Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan itse osallistujat saavat hyvät naurut tästäkin ketjusta jos lukevat. On täällä niin paljon sherlokkia ja hercule poirottia ja vaikka minkälaista nuuskamuikkusta nuuskimassa & analysoimassa :D
Musta ehkä kuitenkin jopa yleisesti kilpikonna puolustus jengi on tässä naurunalaiseksi tehneet itsensä. =) Ainakin oli niin sekavaa ja asenteellista kirjoittelua että huvitti kenellä on aikaa roikkua ja käyttää koko päivä täällä. Muutakun ehkä sunnuntaina taksikuskilla tolpalla hengailemassa tms.
Olet roikkunut täällä siis koko sunnuntain, kun kaikki on pitänyt lukea?
Tolpalla on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu tiesi jo lähtiessään etteivät muut osallistujat yllä hänen tasoonsa :)
Nyt tuli päivän parhaat naurut!
Se on hyvä, että naurattaa ettei itketä.
Itkettää että ihan naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli päivän parhaat naurut!
Se on hyvä, että naurattaa ettei itketä.
Itkettää että ihan naurattaa.
Mua itkettää koska olen sinkku ja yksin. Tällä asenteella en löydä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan itse osallistujat saavat hyvät naurut tästäkin ketjusta jos lukevat. On täällä niin paljon sherlokkia ja hercule poirottia ja vaikka minkälaista nuuskamuikkusta nuuskimassa & analysoimassa :D
Musta ehkä kuitenkin jopa yleisesti kilpikonna puolustus jengi on tässä naurunalaiseksi tehneet itsensä. =) Ainakin oli niin sekavaa ja asenteellista kirjoittelua että huvitti kenellä on aikaa roikkua ja käyttää koko päivä täällä. Muutakun ehkä sunnuntaina taksikuskilla tolpalla hengailemassa tms.
Tolpalla on tylsää.
Huomaa kyllä. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolpalla on tylsää.
Näköjään, mutta jos lukisit vaikka kirjaa tai virkkaisit patalappuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitaatko Erä-Teemuun? Mitä erityisen upeaa tässä Erä-Teemussa sitten on? Hän on ihan kivan näköinen ja ihan hyvä vartalo. Mutta ei hän minusta vaikuttanut mitenkään erityisen miellyttävältä, iloiselta eikä edes hymyillyt kovin paljon. Liekö hän edes tienaa mitenkään älyttömän hyvin? Tuossa hänen työssään pitää vielä olla ainakin kesäsesonkina ihan kiinni töissä.
Sänkykamarikatse ja kaikuluotain hyville apajille.
Oletko mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Heidi aikoo kertoa kenen kanssa on kihloissa?
Kannattaa ensin ottaa rahat pois lehdistöltä, kai bisnesnainen sen tietää ja osaa? Siinä juttu myytäväksi.
No ei näistä paskalehdistä edes saa mitään mutta mistäs sen olisit voinut tietää..
Lehtien kanssa pitää kuule tehdä diili, muuten ei irtoa mitään. Sanot vaan niille hinnan.
Noinko sinäkin olet yrittänyt?
Kyllä yritin, olin ekalla kaudella mutta olin Sami niin olisin joutunut itse maksamaan!
Taidat olla huumorimiehiä?
Huvittavaa, että Tinnan porrasvaloja taannoin päiviteltiin, vaikka monet tänne kirjoittavat eivät osaa edes yhdyssanoja. Tinna oli muuten tämän kauden kaunein osallistuja, ainakin näin miehen näkökulmasta.
Nainen. Modee osaan myös, ja vähän taikoja. Juhosta tais hävitä aiemmin jotain? Hups. Tsekkasin vaan ip;n perusteella karttapisteet kun VPN ei ollut päällä. Siitä pääsee sit eteenpäin ISP ja hostname asti ja siellähän Tampere oli, alue näkyy. Mukavampi on jatkaa omalla naamalla kun mennään henkilökohtaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, että Tinnan porrasvaloja taannoin päiviteltiin, vaikka monet tänne kirjoittavat eivät osaa edes yhdyssanoja. Tinna oli muuten tämän kauden kaunein osallistuja, ainakin näin miehen näkökulmasta.
Oih, polliisi liikenteessä! Pii paa pii paa
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala! Ilmoita ylläpidolle moisesta ruokottomuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Modee osaan myös, ja vähän taikoja. Juhosta tais hävitä aiemmin jotain? Hups. Tsekkasin vaan ip;n perusteella karttapisteet kun VPN ei ollut päällä. Siitä pääsee sit eteenpäin ISP ja hostname asti ja siellähän Tampere oli, alue näkyy. Mukavampi on jatkaa omalla naamalla kun mennään henkilökohtaisuuksiin.
