Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1413)

Vierailija
1401/1413 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniin ala-arvoinen käytös ei paremmalta tunnu vaikka haukut muita kommentoijia kuinka. 

Eikös se Jenni juurikin listannut aika tarkkaan, kehoonkin liittyen, millainen kumppaniin tulee olla. Siinä kyllä pakosti siirtää huomion omaan kehoonsa myös.

Vierailija
1402/1413 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannille on paritettu liian tasokkaat miehet. Hän on itse niin tavallisen näköinen, tasapaksu ihmisenä ja persoonana. En saa mitään hänestä irti ja joka lauseen jälkeen kauhea kikatus. Sen vaatteet on ihan kamalia aina, eikä yhtään imartelevia. Anteeksi mutta en nää häntä kenenkään kanssa yhdessä. Häneltä puuttuu kaikki. Ja mitä noi rypyt on? Huhhuh

En ymmärrä mitä tarkoitat. Minun mielestäni Sanni on ihana nainen ja ansaitsee vain parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1413 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidistä saa hyvän ensivaikutelman. No tatuoitu räväkkä nainen, ei hullumman näköinen eikö niin? Kaikki ok? No mitä pidemmälle mennään niin alkaa näkemään merkkejä todellisesta. Rooli päällä, miksi on tässä(kin) realityssä jne. 

En haluaisi olla ennakkoluuloinen, mutta hän on aiemmin kahdesti eronnut pikkulapsiaikana. Mikähän siinä sitten on ollut, että hän on halunnut jättää lapsen isän tai mies jättänyt hänet? Mä ymmärrän, jos yhden kerran käy niin, että ero tulee pikkulapsiaikana, mutta jos niin käy useammin, Niin kyllä pitää jo peiliin katsoa.

Vierailija
1404/1413 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Sanoman televisiokanava, todennäköisesti Liv kuvaa ja esittää sen kohurealityn tämän palstan innoittaman AV-mammat, jossa nämät Jennin ja vastaavat pääsevät ääneen ja esiin?

Vierailija
1405/1413 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Sanni siis 37v? 

Vierailija
1406/1413 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni kertoi miesihannekriteereinään mm. itsestään huolehtiva mies. Ja vastapäätä istuu Olli, jolle Jenni kertoi, ettet vastaa miesihannettani. Wtf! Törkeää sanoa, ettei Olli pitäisi huolta itsestään. Kyllä hävetti Jennin käytös.

Vierailija
1407/1413 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannille on paritettu liian tasokkaat miehet. Hän on itse niin tavallisen näköinen, tasapaksu ihmisenä ja persoonana. En saa mitään hänestä irti ja joka lauseen jälkeen kauhea kikatus. Sen vaatteet on ihan kamalia aina, eikä yhtään imartelevia. Anteeksi mutta en nää häntä kenenkään kanssa yhdessä. Häneltä puuttuu kaikki. Ja mitä noi rypyt on? Huhhuh

En ymmärrä mitä tarkoitat. Minun mielestäni Sanni on ihana nainen ja ansaitsee vain parasta.

Mikä nykymaailman kuvitelma on ihmisillä, että jotain ansaitaan? Sitten se ansaitseminen vielä pisteytetään näillä loputtomilla kriteereillä että kumppanin pitää olla tietynlainen. Ja sitten ollaankin sinkkuja. Tuo on vähän sairasta, kemiat ratkaisee enemmän kuin lista. Ihan kuin laskettaisiin jotain lapsellisia redflägejä ettei varmasti päädytä suhteeseen.

Paras on aika hurja kuvitelma ja sen tavoittelussa voi ei kestää aika pitkään. Sekin voi selittää ettei löydy sopivaa ja tapailun tuloksellisuus on haastavaa.

Minusta tällainen ihminen joka kuvittelee että itse tai joku muu ansaitsee jotain tiettyä tasoa ja jopa parasta olematta itse jonkinlainen 'greek-goddess', on aika huvittavaa.

Vierailija
1408/1413 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidistä saa hyvän ensivaikutelman. No tatuoitu räväkkä nainen, ei hullumman näköinen eikö niin? Kaikki ok? No mitä pidemmälle mennään niin alkaa näkemään merkkejä todellisesta. Rooli päällä, miksi on tässä(kin) realityssä jne. 

En haluaisi olla ennakkoluuloinen, mutta hän on aiemmin kahdesti eronnut pikkulapsiaikana. Mikähän siinä sitten on ollut, että hän on halunnut jättää lapsen isän tai mies jättänyt hänet? Mä ymmärrän, jos yhden kerran käy niin, että ero tulee pikkulapsiaikana, mutta jos niin käy useammin, Niin kyllä pitää jo peiliin katsoa.

Heidin elämä ei ole pelkästään ollut parisuhdetta ja lasta. Siinä ohessa on laajentanulaajentanut yritystoimintaansa. Menestyksekkäästi on saanut yrityksensä toimimaan. Hänellä ei ole ollut taloudellista sidosta mieheen lapsenkaan vuoksi.

Vierailija
1409/1413 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidin elämä ei ole pelkästään ollut parisuhdetta ja lasta. Siinä ohessa on laajentanulaajentanut yritystoimintaansa. Menestyksekkäästi on saanut yrityksensä toimimaan. Hänellä ei ole ollut taloudellista s

Tärkeämpi se tunneside on kuin taloudellinen. Onhan siinä jotain outoa kun kahdesti on ero tullut pikkulapsiaikana. 

Vierailija
1410/1413 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nykymaailman kuvitelma on ihmisillä, että jotain ansaitaan? Sitten se ansaitseminen vielä pisteytetään näillä loputtomilla kriteereillä että kumppanin pitää olla tietynlainen. Ja sitten ollaankin sinkkuja. Tuo on vähän sairasta, kemiat ratkaisee enemmän kuin lista. Ihan kuin laskettaisiin jotain lapsellisia redflägejä ettei

No ihan tarkoitin vaan sitä, että Sanni tai ihan kuka vaan mukava ja kunnollinen ihminen ansaitsee saada todella hyvää kohtelua parisuhteessa. Mikään pinnallinen asia kuten ulkonäkö tai varallisuus ei merkkaa mitään.

Vierailija
1411/1413 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tunneside olisi sitten tärkeämpää juuri pikkulapsiaikana kuin vaikka kokonaan ilman lasta?  Nyt siis puhutaan pariskunnan keskeisestä tunnesiteestä ei tunnesiteestä lapseen. 

Vierailija
1412/1413 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Jenni oikein innostui Pessistä, häntä heilui samantien. En katsonut koko jaksoa mutta oli hyvä että eka kumppani joutui lähtemään pois.

Tutustuvat paremmin uusiin.

Vierailija
1413/1413 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se tunneside olisi sitten tärkeämpää juuri pikkulapsiaikana kuin vaikka kokonaan ilman lasta?  Nyt siis puhutaan pariskunnan keskeisestä tunnesiteestä ei tunnesiteestä lapseen. 

Jossei sitä lapsiaikaa ymmärrä että eihän se ihan tavanomaista ole kenelläkään ja suhde ei sitä kestä niin kertoo se todella paljon molemmista vanhemmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi