Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4056)

Vierailija
3941/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärinymmärretty, mussukka, kullannuppu erä-Teemu. Että Sanni sitten kehtaakin KILJUA JA HUUTAA tällaiselle unelmavävylle, joka ei ole tehnyt mitään väärää

Vierailija
3942/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET:n pitää saada vuoden mies-mitalli, patsas Kuopion torille ja sponsorirahaa yritykselle, ettei tarvitse hakea toimeentulotukea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3943/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erä-Teemunhan ihan rakastuu päätäpahkaa, kun katsoo sarjaa. Ei ihme, että toimittajakin on ihan pyörryksissä, kun pääsee haastattelemaan Teemua! On siinä sitten mies! 🥰 👍

Vierailija
3944/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lopettanut (pitkän ja vakavan) suhteen tekstiviestillä. En uskaltanut ottaa kasvokkain asiaa puheeksi, sillä pelkäsin miestä - väkivaltaisuutta oli ilmennyt aiemmin, kun otin suhteen lopettamisen puheeksi.

Ymmärrän erittäin hyvin, että joskus ainoa tapa saada oma ääni kuuluviin on viestin kirjoittaminen. Ilman mahdollisuutta vasta-argumenteille, huudolle, painostukselle tai aggressiivisuudelle.

Erä-Teemu ei saanut pöydässä ääntään kuuluviin, ei lopulta edes yrittänyt.. Minulle se näytti siltä, että oli jo aiemmin kokenut samaa huutoa ja täyttä ymmärrys-blokkia Sannilta, ja ei halunnut enää kokea samaa. Odotti vain, että aika menee eteenpäin ja ilta loppuu. 

Musta tuntuu että kaikista paras lopputulos olisi ollut vaan hyväksyä kiukku ja jättää asiat omaan arvoon. Nyt hänet muistetaan televisiohistoriassa kyllä, käytös jää ihmisille mieleen. Varsinkin tuleviin deittiehdokkaisiin tällä voi oikeasti olla vaikutusta, negatiivisessa mielessä.

Itsellekin tilanne näyttäytyi juuri tulla tavalla että luonne on erittäin kiivas ja hyökkäävä jos asiat eivät mene oman maun mukaan. Nähdyn perusteella todellinen luonne kyllä tuli esiin. Jos hän vaan olisi niellyt kiukun ja kertonut aiemmin asiat, ei tuleville deittikumppanille olisi välttämättä jäänyt noin aggressiivisen ihmisen kuvaa. 

Vierailija
3945/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lopettanut (pitkän ja vakavan) suhteen tekstiviestillä. En uskaltanut ottaa kasvokkain asiaa puheeksi, sillä pelkäsin miestä - väkivaltaisuutta oli ilmennyt aiemmin, kun otin suhteen lopettamisen puheeksi.

Ymmärrän erittäin hyvin, että joskus ainoa tapa saada oma ääni kuuluviin on viestin kirjoittaminen. Ilman mahdollisuutta vasta-argumenteille, huudolle, painostukselle tai aggressiivisuudelle.

Erä-Teemu ei saanut pöydässä ääntään kuuluviin, ei lopulta edes yrittänyt.. Minulle se näytti siltä, että oli jo aiemmin kokenut samaa huutoa ja täyttä ymmärrys-blokkia Sannilta, ja ei halunnut enää kokea samaa. Odotti vain, että aika menee eteenpäin ja ilta loppuu. 

Musta tuntuu että kaikista paras lopputulos olisi ollut vaan hyväksyä kiukku ja jättää asiat omaan arvoon. Nyt hänet muistetaan televisiohistoriassa kyllä, käytös jää ihm

Ei yksi tunteenvuodatus määrää ihmisen luonnetta! Oletko kuullut tempperamentista? Ja kyllä siitä Sannin luonteesta näkyi hyviäkin puolia sarjassa! Ai niin, ei tietenkään näkynyt mites se eka kerta, kun oli samassa sarjassa. Kai tuo muka kauhea luonne olisi tullut jo silloin esiin

Hei älkää viitsikö enää kertoa, miten Sannin deittailuille käy! Ette tiedä siitä mitään ja myös hankaliksi kuvatut Heidi ja Juho ovat löytäneet uuden ihmisen!

Vierailija
3946/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi! Nyt Sannin mahkut ovat sitten menneet deittimaailmassa. On aggressiivinen, kauhea kiljuja, lapsellinen ja ihan mitä vaan täällä kirjoittajille tulee mieleen. Kaulintakin kantaa varmasti mukanaan! Tietäjät tietää taas...

Vierailija
3947/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi! Nyt Sannin mahkut ovat sitten menneet deittimaailmassa. On aggressiivinen, kauhea kiljuja, lapsellinen ja ihan mitä vaan täällä kirjoittajille tulee mieleen. Kaulintakin kantaa varmasti mukanaan! Tietäjät tietää taas...

Ei sinun enää tarvitse meille selittää tiedämme jo, mutta miten selität tuon niille, jotka eivät lue palstaa? Oikeasti jos menee edelleen Sanni/kaveri ihon alle niin olisiko kannattanut miettiä onko formaatti ihan sinua varten kun ei seuraakaan ole löytynyt? 

Vierailija
3948/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että kaikista paras lopputulos olisi ollut vaan hyväksyä kiukku ja jättää asiat omaan arvoon. Nyt hänet muistetaan televisiohistoriassa kyllä, käytös jää ihmi

Löytiväthän nämä parjattu Heidi ja Juhokin kumppanin!

Vierailija
3949/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun enää tarvitse meille selittää tiedämme jo, mutta miten selität tuon niille, jotka eivät lue palstaa? Oikeasti jos menee edelleen Sanni/kaveri ihon alle niin olisiko kannattanut miettiä onko formaatti ihan sinua varten kun ei seuraakaan ole löytynyt? 

Kenelleköhän formaatti on mennyt ihon alle?

Vierailija
3950/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että Heidin ja Juhon pariutumiseen liittyy heidän kokemus tunnistaa itselleen sopiva kumppani.

Vierailija
3951/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin vakavastiko otat, kun joku heittää täällä huumoria/sarkasmia?  Taitaa mennä ihon alle

Vierailija
3952/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että Heidin ja Juhon pariutumiseen liittyy heidän kokemus tunnistaa itselleen sopiva kumppani.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-antti-ja-matilda-erosivat-…

Nyt ois Anttikin vapaana Sannille,

Kypsältä ainakin vaikuttaa! Viestiä vaan heti menemään, seurannut niin tosi sympaattinen nuori mies

Vierailija
3953/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni tuli deittiapissa vastaan J-päässä. Vetäisin vasemmalle. 😅

Vierailija
3954/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni tuli deittiapissa vastaan J-päässä. Vetäisin vasemmalle. 😅

No hyvä! 😉

Vierailija
3955/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juuri jotain tällaista ajattelin itsekin. Vielä tuotannon kysymys siitä, onko Teemu kunnossa, kertoo tilanteesta paljon.

Vierailija
3956/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri jotain tällaista ajattelin itsekin. Vielä tuotannon kysymys siitä, onko Teemu kunnossa, kertoo tilanteesta paljon.

No psykiatriseen päivystykseen tämä pikku-rassu olisi pitänyt heti viedä! Sen jälkeen vuosia kestävään terapiaan!

Vierailija
3957/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi diapameja Teemulle! Ei kukaan mies kestä tuollaista!

Vierailija
3958/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel miten kauhiaa on ollut tuo Teemun sorto jaxuhaleja 😍

Vierailija
3959/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel miten kauhiaa on ollut tuo Teemun sorto jaxuhaleja 😍

Linnaan Sanni ja heti!

Vierailija
3960/4056 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-antti-ja-matilda-erosivat-…

Nyt ois Anttikin vapaana Sannille,

Kypsältä ainakin vaikuttaa! Viestiä vaan heti menemään, seurannut niin tosi sympaattinen nuori mies

Ei todellakaan. Johan tuolla maito happanee, jos televisiosta nähty huuto toistuu. Kun nimenomaan on kyseessä sympaattinen nuorimies, niin toivotaan nyt hänelle sitä kilttiä ja mukavaa kumppania. Hihittämällä ei maalla työt hoidu ja väsynyt maajussi ei varsinkaan sesonkiaikaan varmasti jaksa kuunnella mitään turhaa draamailua.