Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 33-vuotias mies parhaassa iässä vai ikäloppu?

Vierailija
03.12.2025 |

Mielipiteitä otetaan vastaan.

T. 33 vuotta tänään täyttänyt

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat nuoruuden kokeilut ja hölmöilyt ohi yleensä tuossa iässä. Onneksi olkoon!

Kiitos! :)

Vierailija
22/39 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäloppu.

33v. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat nuoruuden kokeilut ja hölmöilyt ohi yleensä tuossa iässä. Onneksi olkoon!

Aloitin hölmöilyt vasta 40-vuotiaana.

Vierailija
24/39 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippu-urheilijat on ainakin jo ohittaneet parhaat vuotensa tuossa iässä.

Kipchoge juoksi maratonin maailmanennätyksen 37 vuotiaana joten ei ainakaan maratonilla 33 vuotias ole ohittanut parhaita vuosiaan.

Maratoniin nyt vaihtaa nimenomaan ne papat, jotka eivät enää pärjää stadionilla.

Vierailija
25/39 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se "parasta ennen" on tuossa iässä auttamattomasti takanapäin.

Sanni, 16, Kerava

Vierailija
26/39 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin hölmöilyt vasta 40-vuotiaana.

Sulla alkoi keski-iän kriisi. 

Vierailija
27/39 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippu-urheilijat on ainakin jo ohittaneet parhaat vuotensa tuossa iässä.

Kipchoge juoksi maratonin maailmanennätyksen 37 vuotiaana joten ei ainakaan maratonilla 33 vuotias ole ohittanut parhaita vuosiaan.

Maratoniin nyt vaihtaa nimenomaan ne papat, jotka eivät enää pärjää stadionilla.

Suurinosa top10 ajoista tänävuonna alle 30 vuotiaiden nimissä, mutta tosiaan maraton on nimenomaan laji jossa voi pärjätä vielä vanhemmallakin iällä.

Vierailija
28/39 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä alkaa vasta 40v. Silloin on teinien kriisit takanapäin ja yleensä lapset jo pärjää itsekseen. Ei siis tarvitse kanniskella. Eteenpäin! M73.

Vierailija
29/39 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies parhaassa iässä on siinä 40-60 välillä, ainakin jos terveys kunnossa. 

Vierailija
30/39 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miten kokee. Nuori, mutta ei mikään teini enää. Itse olen lähelle 30. Koen olevani vielä nuori vaikka olenkin aikuinen ja elän itsenäistä elämää. Haen ajoittain vieläkin suuntaa elämässä ja elämä on vasta edessä. Toki näkee, ettei ole yhtä nuoren näköinen mitä vaikka 20 vuotiaana ja aikuistumista tapahtunut yleensäkin, mutta yhä nuori aikuinen. 

Vierailija
31/39 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on miten kokee. Nuori, mutta ei mikään teini enää. Itse olen lähelle 30. Koen olevani vielä nuori vaikka olenkin aikuinen ja elän itsenäistä elämää. Haen ajoittain vieläkin suuntaa elämässä ja elämä on vasta edessä. Toki näkee, ettei ole yhtä nuoren näköinen mitä vaikka 20 vuotiaana ja aikuistumista tapahtunut yleensäkin, mutta yhä nuori aikuinen. 

Eli sanoisin, että parhaassa iässä tai parhaat vuodet edessä. Ei nyt mikään ikäloppu.

Vierailija
32/39 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 33 v ja ihan naislapsi. mieheni on 34 kohta 35 ja on kyl ihana ja ei ikäloppu

Vierailija
33/39 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 vuotiaana menee parasta ennen päivä umpeen.

Eikä

mene. Mä

olin siinä

Iässä juuri aikuistunut.

Sain kolmannen lapsen viikko ennen 42-vuotissynttäriäni. Esikoisemme synnytin, kun olin 36.

Totuus sattuu.

Minkään yksittäisen täysin ikääntymättömäksi itseään kuvittelevan teinin provokommentti ei ole mikään totuus.

Vierailija
34/39 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan lapsi vielä. 

Juuri tämän takia tuntuu hankalalta ikäluokalta. Joko ajatellaan, että on täysi lapsi vielä tai sitten joidenkin mielestä on jo ns. alamäki alkanut. Ei tunne kuuluvansa oikein mihinkään.

T.35v

Vierailija
35/39 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppiset on jo setiä. 

Vierailija
36/39 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vielä melko hyvä ikä,  riittävän nuori lähes kaikkeen. 

Vierailija
37/39 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joka aamu stondis ja tilille tulee nettona yli 3000€/kk, niin tuo on elämän parasta aikaa. Aamustondis ilman rahaa on liian nuori ja rahaa ilman aamustondista on liian vanha.

Vierailija
38/39 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika loppu olet ja vielä persaukinen, kaikki nauraa taikka vähintään pilkkaa selkäsi takana.Oletko vielä sivari vai totaali ?

Vierailija
39/39 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä alkaa jo kolottomaan ja huomaa ettei enää palaudu samalla tavalla. Lihaskasvu vaikeampaa jne, rasva menee vyötärölle helpommin. Et ole nuori enää, mutta hyvin elämällä voit jarruttaa kulahtamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän