Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2650)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te otatte nolaamisena huonon käytöksen esille tuomisen? Koko tuon selvittelyn ansiostahan Teemukin lopulta ymmärsi toimineensa väärin. Osaa jatkossa toimia toisin. Ehkä jopa hoksasi, että jos olisi suoraselkäisesti kerran keskustellut asian selväksi, ei toisella olisi ollut enää tarvetta ottaa asiaa esille. Nythän Teemu itse jätti sen ainoaksi vaihtoehdoksi.
Tokkopa toimii toisella tavalla jatkossakaan, kun ei itse edes kameroiden paikallaollessa ymmärtänyt tehneensä väärin, vaan syytti Sanni. Ei vanha koira karvoistaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:.
Toisaalta, on hyvä, että juhokin sai vastusta Heidistä. Ei kaikki naiset ole lapasia.
Mulle ei avaudu tämä, miksi haetaan vastusta, miksi suhteessa pitäisi olla vastustusta?? Tykkääkö joku siis oikeasti riidellä ja vängätä koko ajan kaikesta?
Eikö ole kivempi kun kumppani on samalla aaltopituudella, samanlaisilla asenteilla ja arvoilla.
Satu sanoi ohjelmassa että Juhon kanssa on helppo olla ja saa olla oma itsensä. Pidän itsekin enemmän harmoniasta arjessani kuin jatkuvasta jänkkäämisestä. Aika yksioikoinen on ihminen joka ei osaa kuin haastaa riitaa ja osoittaa kuinka väärin toinen tekee kaiken.
Juu, joku ihailee jatkuvasti kaikessa päsmäröivää, koko ajan omasta mielestään ainoana oikeassa olevaa ja kovaan ääneen vaativaa henkilöä, joku arvostaa sosiaalista lahjakkuutta, tilanteisiin sopeutumista. Voisi olettaa, että mikään hyvä suhde ei perustu kilpailulle, kumpi määrää enemmän vaan ennemminkin kompromisseihin. Tämä tehdään näin, tuo hoidetaan noin, yhteisen edun mukaan. Ihan jokainen asia ei ole yhtä tärkeä tai merkittävä, joissain asioissa teemme sinun tyylilläsi, joku toinen hoidetaan kuten minulla ollut tapana. Jo olemassa olevat yhteneväiset elintavat, asenteet ja rytmit luovat helppoutta arkeen.
Ihan sarjasta näkemäni perusteella Juho kohteli Satua kunnioittavasti ja huomioivasti. Hehän keskustelivat paljon, kuinka sinä teet minkäkin asian, miten toimit missäkin tilanteessa. Kun tuli jotain eroavaisuuksia, ei Juho suinkaan alkanut paasata kuinka väärin Satu tekee asiat tai alkanut opastaa kuinka asiat hoidetaan oikein. Ei vaatinut muuttumaan missään, ei halunnut Sadun luopuvan mistään. Kumpikin hyväksyi toisen sellaisena kuin olivat.
Ideat tosi vähissä, kun tällaista öötä pukataan töllöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sarjasta näkemäni perusteella Juho kohteli Satua kunnioittavasti ja huomioivasti. Hehän keskustelivat paljon, kuinka sinä teet minkäkin asian, miten toimit missäkin tilanteessa. Kun tuli jotain eroavaisuuksia, ei Juho suinkaan alkanut paasata kuinka väärin Satu tekee asiat tai alkanut opastaa kuinka asiat hoidetaan oikein. Ei vaatinut muuttumaan missään, ei halunnut Sadun luopuvan mistään. Kumpikin hyväksyi toisen sellaisena kuin olivat.
Juhohan havainnoi tarkasti Satua, ei mitenkään käyttänyt hyväkseen tai dominoinut. Ennemminkin piti huolen, ettei Satu joudu mukautumaan liikaa vaan asioita tehdään hänenkin mielikseen ja tavallaan. Vaikuttivat tasapainoisilta ja tasa-arvoisilta yhteisasumiskokeilunsa aikana. Toki paljonhan heillä ja heissä oli yhteistä ja samankaltaista. Tuskin ystävyyttä jatkaisivat ellei kumpikin sitä haluaisi.
Teemusta paistoi heti alusta asti minä-minä ajattelu. Kaikki asiat tehtiin niin kuin Teemu halusi. Kalastamaan vei Sannin treffeillekin ja halusi tietää, onko Sanni kiinostunut tulemaan hänen kanssaan kalastamaan jatkossakin. Oliko kiinnostunut mistään Sannin harrastuksista.
Vierailija kirjoitti:
Sanni oli kyllä ihmeellisen dramaattinen viimeisessä jaksossa...Taisi kolahtaa, kun tasokkaampi mies ei ollutkaan valmis vakavampaan suhteeseen Sannin kanssa. Erikoista huutaa kameroiden edessä noin...Joo ehkä Teemu olisi voinut fiksumminkin päättää suhteen, mutta ehkä pelkäsi juuri tuota Sannin reaktiota? Niin teki sen sitten viestillä? Minkäs sille voi jos tunteet jäivät kaveritasolle. Luulenpa, että Teemulle on ottajia ohjelman jälkeen.
Miten niin tasokkaampi mies? Ei ainakaan minun silmääni Erä-Teemu ole niin ihmeellinen ilmestys, että tuollaisen käytöksen oikeuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni oli kyllä ihmeellisen dramaattinen viimeisessä jaksossa...Taisi kolahtaa, kun tasokkaampi mies ei ollutkaan valmis vakavampaan suhteeseen Sannin kanssa. Erikoista huutaa kameroiden edessä noin...Joo ehkä Teemu olisi voinut fiksumminkin päättää suhteen, mutta ehkä pelkäsi juuri tuota Sannin reaktiota? Niin teki sen sitten viestillä? Minkäs sille voi jos tunteet jäivät kaveritasolle. Luulenpa, että Teemulle on ottajia ohjelman jälkeen.
Miten niin tasokkaampi mies? Ei ainakaan minun silmääni Erä-Teemu ole niin ihmeellinen ilmestys, että tuollaisen käytöksen oikeuttaisi.
Kuulisin kans mielelläni tuon tason määritelmän.
Ei he mitenkään yhteensopiva kaksikko olleet, mutta omalla mittarilla Sanni ei häviä vertailussa Teemuun missään
No ulkonäöllisesti tälleen yksinkertaisesti sanottuna erä-Teemulla symmetriset ja klassiset komean miehen piirteet, Sannilla taas epäsymmetrisemmät piirteet, joiden yksityiskohtiin en sen enempää mene....
Salama-Teemuhan oli myös itse ehdottanut tapailua ja jonkun ajan kuluttua ghoustannut Caron täysin. Otti kuitenkin erilaisen lähestymistavan, toi itse asian esille ja pahoitteli käytöstään, vaikutti vilpittömältä.
Ei noussut suurta haloota, ei nolauspuheita. Omalla käytöksellä voi vaikuttaa. Jokainen ihminen tekee virheitä, tärkeintä on se kuinka toimii sen jälkeen.