TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1982)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku setalainen pukeutuu m..kuksi ensi vuonna.
Mul kku kättelee vieraat. Mikäli koulukiusaamiseltaan ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Tohon voisi roikia vähän piimää rekvisiitaksi sekä joku eltaantuneen sillin hajuinen parfyymi.
Nyt ollaan asian ytimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku setalainen pukeutuu m..kuksi ensi vuonna.
Joka vuosi siellä kättelijöissä on ollut noita...
Noita jää tuon ilmestyksen rinnalla vähintään toiseksi.
Siellä oli 12 vuotta noita kättelemässä vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairautta.
FEMINISMIÄ.
Ihan hieno puku.
Jotenkin mahtava ajankuva, että mulkku-pressa kättelee Saint pussya ja lurpahtaneen kyrv#än näköinen katu-ammuskelija Vornanenkin saanee kutsun? Vittup#ä-äärioikeistolainen puhemies palkitaan korkealla arvomerkillä, vaikka on täysi mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Stubb itse Setafani, ikävä kyllä.
Miksei olisi? Biseksuaali kun on.
Itsensähän siinä häpäisee. Toisaalta jotkut ovat ilmeisesti täysin hävyttömiä. Vaikka oikein tyrkyttäisivät sitä kaikkien huulille.
Miksi feministi haluaa tulla nähdyksi muunakin kuin reikänä mutta kaikki pyörii pillun, pillun ja vielä kerran pillun ympärillä?
Ovatko he typeriä?
Minua pil luttomana transnaisena tämä loukkaa.
Itsenäisyyspäivänä juhlitaan Suomen itsenäisyyttä!
Seksuaalinen suuntautuminen ei ole todellakaan pääasia. Toivottavasti joku estää tämän "ihmisen" pääsyn juhliin.
No, onhan se varmaan kiva muistella vanhana olleensa pilluna arvokkaassa presidentin järjestämässä juhlassa. Hävetköön!
Onko näillä setahörhöillä mitään häpyä, genitaaliasuista huolimatta. Vastaan itse, ei ole. Kun häpeän tunne puuttuu kokonaan, muuttuu tuollaiseksi pridettäjän karikatyyriksi. Katsokaa nyt tuon tukkaa ja rillejäkin, on kuin se little britainin yksi hahmo.
Tuollisen asun näkee ehkä 5v synttäreillä, kun pukeudutaan äidin kyhäämään prinsessamekkoon
Vierailija kirjoitti:
Tohon voisi roikia vähän piimää rekvisiitaksi sekä joku eltaantuneen sillin hajuinen parfyymi.
Silliä käsveskaan ja tissiliiveihin tai alkkareihin.🤣
Vierailija kirjoitti:
Tähän on tultu. Sekö on naisen tärkein ominaisuus? Näyttääkö Anu myös omansa punaisella matolla presidenttiparille? ;D
Sehän on vaimon ja naisen perimmäinen tarkoitus. Kun on kyse pridestä niin missä ovat kulkuset ja Jorma. Muuten aika sukupuolittunut kannanotto, ei oikein naurata. Osallistun mieluummin vaihtoehtoiseen juhlaan
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Niin kauan kun löytyy heikkolahjaisia persuja joita asia jätkyttää, niin on jatkettava.
Eli angstaaminen ja oikuttelu ovat elämäsi johdatus.
Vierailija kirjoitti:
Sitä tomusokeriroisketta, jota on leivosten päällä. Jokuhan voisi innostua nuolemaan illan edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairautta.
FEMINISMIÄ.
Kyllä, ja sekin on mielisairautta, pahaa ja sairasta.
Näin totean itse naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Stubb itse Setafani, ikävä kyllä.
Miksei olisi? Biseksuaali kun on.
Ikävä kyllä.
Eikö arvon setan puheenjohtaja ymmärrä että ne eivät ole mitkään naamiaiset?
Eihän naisia ja miehiä nykyään edes ole. Miten voi silloin pukeutua naisen sukupuolielimeen kun sukupuoliakaan ei nykyään ole. Tuossa on nyt paha ristiriita heidän agendaansa.