Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseäni miehenä ei naisessa todellakaan kiinnosta esim. ura tai kuinka itsenäinen hän on

Vierailija
03.12.2025 |

Paljon tärkeämpää on mm. onko nainen pehmeä ja lämmin ihminen, onko hän uskollinen ja kunnioittaako minua, mielipiteitäni ja neuvojani. 

Vaikka nainen olisi kuinka kaunis tahansa niin jos asenne on se, että "en sitten tarvitse miestä mihinkään" ja minulle lähinnä pyöritellään silmiä, niin juttu lopahtaa saman tien. 

Kommentit (192)

Vierailija
181/192 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on itsestään selvää, että mies elättää minua. Työelämä on taputeltu kohdaltani. Omaakin rahaa on, joten en ole tyhjätasku. 

Vierailija
182/192 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on itsestään selvää, että mies elättää minua. Työelämä on taputeltu kohdaltani. Omaakin rahaa on, joten en ole tyhjätasku. 

Miehen pitää maksaa tietysti aina ravintolassa ja matkat jne. En ole edes kaunis ja olen pullukka. Minut pitää hyväksyä sellaisena kuin olen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/192 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää maksaa tietysti aina ravintolassa ja matkat jne. En ole edes kaunis ja olen pullukka. Minut pitää hyväksyä sellaisena kuin olen. 

Vanhemmillani oli näin. Isä osti äidille mökin ja asunnon Helsingistä sijoitusasunnoksi. On vaikea tyytyä vähempään. Mielummin olen yksin. 

Vierailija
184/192 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Kokeile naisen hakua vaikka muslimimaasta?

Minun mies taas ei olisi huolinut naista, joka ei ole hyväpalkkaisessa työssä. Jäi itse mielummin koti-isäksi. Meillä on aika mukava elämä kaiken kaikkiaan, kun ollaan molemmat osa-aikaisesti työssä hyvällä palkalla. Onneksi kaikki miehet eivät ole tuollaisia, vaan naista ihmisenä kunnioittavia miehiä löytyy kyllä. Nämä tosin ovat varattuja heti opiskeluajoista. Harmillisen moni nainen jää ilman kelvollista miestä, vaikka tietysti aina parempi on olla yksin kuin paskan miehen kanssa. 

Vierailija
185/192 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Kokeile naisen hakua vaikka muslimimaasta?

Minun mies taas ei olisi huolinut naista, joka ei ole hyväpalkkaisessa työssä. Jäi itse mielummin koti-isäksi. Meillä on aika mukava elämä kaiken kaikkiaan, kun ollaan molemmat osa-aikaisesti työssä hyvällä palkalla. Onneksi kaikki miehet eivät ole tuollaisia, vaan naista ihmisenä kunnioittavia miehiä löytyy kyllä. Nämä tosin ovat varattuja heti opiskeluajoista. Harmillisen moni nainen jää ilman kelvollista miestä, vaikka tietysti aina parempi on olla yksin kuin paskan miehen kanssa. 

Olen edellinen kirjoittaja ja edellinen aviomieheni oli Dubaista. Minulle sopi mainiosti. Eli ei sekään ole suljettu pois. Olen ahkera, joten joutilaisuus ei sovi minulle. Tämä oli ainoa ongelma. 

Vierailija
186/192 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksa ihmisiä, jotka koko ajan jauhaa ja miettii millaisia muiden pitäisi olla, että nämä muut kelpaisivat teille.

Haistakaa jo oikeasti! Keskittykää välillä siihen millaisia itse olette ja lopettakaa muiden jatkuva ruotiminen.

Lisäksi kenellä edes on varaa minkään listan perusteella valita ketään? Ainakaan jos haluaa siltä toiselta oikeaa rakkautta. Toki rahalla voi ostaa jonkun miellyttämään itseään, muttei se mitään rakkautta ole.

Vierailija
187/192 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä maksaminen on itsestään selvyys. Minusta olisi noloa maksaa minun ja miehen ruuat. Naurettavaa suorastaan. 

Vierailija
188/192 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä maksaminen on itsestään selvyys. Minusta olisi noloa maksaa minun ja miehen ruuat. Naurettavaa suorastaan. 

Voin ostaa meille esim. mökin ja maksaa kaupassa. Mutta miehen pitää edes esittää maksavansa (ravintolassa). Tämä on ehdoton. Muuten mies näyttää looserilta. Se on minullekin hyvin noloa. 

Voin maksaa arkikuluja jne. Mutta ravintolassa pitää miehen maksaa. 

Vierailija
189/192 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin ostaa meille esim. mökin ja maksaa kaupassa. Mutta miehen pitää edes esittää maksavansa (ravintolassa). Tämä on ehdoton. Muuten mies näyttää looserilta. Se on minullekin hyvin noloa. 

Voin maksaa arkikuluja jne. Mutta ravintolassa pitää miehen maksaa. 

Näin muissa maissa maailmassa. Nainen ei todellakaan maksa ravintolassa. 

Vierailija
190/192 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen suomessa tottunut maksamaan ainakin omani ravintoloissa ja kahviloissa, joskus kummankin. Miksi? Etten jäisi velkaa miehelle. 

N40

Vierailija
191/192 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi noloa laittaa mies aina maksamaan. Suhteessa on tarkoitus tehdä yhteistyötä.

Vierailija
192/192 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naisena ei kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme