Itseäni miehenä ei naisessa todellakaan kiinnosta esim. ura tai kuinka itsenäinen hän on
Paljon tärkeämpää on mm. onko nainen pehmeä ja lämmin ihminen, onko hän uskollinen ja kunnioittaako minua, mielipiteitäni ja neuvojani.
Vaikka nainen olisi kuinka kaunis tahansa niin jos asenne on se, että "en sitten tarvitse miestä mihinkään" ja minulle lähinnä pyöritellään silmiä, niin juttu lopahtaa saman tien.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ura ja itsenäisyys on itselleni ok naisella, mutta jos niitä pitää erityisesti korostaa ja mainostaa minulle, niin se on morjens.
Naiset alapeukuttaa! :D
Antaa näiden feministien ja jämänaisten rääkyä. Kait miesviha tekee heidät onnelliseksi.
Ulimiehiä kiukuttaa kun eivät saa ketään naista tossun alle...
Minua ei kiinnosta pätkääkään mitä mieltä joku vauvapalsta mies naisista on. Luin vain otsikon. Rakkaus pitäisi olla ainoa syy parisuhteeseen.
T. Nainen
Mieslapsen epätoivoinen provosointiyritys osa 887643469.
Itseä ei kiinnosta naisena paapoa miestä kuin vauvaa ja kuunnella hänen manspleinaustaan. Sori siitä luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ura ja itsenäisyys on itselleni ok naisella, mutta jos niitä pitää erityisesti korostaa ja mainostaa minulle, niin se on morjens.
Nää on jotenkin niin hellyttäviä. Ajattelitko että se lähtö olisi rangaistus? :D
Jep. Miksi kukaan loukkaantuisi siitä, ettei itselleen epäsopiva mies ole hänestä kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi sen uranaisen on pakko olla kaikille paras ja kiinnostavin kumppani?
Kiinnostaako naisia haiseva juoppo, vaikka se on omasta mielestään maailman paras?
Minua ei kiinnosta uranaiset kumppanina pätkääkään, vaikka teen niiden kanssa töitä. Pärjäävät urallaan juuri niillä asioilla, jotka eivät ole kumppanissa kiinnostavia."
Katsos kun sinä ja mielipiteesi ei ole koko maailma. Kukaan ei ole väittänyt, että uraa tekevän naisen tulisi olla kaikille se paras tai kiinnostavin kumppani. Se on ihan ok, sitten etsit muuta kuin uranaisen, heitäkin on tarjolla. Ihmettelen vaan tarvettasi edellyttää, että kaikkien pitäisi haluta samaa ja jokaisen miehen kumppanitoive olisi jotenkin samanlainen kuin sinulla :)))
En oikein ymmärrä, mikä defenssi uranaisille tulee, jos joku sanoo, ettei ne kiinnosta.
He ovat olleet aina parhaita kaikissa asioissa. Laihimpiakin. Tämä asia on yhtäkkiä sellainen juttu, jota ei voi saavuttaa kovalla yrittämisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa. Työnteko on merkki ahneudesta ja maksullisuudesta. En pidä tuollaisista ihmisistä.
Eikä ole :) Mutta liika on liikaa. Joskus uhraukset ovat liikaa läheisille.
Kyllä on. Suomessa saa sosiaalitukia. Ahne täytyy olla, jos silti käy töissä.
Miten ne työt tekee itse itsensä?
Vierailija kirjoitti:
"Tästä lähdettiin: Pehmeä ja lämmin nainen on aina tarpeellinen. Kahdestaan saa paljon enemmän aikaan ja elämä on mukavampaa.
Ja sitten aloit rageemaan ihan tosissaan. Ettei nyt vaan olisi jotain pientä denialragea havaittavissa."
Siitä lähdettiin ja näin jatkettiin: "Taisteluavioliitto itsenäisen naisen kanssa on persiistä ja mihin se itsenäinen nainen edes tarvitsee parisuhdetta?"
Johon vastattiin, mikä itsenäisen toimeentulon merkitys on naiselle: "Itsenäinen toimeentulo takaa naisille sen, ettei tarvitse enää kaltaisiisi vähä-älyisiin sekaantua henkensä pitimiksi. Jos seuraa kaipaa, voi valita ihmisen, jonka kanssa on hyvä elää."
Tämä on mielestäsi "tosissaan rageemista"? :D Sanoisin, että "kaltaisesi raivotautiset akat voisi pysyä itsenäisinä ja niin helevetin onnellisina" on kiukkuisempi, joten kannattaa tutkiskella sitä omaa denialismia... :D (Ja opetella suomea. Oletko teini?)
Jos haluan pehmentää itseäni vedän vaikka ryyppyputken, en ota miestä siementämään itseäni. Koittakaa keksiä itsellenne joku oikea funktio parisuhteessa niin palataan sitten asiaan.
Ei minuakaan. Miehenä naisessa pahin turn-out on tatskat ja lävärit ja vihreä tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa näiden feministien ja jämänaisten rääkyä. Kait miesviha tekee heidät onnelliseksi.
