Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1381)
Mahtaako Jenni olla vielä vapaa?
Ihan älytöntä, että Juho paukkasi ulos kämpästä tuon makuuhuone-asian takia. Toki Heidi tuntui vähän ilmoittavan asian, mutta siinä kohtaa Juhon olisi pitänyt avata suunsa ja puhua siitä, että hän ei pysty nyt tästä asiasta joustamaan. Yritti vielä myöhemmin sumuttaa naisia ja väittää, ettei mitään keskustelumahdollisuutta olisi ollut tilanteessa. Todellakin oli, äijä ilmoitti seuraavassa lauseessa muuttavansa pois. Olen täysin samaa mieltä Heidin kanssa siitä, että se oli ylimitoitettu reaktio.
Toi on todella karmivaa ja manipuloivaa käytöstä, oma isä oli just tuollainen. Jos joku asia loukkasi häntä tai joku sanoi jotain väärin, paukkasi vaan ulos ovesta ja sitten mietittiin monta tuntia, että mikä sille tuli ja mihin se meni. Asian olisi voinut hoitaa puhumalla hyvin nopeasti. Tunnetaidot nolla!
Minkäköhän ikäisiä on Jennin lapsi / lapset. Toivottavasti eivät näe tätä ohjelmaa koskaan. On ollut naisen käyttäytyminen sen verran tyhmää. Kiroilu ja miesten nimittely.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako Jenni olla vielä vapaa?
Paras vitsi aikoihin😂.
En yllättyisi, jos vielä selviää, että joku on tehnyt tämän ohjelman perusteella Jennin lapsesta lasun. Ilmeisesti Jenni on kuitenkin jo joutunut lastensuojelun kanssa tekemisiin kun on ollut vakavasti sairaana. Tosin onhan se nöyryyttävää, jos joutuu lasun hampaisiin vain kun on vakavasti sairas. Lisää stressiä tuollainen vain tuo.
Vierailija kirjoitti:
En yllättyisi, jos vielä selviää, että joku on tehnyt tämän ohjelman perusteella Jennin lapsesta lasun. Ilmeisesti Jenni on kuitenkin jo joutunut lastensuojelun kanssa tekemisiin kun on ollut vakavasti sairaana. Tosin onhan se nöyryyttävää, jos joutuu lasun hampaisiin vain kun on vakavasti sairas. Lisää stressiä tuollainen vain tuo.
Vakavasti sairaana?
Vierailija kirjoitti:
Tomi ja Caro vaikuttais hyvältä parilta. Miks Caro haki mukaan ohjelmaan jos kuitenkin haluaa mennä ja tehdä, elää vapaasti? Ymmärrettävää, että aina ei matchaa mutta Tomi sanoitti mielestäni hyvin, ettei ole heti lapsia hankkimassa mikä Caroa taas tuntui ainakin ahdistavan. Harmi jos ei tule mitään, Tomi selkeästi hyvin ihastunut ja vaikuttaa mukavalta, fiksulta jalat maassa- mieheltä.
Eikö Satu ilmaissut samanlaisia haaveita kuin Tomi, ehkä heidän molempien toiveet voisivat kohdata, minusta molemmat vaikuttavat järkeviltä tolkun ihmisiltä?
Vierailija kirjoitti:
Elämän rytmiin Jennillä vaikuttaa myös lapsensa. Kukaan ei taida edes tietää minkä ikäinen Jennin lapsi on. 🙄
mun mielestä Jenni sanoi alussa haastattelussa, että hän on ollut n. 10 vuotta sinkkuna. Eli vöhintään 10-vuotias on Jennin lapsi, todennäköisesti jo teini-ikäinen, kun oletan Jennin olleen varsin nuori mutsi.
Mun on pakko tunnustaa, että sain kutsun tälle kaudelle. Vanha luokkakaveri laittoi viestin ja kehotti hakemaan, olisin kuulemma tosi hyvä mätsi heille. Ihan hyvä, mutta olen ollut kohta 10v naimisissa. Ei varmaan ole ollut oikein hakijoita, ei kai nuo muuten parittaisi noin epäsuhtaisia ihmisiä. Joku lapsikysymyskin on sellainen, että siihenhän se aika helposti kaatuu ellei ole tosi voimakasta kemiaa. En ole montaa jaksoa katsonut, mutta vikan perusteella joissain kolmikoissa kilpakosijoidenkin välillä on enemmän (kaveri)yhteyttä kuin itse sinkulla ja kosijoilla. Voi olla että huonosti sopii suomalaisille, että pitäisi oikeasti ns kisata ihmissuhteissa.
Asianosainen nyt varmaan tunnistaa itsensä, mutta terveisiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän rytmiin Jennillä vaikuttaa myös lapsensa. Kukaan ei taida edes tietää minkä ikäinen Jennin lapsi on. 🙄
mun mielestä Jenni sanoi alussa haastattelussa, että hän on ollut n. 10 vuotta sinkkuna. Eli vöhintään 10-vuotias on Jennin lapsi, todennäköisesti jo teini-ikäinen, kun oletan Jennin olleen varsin nuori mutsi.