Selvä!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinä nyt olet ainut täällä, joka osaa yhdyssanoja. Ei sillä kannata yhtään leveillä. Olet vain tuollainen poliisi
Vierailija kirjoitti:
Tuo yhdyssana juttu on jo niin out! Keksi jotain raflaavampaa!
Harmittiko Tomia, kun valitsi Caron ensin?
Tai ainakin luulisin, että jos ensin olisi tullut Tinna ja molemmat valmiiksi virittäytynyt löytämään elämänkumppanin, niin suhde olisi lähtenyt käyntiin. Nyt kuitenkin Tomi käytti ne jännitys/odotusenergiat Caroon, joka ei lähtökohtaisesti ollut vielä valmis mihinkään vakavaan.
Minä olen lopettanut (pitkän ja vakavan) suhteen tekstiviestillä. En uskaltanut ottaa kasvokkain asiaa puheeksi, sillä pelkäsin miestä - väkivaltaisuutta oli ilmennyt aiemmin, kun otin suhteen lopettamisen puheeksi.
Ymmärrän erittäin hyvin, että joskus ainoa tapa saada oma ääni kuuluviin on viestin kirjoittaminen. Ilman mahdollisuutta vasta-argumenteille, huudolle, painostukselle tai aggressiivisuudelle.
Erä-Teemu ei saanut pöydässä ääntään kuuluviin, ei lopulta edes yrittänyt.. Minulle se näytti siltä, että oli jo aiemmin kokenut samaa huutoa ja täyttä ymmärrys-blokkia Sannilta, ja ei halunnut enää kokea samaa. Odotti vain, että aika menee eteenpäin ja ilta loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lopettanut (pitkän ja vakavan) suhteen tekstiviestillä. En uskaltanut ottaa kasvokkain asiaa puheeksi, sillä pelkäsin miestä - väkivaltaisuutta oli ilmennyt aiemmin, kun otin suhteen lopettamisen puheeksi.
Ymmärrän erittäin hyvin, että joskus ainoa tapa saada oma ääni kuuluviin on viestin kirjoittaminen. Ilman mahdollisuutta vasta-argumenteille, huudolle, painostukselle tai aggressiivisuudelle.
Erä-Teemu ei saanut pöydässä ääntään kuuluviin, ei lopulta edes yrittänyt.. Minulle se näytti siltä, että oli jo aiemmin kokenut samaa huutoa ja täyttä ymmärrys-blokkia Sannilta, ja ei halunnut enää kokea samaa. Odotti vain, että aika menee eteenpäin ja ilta loppuu.
Se näytti sinulle siltä, että huutoa on ollut ennenkin, mutta se ei ole totuus asiasta! Täällä on aivan liikaa olettamuksia!
Vierailija kirjoitti:
Käsitin että kaikesta huolimatta he ovat käyneet keskustelun puhelimessa ja viesteillä mutta kasvokkain taitaa olla tässä se iso asia monelle. Ymmärrän molempia, todellakin. Mutta eikö aikuiset ihmiset voi vaan myöntää että ovat toisilleen epäsopivia? Tätä on voitu tuodakin esiin ja selkeästikin, mutta tuntuu että ehkä Sanni jatkoi elämistä jonkinlaisessa todellisuus-paradoksi-ambivalenssi kuplassa kun arki koitti. Siinä se ymmärrys mitä toinen sanoo tai koittaa sanoa, voidaan jopa kieltää tai jos näyttää että tulee torjutuksi sen hyväksyminen on vaikeaa vaikka selkeästi puhutaan asioista. Jopa kyky ottaa vastaan hankala asia hämärtyy ja voi mennä ihan oikeasti sekaisin miten kuvaili itseään. Uppoutui liiaksi siis kuvausrooliin eikä ehkä erottanut todellisesti kuvausten loppumista.
Nyt vaan toinen tuo esiin että on kohdeltu huonosti. Siis ei huonosti kohteleminen ole sitä että toinenkaan ei kommunikoi tai saati molemmat antavat asian vaan jotenkin olla ja leijua.
Kun kävi niin ettei tunteet riittäneet, ei silloin enää pitäisi syyttää toista että kohtelee huonosti. Se on tässä se kaikista epäolennaisin asia. Sellainen ymmärrys-asioiden kieltämisblokki tässä on voinut hyvinkin olla, ja harmitus on vaan sitten käännetty tuohon että kohtelee huonosti. Ei siinä lopussa ehkä vaan toinen jaksa enää, jos toinen ei kuuntele mitä sinulle sanotaan, saati esimerkiksi hyväksy näitä puhuttuja 'henkilökohtaisia asioita'. Erittäin omituinen oli tuo lopetus, eikä tässä puolia pitäisi kenenkään valita nähdyn perustella. Näin vaan käy ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sarjan mukavimmat miehet olivat Tino, Olli ja Joni. Mukavimmat naiset olivat Satu ja Vilma.
Satusta minäkin pidin.
Kerran sain satasen.