TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1982)
Mieluummin vaikka kyrväksi pukeutuneena kuin turkikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin varmasti kehuisivat jos mies tulisi kyrväksi pukeutuneena
Moni kutsutuista on sellainen pukeutumattakin.
Ja kutsuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puku on hieno. Teema ehkä outo itsenäisyys juhliin. Mutta monet muutkin esiintyy puvussa. Hossa näkyy heidän ideologia tai business .
Kuten?
Viime vuonna:
Palestiinan värit, ukrainan värit, perheväkivalta, huume kuolemat, Auri Kanasen business värir, merkityksellisiä koruja ribboneita on ollut joskus aikaisemmin. Nuo tuli äkkiä mueleen.
Ja yllätyspyllätys kaikki tuota samaa wokesakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juma lau ta. Pitääkö vielä linnanjuhliinkin tyrkyttää sitä pillua? Menköön Prideen tai muuhun karnevaaliin osoittamaan mieltään.
Oho pikku persu lumihiutale taisi vähän triggeröityä :DDD
Hienoa Anu!
Itse olen vihreä ja pidän v..tun (hah) mauttomana ja itsenäisyyspäivää halventavana.
Vierailija kirjoitti:
Onko vassari tää Anu?
Tuota ei 🤥
Se on Vehreä
Vierailija kirjoitti:
Onko vassari tää Anu?
Setan johtajaksi ei taida päästä kuin punavihreällä puoluekirjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo puku tuo esiin sen asian mitä eniten arvostan naisessa
Missä kohtaa pukua on klitoris?
Ei lääkärin tai räätälin tekemässä ole.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla syy pukeutua pilluksi itsenäisyyspäivän kutsuilla? Huomionhakuisuus? Halu halveksua itsenäisyyspäivää ja siten Suomen itsenäisyyttä? Tyhmyys?
Vagina kuvastaa parhaiten Kantoskan persoonaa ja asioiden tärkeysjärjestystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanpunasista hiuksistaan tehty nuttura otsallaan
Otsaan liimataan kl i t t a tomaatista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vassari tää Anu?
Tuota ei 🤥
Se on Vehreä
Ja yllättyneitä olivat:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä nykästukan kiinnityskohdassa.
"Ihihii mä oon pimppi ihihiii! Kattokaa hei mä oon pimppi! Isi kato mä oon pimppi! Äiti kato mä oon pimppi! Miks te ette kato äää!"
T. vihreä lumihiutale
19 vuotta sitten Lordin ei sallittu tulla Linnan juhliin maskit ja muut hirviöasusteet päällä. Mutta kun kyse on tällaisesta paremmasta ideologiasta ja voimaantumisesta, ei sitä voida tietenkään kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan ihmiset edes mieltäneet puvun sukuelimeksi ilman, että sitä olisi mainittu lehdessä.
Ilman mainintaa olisi mennyt koko lapsenomainen huomionhakuisuus hukkaan.
Mutta mistä jengi on oikein pahoittanut mielensä, jos pukua ei tunnista sukuelimeksi?
Vastaus: kunnioituksen puutteesta, itsensä esille nostamisesta, röyhkeydestä yrittää viedä huomiota juhlan todellisilta sankareilta. Mikähän muutenkin mahtoi olla syynä henkilön kutsumiseen? Mitä merkittävää hän on te(nyt?
Setan puheenjohtajuus riittää kutsuun. Viime vuoden puheenjohtaja Pekka Rantala mainosti Setaa paljon tyylikkäämmin. Hänellä oli sateenkaarikorvikset ja rusetti.
Mahtavaa että Suomen itsenäisyyspäivän juhlissa jokainen voi toteuttaa itseään. Juuri tämän takia veteraanit taistelivat meille itsenäisyyden, että kukaan ei sanele millaisissa vaatteissa Suomessa tulisi kulkea.
Näin toimii itsenäinen ja vapaa Suomi. Olkaamme ylpeitä tästä vapaudesta, vaikka Kantolan puku ei meille maistuisikaan. Se on merkki vapaudesta ja itsenäisyydestä. Juuri siitä, minkä veteraanit ovat meille verelle lunastaneet.
Vierailija kirjoitti:
"Ihihii mä oon pimppi ihihiii! Kattokaa hei mä oon pimppi! Isi kato mä oon pimppi! Äiti kato mä oon pimppi! Miks te ette kato äää!"
T. vihreä lumihiutale
Joo me katotaan. Kaikki eskalikavelit tulee taputtamaan sua olalle.
Muistakaa, kohta poissa on veljet. Keltokaa, meille kallis on maa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinne pitää mennä jonkun nyös kikkeliksi pukeutuneena.
Ja tietysti prsreikäkin pitää olla mukana, sehän on nykyään sukuelin sekin.
😂🤣😂🤣😂🤣😂just niin!!!
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa että Suomen itsenäisyyspäivän juhlissa jokainen voi toteuttaa itseään. Juuri tämän takia veteraanit taistelivat meille itsenäisyyden, että kukaan ei sanele millaisissa vaatteissa Suomessa tulisi kulkea.
Näin toimii itsenäinen ja vapaa Suomi. Olkaamme ylpeitä tästä vapaudesta, vaikka Kantolan puku ei meille maistuisikaan. Se on merkki vapaudesta ja itsenäisyydestä. Juuri siitä, minkä veteraanit ovat meille verelle lunastaneet.
Valitettavasti veteraanit eivät onnistuneet lunastamaan teille vihervasemmistolaisille ihmistapoja.
Ei siis ole vaaraa, että Alex koskettaa vieraan naisen klitorista kättelyjonossa.