Itseäni miehenä ei naisessa todellakaan kiinnosta esim. ura tai kuinka itsenäinen hän on
Paljon tärkeämpää on mm. onko nainen pehmeä ja lämmin ihminen, onko hän uskollinen ja kunnioittaako minua, mielipiteitäni ja neuvojani.
Vaikka nainen olisi kuinka kaunis tahansa niin jos asenne on se, että "en sitten tarvitse miestä mihinkään" ja minulle lähinnä pyöritellään silmiä, niin juttu lopahtaa saman tien.
Kommentit (11)
Haluat isähahmoksi aikuiselle ihmiselle?
Riippuu niistä neuvoista. Itse kun ajan, puoliso neuvoo ajamaan samaa reittiä kun hän. Hänelle ei kelpaa se reitti mitä minä ajan.
Sitten et varmaan valitse itsellesi itsenäistä uranaista.
Ei minua kiinnosta, kiinnostaako miestä urani tai itsenäisyyteni. Ne ovat itseäni varten, ettei tarvitse olla muista riippuvainen.
Ja nuo asiathan muka jotenkin sulkevat pois toisensa? Hyvän työpaikan omaava ei voi olla uskollinen ja lämmin ihminen?
Myönnä pois vaan että haluat jonkun, jota kontrolloida ja jolla ei saa olla omia mielipiteitä.
Ok. Kunhan et sitten tule tänne ulisemaan, että nainen on läski lompakkoloinen ilman omia mielipiteitä, kynnysmatto, jota aina pitää olla neuvomassa.
Tarvitsetko sinä naista mihinkään? Pyöritteletkö silmiä?