? 

Vierailija
1684/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kyl Sadun ja Juhon keskinäisestä kemiasta, he on vapautuneita ja hyväntuulisia. Lähtevät heti vänkäämättä mukaan toisen ehdotuksiin.

No heillähän mätsäsi suunnilleen kaikki ihan parhaiten: oli samoja harrastuksia, sama korostunut liikunnallisuus, uteliaisuus, ennakkoluulottomuus, positiivisuus, sama vuorokausirytmi, samat ruokailutottumukset. Ainoa se tulevaisuudenhaave lapsista, joka niin iso, että päättivät jatkaa kavereina, koska kumpikaan ei halua vaatia toista muuttamaan itseään tai luopumaan haaveistaan.

Vierailija
1685/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus että Satu näyttää ihan Juhon tyttärelle :D

Vierailija
1686/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erä-Teemu on fiksu ja mukava, mutta kalahti korvaan se "löydän sitten paremman" kommenti. Ikään kuin naiset olisivat sormea napauttamalla helposti korvattavissa oleviä käyttöesineitä, joita ei jäädä suremaan

Tää tyyppi onkin sellainen, joka ei naisia tosielämässä arvosta, lähtenyt formaattiin jotta saa yritykselleen mainosta ja uusia asiakkaita. Naisten kanssa vaan pelailee, ikävä kyllä.

Kalastusretkiyrityksen mainonta on kaverilla pääosassa. Jos olisi saanut tästä naisen, niin se olisi ollut vain plussaa. Eikös tämä kaveri ole jotain 35 v. Suuret on luulot, kun hän  vaan hakee paremman naisen. Eiköhän olisi ollut jo vuosia tuon "paremman" naisen kanssa, jos hänellä olisi ollut joskus mahdollisuudet sellaiseen. 

________

Eikö tuo sanonta paremman löytämisestä ole aika tavanomainen tapaa laimentaa omia tuntemuksiaan ei-toivotussa, ja tässä ohjelmassa ärsyttävässäkin, tilanteessa. Samoilla sanoilla moni lohduttaa myös ystäväänsä

Vierailija
1687/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuinka väärässä olen, mutta eikö suurimman osan ihmisistä elämä täyty pitkälti ihan perusarjesta? Itse ainakin arvostan sen sujuvuutta. En ole koskaan alkanut muuttua toisen mieliksi, mutta en myöskään vaadi sitä muilta. Juhlat, matkustelu yms sujunut aina kaikkien kanssa loistavasti, arjessa herkemmin tökkää.

Jos haluan itseni täydellistä hyväksyntää, on oltava valmis suomaan sama toisellekin. En edes halua vaatia muita muuttumaan, mieeluummin haeskelen ja toivon löytäväni sopivan.

Vierailija
1688/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juholla ja Satulla menee hyvin, koska suuria tunteita ei ole. Silloin ei räisky.

Vierailija
1689/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ei ole saman näköisiä yhtään ja ikäero 8-9 vuotta.

Oisko nyt malka katsojan silmässä

Vierailija
1690/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perv opuhetta 

Vierailija
1691/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli katsoa eka jakso uudestaan kun en siittä oikein mitään muista ja  tullut täältä nyt kommentteja luettua. Satu totesi mielestäni kivasti et on asioita, joista hän ei halua joustaa, mutta ei myöskään vaatia niitä toiselta, että aika näyttää kuinka käy.

Satu ensimmäisen yhdessä vietetyn päivän jälkeen sanoo: mä luulen että meillä on ihan hyvä mahdollisuus löytää enemmän yhteyttä ja Juhokin vaikuttaa semmoselta helposti lähestyttävältä ja just silleen et juttu luistaa ja on kiinnostunut tutustumaan ja Juhon kanssa on helppo jutella. 

ai Sadulla onkin ollut kiva olla Juhon seurassa vaikka täällä maalaillaan jotain ihan muuta?

Itselle jäänyt mieleen, kuinka katsovat toisiaan. Ystävällisesti, jopa hellästi ja ihaillen, se

____

En ehkä ole seurannut kovin tarkkaan, mutta itselleni Sadun ilmeet näyttivät parissakin kohtaa peiteltyinäkin aikamoisilta, kun Juho manspleinasi hänestä jotain. Olikohan ainakin ekassa ryhmätapaamisessa, kun Juho sepusti Sadun asioita Sadun puolesta muille, vaikka Satu istui vieressä. Sanallisesti Satu komppasi, mutta ilme näytti muulta. Voi olla, että erehdynkin, mutta itse en jaksaisi kuunnella, jos vielä melko vieras ihminen selostaa toisille täysin vieraille ihmisille siitä, mikä minulle on elämässä tärkeää. Tätähän toki harrastetaan joissakin parisuhteissa sitten kun ollaan oltu jo kauemmin yhdessä, mutta ei sekään kovin kivalta kuulosta.

Mut parisuhreisiinhan kuuluu sekä ihastus että ärsytys, kunhan vaan ekaa on enemmän :)

Vierailija
1692/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on suurempaa kuin luottamus, hyväksytyksi tuleminen, ystävyys, viehtymys, harmonia?

Räiskyminen, vastustus, vänkääminen, halu muokata toisesta jotain muuta kuin on, iva, raivo?

Onneksi jokaisella oikeus valita itse

Vierailija
1693/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat ja rahattomat ohjemassa on ollut Heidi

Vierailija
1694/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni vaikuttaa siltä, että pitää itseään jonain bachelorettena  : O

Lakkaa nainen haaveksimasta ja syö vaikka pizzasi!

Vierailija
1695/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannilla on liian tasokkaat miehet. 

Vierailija
1696/2613 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin just putkeen kaikki 10 Katsomo -jaksoa sairaspäivän ajankuluksi. Erityisen tarkkaan yhteistapaamiset, yksilö-, pari- versus joukkodynamiikka kiinostavaa.

Erityisesti kiinnitti huomiota Sadun ja Juhon paridynamiikka, pienet hymyt toisilleen, lämpimät katseet. Kuin olisivat tunteneet pitkään.

Satu aloitti aina, puhui pidempään ja enemmän ryhmässä, Juho kameralle. Tuli vaikutelma että jos joku toiselle jostain syystä haastavampaa, toinen jatkoi. Täydensivät toisiaan, ei ristiriitaa, ei eripuraa, einaljailua, ei toisen halveksuntaa.

Vierailija
1697/2613 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä Juho on hoitanut tuon ikävän tilanteen hienosti ja aikuismaisesti. Epäilen että täälä kovin moni arvostelija ei olisi vastaavassa tilanteessa pystynyt samaan. 

Aatella jos roolit oliskin ollut toisinpäin, Juho olis saanutkin pakit ja käyttäytynyt kuten Heidi. Ensin piikitellyt, vittuillut ja arvostellut kaikkea Heidin tekemistä ja pakit saatuaan heittäytynyt täysin marttyyriksi ja tehnyt itsestään uhrin. Juho olis teurastettu täälä jo aika päiviä sitten ja lytätty maanrakoon keskenkasvuisena kakarana. 

Sukupuolirooleilla on tämmösissäkin iso merkitys. Heidi on mun mielestä päässyt aika vähällä. Mieleen tulee kouluaikojen koulukiusaajat. Kovan kuoren alla on valtava määrä epävarmuutta omasta itsestä. 

Vierailija
1698/2613 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on fiksu ja selvästi oppinut olemaan avoin ja keskustelemaan vaikeistakin asioista. Hän on selkeä ja rehellinen.

Juhohan se tässä on täysin kypsymätön ja lapsellinen (kehittymätön). Todella nolo tapaus. Pikku poika.

Vierailija
1699/2613 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on fiksu ja selvästi oppinut olemaan avoin ja keskustelemaan vaikeistakin asioista. Hän on selkeä ja rehellinen.

Juhohan se tässä on täysin kypsymätön ja lapsellinen (kehittymätön). Todella nolo tapaus. Pikku poika.

Samaa mieltä, lapsellinen takakireä minä minä. 

Vierailija
1700/2613 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Heidi eikä Juho käyttäynyt hyvin. Heidi kuvitteli liikaa ja Juha suuttui ihan tyhmästä asiasta. Ei kannata häipyä pienestä. Olisi antanut muijien nukkua leveässä sängyssä. Se aika nukkua toisessa huoneessa olisi kumminkin ollut pieni aika.