Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseäni miehenä ei naisessa todellakaan kiinnosta esim. ura tai kuinka itsenäinen hän on

Vierailija
03.12.2025 |

Paljon tärkeämpää on mm. onko nainen pehmeä ja lämmin ihminen, onko hän uskollinen ja kunnioittaako minua, mielipiteitäni ja neuvojani. 

Vaikka nainen olisi kuinka kaunis tahansa niin jos asenne on se, että "en sitten tarvitse miestä mihinkään" ja minulle lähinnä pyöritellään silmiä, niin juttu lopahtaa saman tien. 

Kommentit (192)

Vierailija
161/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nuo asiathan muka jotenkin sulkevat pois toisensa? Hyvän työpaikan omaava ei voi olla uskollinen ja lämmin ihminen?

Myönnä pois vaan että haluat jonkun, jota kontrolloida ja jolla ei saa olla omia mielipiteitä.

Saa naisella olla mielipiteitä mutta niillä ei juurikaan ole väliä.

Eri

Vierailija
162/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kiinnosta naisen työ tai koulutus, ulkonäöllekkin on lopulta lähes sama, mutta se kuinka kohtelee sisäisesti merkitsee todella paljon. Empatia, keskustelutaidot, avoimmuus jne. Niillä on merkitystä. M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä lasikatot helisee kun uraohjukset painaa stringin persvakoon liimautuneena duunia.

Tällaiset oksennukset lässyttämässä rakkaudesta, läheisyydestä ja pehmeydestä. Katsokaa peiliin.

Lopetas tuo epänaisellinen kovistelu. Koita oppia pehmeämpää käytöstä.

Ei tuossa ollut mitään epänaisellista: hän on nainen ja kirjoittaa noin= naisellista

Vierailija
164/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ura ja itsenäisyys on yksiä suurimpia turn-offeja naisissa, koska ne on miehekkäitä ominaisuuksia. 

Eri sinä et halua, että nainen osallistuu yhteisiin kuluihinne? Sinä haluat maksaa kaiken?

Ei kun hän haluaa valita pienituloisen naisen ja sitten ulista siitä, että miehillä on niin kovaa, kun joutuvat maksamaan kaiken.

Ja on mielestäni erittäin fiksua valita kumppani muiden asioiden kuin tulojen perusteella, se vain että sitten pitää myös elää sen kanssa, että se ei ehkä ole kovatuloinen.

Vierailija
165/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tuollainen ohjailtava nukke nuorena. Mitään lämpöä ja pehmeyttä siinä ei ollut. Todellisuudessa en edes pitänyt miehestäni. 

Se on aivan erilaista olla suhteessa, jossa on oikeaa rakkautta ja oikeaa kunnioitusta toista kohtaan. Eikä kukaan ole niin itsenäinen, etteikö joskus kaipaisi toista. Oikeastaan kaipaa enemmän, mitä helpompi toiselle on avautua. Jos mies vain käskyttää naista, kyllä siinä alkaa lämpö nopeasti karista. 

Ihmisellä on tarpeita, myös sellaisia, joiden täyttämiseen tarvitsee toista ihmistä. Itsenäinen toimeentulo takaa vain sen, ettei tarvitse sotkeutua keneen tahansa. Jokainen normaali ihminen ymmärtää, kuinka tärkeästä asiasta on kyse.

Turvallinen suhde onkin sitten parasta, mitä olla voi, sellaiselle joka seuraa kaipaa.

Ei ole olemassa tuollaista tarvetta. Toki jos tekee toisen ihmisen kanssa jotain, voi saada haluamansa asiat nopeammin, mutta lähtökohtaisesti jokaiseen tarpeeseen löytyy kyllä täyte muualtakin.

Vierailija
166/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ura ja itsenäisyys on yksiä suurimpia turn-offeja naisissa, koska ne on miehekkäitä ominaisuuksia. 

Eri sinä et halua, että nainen osallistuu yhteisiin kuluihinne? Sinä haluat maksaa kaiken?