No eihän tuo nyt sitä tarkoita. :D On se lapsi voinut saada alkunsa sinkkuuden aikanakin.
Sait oikein kutsun kaudelle? Taidat nyt luulla vähän liikoja itsestäsi kun oot saanu maksimissaan vinkin lähettää hakemus.
Vierailija kirjoitti:
"No ei mennyt hyvin. Satu toimi, kuten Juho halusi, siksi meni. Vaikuttaa tosi joustamattomalta, despootilta suorastaan, tyypiltä tämä Juho. Satulla on se lapsiahaave ja Juhon ihannenainenhan on se tumma ja tulinen, joten ei mennyt siksikään."
Miten ihmeessä Juho voisi tykätä tulisesta naisesta, kun naisen kumminkin pitäisi totella häntä ja mukautua Juhon arjen sääntöihin?
Jos Juholla on fantasia tummasta ja temperamenttisesta latinosta, joka kuitenkin mukautuvu machokulttuurin lainalaisuuksiin. Eli mies on pää ja häntä totellaan viime kädessä. Antaa ihanaa vallantunnetta, dominanssia, samalla kun nainen on "kuuma", ei mikään pullan- ja maidontuoksuinen äitihahmo.
Vierailija kirjoitti:
Sait oikein kutsun kaudelle? Taidat nyt luulla vähän liikoja itsestäsi kun oot saanu maksimissaan vinkin lähettää hakemus.
Kertoohan tuo siitä, että tuotanto on aika epätoivoisena etsinyt hakijoita, kun vanhat koulutututkin kysellään läpi.
Ei Juho sen makuuhuoneen vaihdon takia kotiin lähtenyt, ettekö te ollenkaan katso jaksoja, kiire vaan haukkumaan? Satu on ihan koko ajan sanonut viihtyvänsä Juhon seurassa ja pitää tätä komeana. Mistä käsitys, että alistuu vain kaikkeen Juhon tahtoon, ei jaksoista sellaistakaan vaikutelmaa saa.
Joku aiemmin kommentoi, että Jenniltäkin siedettäisiin ja hyväksyttäisiin paljon enemmän jos olisi kauniimpi ja viehättävämpi ja se on ihan totta. heidi käyttäytyy hyvin pitkälti samalla tavalla: vaatii haluamaan itseään, nälvii ja naljailee kaikesta, naureskelee muille Juon luonnetta ja tapoja, valittaa ettei hänen kanssaan jutella syvällisiä ja haukkuu Juhoa muille.
Satu ja Juhohan on hyvin tulleet juttuun koko ajan, heillä kemiat pelaa. Satu totesi että vaikkei heidän tulevaisuuden suunnitelmansa kohtaakaan on Juhon kanssa viihtynyt ja aina lomaromanssi kelpaa. Miksi tosiaan pitäisikään alkaa toista mustamaalata ja haukkua vaikkei omia "vaatimuksia" täytä, hyvin aikuismainen suhtautuminen Satulta.
Sanni ja Juho tuttuja muilta kausilta/ohjelmista, Caro ei edes suhteeseen lähdössä, Jenni ja Pessi väkivaltataustaisia kalluja. Huhhuh mikä kattaus. Eiköhän olisi aika pitää taukoa kunnes löytyy kunnon osallistujat. Tai sitten julkkiskausi.
Nohh.. jos miehen huonoin puoli on, ett haluaa kunnon yöunet niin upeiden heppujen kanssa olette olleet. Sadun seurassa Juho vaikuttaa kohteliaalta ja ennakkoluulottomalta, kokeilunhaluiselta ja huomioivalta. Kai hänelläkin, muiden tavoin, on oikeus omiin mielipiteisiin ja toiveisiin.
Heidi ekassa jaksossa: mä toivon että mun tuleva kumppani hyväksyis mussa ne mun kaikki puolet.
Aika monella sama toive, mutta kuinka moni on itse valmis hyväksymään toisessa kaikki puolet?
Vierailija kirjoitti:
Sanni ja Juho tuttuja muilta kausilta/ohjelmista, Caro ei edes suhteeseen lähdössä, Jenni ja Pessi väkivaltataustaisia kalluja. Huhhuh mikä kattaus. Eiköhän olisi aika pitää taukoa kunnes löytyy kunnon osallistujat. Tai sitten julkkiskausi.
Väkivaltataustaisia?
"No ei mennyt hyvin. Satu toimi, kuten Juho halusi, siksi meni. Vaikuttaa tosi joustamattomalta, despootilta suorastaan, tyypiltä tämä Juho. Satulla on se lapsiahaave ja Juhon ihannenainenhan on se tumma ja tulinen, joten ei mennyt siksikään."
Miten ihmeessä Juho voisi tykätä tulisesta naisesta, kun naisen kumminkin pitäisi totella häntä ja mukautua Juhon arjen sääntöihin?