TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1982)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Enemmän tällaista rohkeutta kaivattaisiin nykypäivänä.
Rohkeutta? Ehkä pari kolme vuosikymmentä sitten tuo olisi ollut rohkeaa, nythän on itsestään selvää, että koko valtamedia ylistää ja lähinnä jotkut anonyymit somessa valittaa. Ja hyvä että valittavat, muutenhan ei pääsisi uhriutumaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi puvun kelpaavan palstan trollille, kun se kelpaa Tasavallan Presidentillekin.
Meinaako Stubb pukeutua tuohon keski-ikäisen barbiprinsessan harsounelmaan?
Stubb pukeutuu aivan kuten itse haluaa. Aivan kuten Kantolakin.
Ei tietenkään pukeudu, vaan pukukoodin sallimissa rajoissa.
Kertonet sitten mikä Kantolan puvussa on pukukoodin vastaista?
Odotamme vastaustasi?
Mikä Kantolan puvussa on pukukoodin vastaista?
Ei siinä ole mitään pukukoodin vastaista. Konservatiiveilla meni vain herneet nenään,
Vapaus maistuu, mutta ei typeryys.
T:konservatiivi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi puvun kelpaavan palstan trollille, kun se kelpaa Tasavallan Presidentillekin.
Odotamme vastaustasi?
Linnanjuhlien pukukoodi on yksinkertai
Kantolan puku on iltapuku siinä kuin mikä muukin. Miksi puku ei sinulle kelpaa kun se kelpaa Tasavallan presidentillekin?
Mistä sä olet kehitellyt sellaisen ajatuksen, että presidentin olisi soveliasta kommentoida jotain yksityishenkilön pukua ihan miten haluaa? Vaikka se melkoinen maskotinvirka nykyään onkin, niin kyllä siinä nyt sentään jonkinlaista käytöstä vielä tänäkin edellytetään.
-eri
Olisikohan ihmiset edes mieltäneet puvun sukuelimeksi ilman, että sitä olisi mainittu lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollaista pitää Stubbienkin alentua kättelemään.
Ei kai ne nyt pukua kättele. Muuten sitä kutsuttaisiin puvutteluksi.
Kunnon narsku pääsee juhlimaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotamme vastaustasi?
Ei siinä ole mitään pukukoodin vastaista. Konservatiiveilla meni vain herneet nenään, heille kun ei vapaus maistu
Olet tehnyt hyvin selväksi tämän illan aikana että teillä wokesetaprideliberaaleilla on joku harhakäsitys että vapaus tarkoittaa että kaikki hyvät käytöstavat voi unohtaa.
Pukeutukoon pridessä pyhään pillupukuunsa,mutta itsenäisyyspäivän juhlat on eri.Sivistykseen kuuluu pukeutua arvokkaastija kunnioittaa muita.
Mikä naisia vaivaa???
Maailman yhdessä tasa-arvoisimmista maista pitää tuoda omaa sukupuolta vimmatusti esille.
MIKSI? Täällä on ollut naispressa, nais-pääministeri, nyt nais-valtiovarainministeri. Mistä vielä ulina?
Mikä naiseudessa tekee mieheydestä jotenkin parempaa? Pitäiskö miesten tepastella muna/palli-puvussa?
Mä olen nainen mutta ei mun tarvitse siitä numeroa tehdä. Miehet ovat mukavia, naiset ovat mukavia - so what, miksi jollain on vielä tarve shokeerata?
Mikä tunnevaje tuollaisilla shokeeraajilla on jäänyt lapsena täyttymättä?
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan ihmiset edes mieltäneet puvun sukuelimeksi ilman, että sitä olisi mainittu lehdessä.
Ilman mainintaa olisi mennyt koko lapsenomainen huomionhakuisuus hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puku menee noin tunteisiin sen täytyy olla nappi valinta.
Miten niin? Mistä lähtien iltapukujuhlan tarkoituksena on joku maksimaalinen shokki-efekti?
Idioottimaista, narsistista.
Kyllä. Ja h-lvetin lapsellista ja itsekästä. Minäminäminä.
Halvan näköinen, olisi voinut toteuttaa arvokkaamminkin jos nyt on aivan pakko pimppipukuun pukeutua. Muuten en jaksa pöyristyä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko mitään mahdollisuutta ettei sitä olisi mainittu? Sehän on koko jutun pääpointti! Kantaaottavuus kärsii melko rajun inflaation, jos kukaan ei edes tiedä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Enemmän tällaista rohkeutta kaivattaisiin nykypäivänä.
Fallosta muistuttavaan pukuun voikin ottaa inspiraatiota Poliisiopisto-elokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos puku menee noin tunteisiin sen täytyy olla nappi valinta.
Ei nyt kantajallakaan ihan liiaksi luottoa ollut sen näyttävyyden suhteen, kun piti erikseen kertoa mitä tuon on tarkoitus esittää..
Voin itse ainakin tunnustaa, että ei olisi käynyt mielessäkään, että tuon on tarkoitus esittää pllua, jos sitä ei olisi erikseen mainostettu.
Upea puku. Hienoa että Suomessa voi pukeutua vapaasti. Kiitos itsenäisyyden!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin itse näin halventavan pilkka"keskustelun" kohteena, tutustuisin kunnianloukkaussyytteen nostamiseen.
Aivan käsittämätöntä, miten aikuiset ihmiset käyttäytyvät anonymiteetin turvin...
Missä loukattiin kunniaa?
Pillu vaatii kunnioitusta kun ensin näyttäytyy koko kansalle.
Tää vahvisti epäilyni että seta-porukka ei täysillä käy.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on tultu. Sekö on naisen tärkein ominaisuus? Näyttääkö Anu myös omansa punaisella matolla presidenttiparille? ;D
Ei, sen tekee Sanna.
Mä en jaksa.