Tämä on jännä kommentti. Kun se urakiinnostus yleensä siinä vaiheessa loppuu kuitenkin, kun tenavat syntyy. Kotiäitiys alkaa kummasti kiinnostaa, ja sittenhän se osallistuminen jääkin siihen, että maksetaan osa lasten kuluista.

Kotiäitiys kiinnostaa vain vähemmistöä naisista. Useimmat lapsia saaneetkin naiset haluavat käydä töissä.

Vierailija
167/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat naiset ovat töissä naisellisessa palveluammatissa, käyvät Normalissa ym. ostamassa kosmetiikkatuotteita ja harrastavat bikinifitnestä.

Ja sitten on hyvä haukkua, miten vaimo on ihan aivoton ja pinnallinen ja käyttää kohtuuttomia summia ulkonäkönsä paranteluun, "niin kuin kaikki naiset". 

Ja sillä ei ole miehelle mitään merkitystä, näyttää samalta kuin ei käyttäisi ollenkaan rahaa 

Vierailija
168/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitvit nyt taas :))) 

Lähinnä ihmettelen, että joku kokee tarpeelliseksi kirjoittaa tuollaisia asioita ylös. Jokainen valitkoon kumppaninsa ihan haluamiinsa arvojen ja mieltymysten mukaisesti, mutta mitä väliä tällaisilla näppisavautumisilla noin yleisesti ottaen on? 

Mä en lähtökohtaisesti kelpuuttais kumppaniksi miestä, jonka itsetunto on niin heikko, ettei kestä kumppaninsa valintoja tai kokee tämän kilpailijakseen vain ja ainoastaan siksi, että tämä on kouluttautunut/yrittäjä/ammatillisesti kunnianhimoinen. En silti koe tarpeelliseksi sössöttää asiasta tuntemattomille. Ja jos muut haluavat eri asioita elämältään, niin ei ole itseltäni pois millään tavalla.

Miksi jankkaatte jostain itsetunnosta? Ylisuorittamalla ihmissuhteissaan epäonnistuneen tyhjyyttään kumisevan tynnyrin peilivalehtelua? Eikö menestyneen itsenäisen naisen itsetunto kes

Miksi teitittelet? Vai kuvitteletko, että kommentoimasi viestin on kirjoittanut useampi ihminen?

Vierailija
169/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jännä kommentti. Kun se urakiinnostus yleensä siinä vaiheessa loppuu kuitenkin, kun tenavat syntyy. Kotiäitiys alkaa kummasti kiinnostaa, ja sittenhän se osallistuminen jääkin siihen, että maksetaan osa lasten kuluista.

Niinkö? Suomessa kotiäitiys on hyvin harvinaista. Erityisen harvinaista se on korkeasti koulutettujen uraa tehneiden naisten kohdalla. Nykyään hoitovapaatkin jaetaan, omista akateemisista työkaverinaisista, jotka ovat viime vuosina saaneet vauvan, kaikki ovat jakaneet miehen kanssa hoitovapaat. Ja vastaavasti miestyökaverit ovat oman osansa kotona. Kotiäidiksi tai -isäksi jäädään lähinnä jos lapsia on 7+ eikä silloinkaan aina. 

Vierailija
170/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan naisena ei kiinnosta niin paljon miehen ura tai itsenäisyys kuin se, onko hän lämmin ja empaattinen persoona ja onko hän uskollinen ja kunnioittaa paitsi minua ihmisenä, myös mielipiteitäni ja neuvojani. 

Eikä miehen tarvitse mikään komistus olla, kunhan on aidosti hyväsydäminen ja kunnollinen ihminen. Ikävä kyllä ap ei sellaiselta kuulosta.

Vierailija
171/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä koskaan ole miettinyt kuinka itsenäinen tai toimeentuleva nainen on ollut, kun olen naisen kanssa suhteeseen alkanut.

Saa olla ihan mitä vain kunhan viihdytään toistemme seurassa.

Vierailija
172/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakaan naisena ei kiinnosta niin paljon miehen ura tai itsenäisyys kuin se, onko hän lämmin ja empaattinen persoona ja onko hän uskollinen ja kunnioittaa paitsi minua ihmisenä, myös mielipiteitäni ja neuvojani. 