Nainen on jämä kun ei kelpaa random suomiukon siemenpatjaksi. Jep jep... Kuulostaa ennemminkin taivaalta.
Palstamiehen idoli on Halla-Aho joka petti Hillaa 8 vuotta ja teki vielä lapsenkin toiselle naiselle 😄
Ps. Onko kaikki miehet h u o r i a?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään miesvihaa jos on miehen kanssa eri mieltä.
Mitä ihmeen rääkymistä se on, jo on erimieltä kuin sinä? Saa kai sitä ihan rääkymättäkin alapeukuttaa.
Se alapeukku ei tarkoita rääkymistä, vaan sitä, että on erimieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on jotenkin niin hellyttäviä. Ajattelitko että se lähtö olisi rangaistus? :D
Rangaistus? Miksi naiset kokee miesten naisille asettamat kriteerit uhkana? Ja kun mies ei kelpuuta naista, niin teillä tulee mieleen rankaisu? Miksi? Mies ei kelpuuta teitä. Deal with it, bitch.
Miksi sinun mieltymysten pitäisi kiinnostaa muita? Vapaasti vaan etsimään itsellesi sopivaa kumppania, niin me ollaan muutkin itsellemme sopivat ihmiset löytäneet. Ihan ilman muiden vähättelyä.
Vastausten määrä. Tuntuu menevän naisilla TUNTEISIIN! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä millainen on epäitsenäinen nainen. Asuu vielä vanhemmillaan? Mitä kaikkea täytyy olla osaamatta, onko turn-off jos osaa vaihtaa kattolampun palaneet polttimot tai saa ruohonleikkurin käyntiin? Pitääkö myös olla heikko, ettei jaksa kauppakassejaan kantaa eikä kolata lumia pihalta? Saako olla ajokortti ja oma auto, vai pitäskö vaan aina pyytää sut viemään hänet töihin... Eiku, saako epäitsenäinen nainen käydä töissäkään, siitähän saa omaa rahaa!
Ei varmaan osaa toimittaa autoa huoltoon ja katsastukseen, ei tiedä muista raha-asioista kuin palkastaan, on neuvoton isompien muutosten ja järjestelyjen kanssa. Ei eroa ikävästäkään liitosta vaikka käskettäisiin, ei matkusta yksin tai ehdota kohdetta. Ei koske isompiin työkaluihin tai koneisiin, miinus pesukoneet. On ulkona tunteistaan ja tarpeistaan, sam
Luojan kiitos, enkä ole minäkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele, että kaltaisellesi ruikuttavalle läjälle höyryävää paskaa pyöritellään silmiä ja sanotaan, ettei tarvitse miestä mihinkään. Tosiasiassa ne tarkoittaa, että kukaan ei todellakaan halua kaltaistasi sontaa vaivoikseen vaan kiertää tuollaiset idioottivajakit kaukaa ja haluavat päästä sinusta eroon niin nopeasti kuin vain ikinä mahdollista.
Jokaisen pitäisi miettiä, että se kirjoituksen kohde siellä ruudun toisella puolella on oikea, tunteva ihminen.
Paskaa voi kohdella paskana. Hitonko takia sitä pitäisi idiootteja silitellä? Miksi minua pitäisi kiinnostaa paskan vertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rangaistus? Miksi naiset kokee miesten naisille asettamat kriteerit uhkana? Ja kun mies ei kelpuuta naista, niin teillä tulee mieleen rankaisu? Miksi? Mies ei kelpuuta teitä. Deal with it, bitch.
Sanoiko äitisi koskaan sinulle lapsena, että vaikutat vähän tyhmältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskollinen nainen on taruolento.
Samoin naisia kunnioittava incel
Sinkkumiehet ei ole inceleitä. Ne on sinkkuja.
Aika moni sinkkumies on myös incel. Vai ketkä täällä sitä naisenpuutettaan aina valittavat? Tuskin ne varatut miehet...
"Tästä lähdettiin: Pehmeä ja lämmin nainen on aina tarpeellinen. Kahdestaan saa paljon enemmän aikaan ja elämä on mukavampaa.
Ja sitten aloit rageemaan ihan tosissaan. Ettei nyt vaan olisi jotain pientä denialragea havaittavissa."
Siitä lähdettiin ja näin jatkettiin: "Taisteluavioliitto itsenäisen naisen kanssa on persiistä ja mihin se itsenäinen nainen edes tarvitsee parisuhdetta?"
Johon vastattiin, mikä itsenäisen toimeentulon merkitys on naiselle: "Itsenäinen toimeentulo takaa naisille sen, ettei tarvitse enää kaltaisiisi vähä-älyisiin sekaantua henkensä pitimiksi. Jos seuraa kaipaa, voi valita ihmisen, jonka kanssa on hyvä elää."
Tämä on mielestäsi "tosissaan rageemista"? :D Sanoisin, että "kaltaisesi raivotautiset akat voisi pysyä itsenäisinä ja niin helevetin onnellisina" on kiukkuisempi, joten kannattaa tutkiskella sitä omaa denialismia... :D (Ja opetella suomea. Oletko teini?)