Eikä miehen tarvitse mikään komistus olla, kunhan on aidosti hyväsydäminen ja kunnollinen ihminen. Ikävä kyllä ap ei sellaiselta kuulosta.

Olin tulossa kirjoittamaan juuri samaa. Miehen ura tai itsenäisyys ovat ihan yhdentekeviä asioita uskollisuuden, kunnioituksen ja hyvän sydämen rinnalla.

Vierailija
173/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koulutettu nainen ja jonkinmoinen urakin on. Mutta olen aina toivonut, että kohtaisin pölvästin, joka haluaisi elättää minua, tietenkin tasokkaasti. Olisi ihanaa käydä kosmetologilla ja kampaajalla vaikka joka viikko ja harrastaa kalliita harrastuksia pitkien stressittömien yöunien jälkeen. Ja ostoksilla saisi vinguttaa toisen pankkikorttia. Erotilanteen varalta kaikki on tietysti paperilla.

Vierailija
174/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehessä on tärkeää vain se että rakastun häneen. Kaikki tuollaisret vaatimuslistan on minulle tosi vieraita. Jos rakastun ihmiseen joka ei ole lämmin, niin ei voi mitään. SItten rakastun.

Vierailija
175/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioittaako minua, mielipiteitäni ja neuvojani

miespätijä vaimonhaussa?

Vierailija
176/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa ihmisiä, jotka koko ajan jauhaa ja miettii millaisia muiden pitäisi olla, että nämä muut kelpaisivat teille.

Haistakaa jo oikeasti! Keskittykää välillä siihen millaisia itse olette ja lopettakaa muiden jatkuva ruotiminen.

Vierailija
177/192 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tuollainen ohjailtava nukke nuorena. Mitään lämpöä ja pehmeyttä siinä ei ollut. Todellisuudessa en edes pitänyt miehestäni. 

Se on aivan erilaista olla suhteessa, jossa on oikeaa rakkautta ja oikeaa kunnioitusta toista kohtaan. Eikä kukaan ole niin itsenäinen, etteikö joskus kaipaisi toista. Oikeastaan kaipaa enemmän, mitä helpompi toiselle on avautua. Jos mies vain käskyttää naista, kyllä siinä alkaa lämpö nopeasti karista. 

Ihmisellä on tarpeita, myös sellaisia, joiden täyttämiseen tarvitsee toista ihmistä. Itsenäinen toimeentulo takaa vain sen, ettei tarvitse sotkeutua keneen tahansa. Jokainen normaali ihminen ymmärtää, kuinka tärkeästä asiasta on kyse.

Turvallinen suhde onkin sitten parasta, mitä olla voi, sellaiselle joka seuraa kaipaa.

Ei ole olemassa tuollaista tarvetta. Toki jos tekee toisen ihmisen kanssa jotain, voi saada haluamansa asiat nopeammin, mutta lähtökohtaisesti jokaiseen tarpeeseen löytyy kyllä täyte muualtakin.

No esimerkiksi läheisyys, niin fyysinen kuin henkinen. Toki sitä voi itseäänkin hivellä ja käydä omaa sisäistä maailmaansa läpi, mutta on se vain erilaista toisen kanssa. Eikä siinä ole mitään pahaa, että ihmiset tarvitsevat toisiaan, se on täysin luonnollista. Toki voi yksinkin olla, jos haluaa. Ja osa joutuu olemaan, vaikkei haluaisikaan.

Vierailija
178/192 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinun pitää olla valmis myös elättämään hänet, eikä naljailla siitä että joudut maksamaan asioita ja  tarjoamaan niitä.

Vierailija
179/192 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on hyvin vähän kotiäitejä. Nainen, joka on kotona lapsen takia äitiysvapaalla tai kotihoidon tuella, ei ole kotiäiti. Kotiäiti ei saa mitään palkkaa tai tukia vaan mies elättää hänet täysin.

Vierailija
180/192 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tajua ap:ta. Hän haluaa naisen, joka on hänen kanssaan, koska nainen ei pärjää yksin ja tarvitsee miehen? Itse haluisin naisen, joka pärjää itsekseen mutta HALUAA minut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi