Mä oon 28 v nainen ja mulla helposti yli 300 kumppania ollut.
Kommentit (37)
Tässä on sinulle mitali.. Arvaatko mikä kuva siinä on?
Kertoo vain itsensä arvostuksen puutteesta. Kyllä mä varmasti panna voisin, mutta en vaimoksi tekisi
Vierailija kirjoitti:
Just luin psykologiaa. Isän hylkäämäksi tulleet tyttölapset alkavat helposti aikuisena miellyttää miehiä. Eivät siis osaa sanoa ei.
Tässä on varmasti osa totuutta. Exä oli villi ennen meidän suhdetta, siis satoja yhdenillan panoja. Ei ollut ennen meitä kuitenkaan koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Tätä en ymmärtänyt, miksi antaa helposti lähes kaikille ilman että itse nauttisin. Mutta kuhan sai huomiota eli huono itsetunto takana.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vain itsensä arvostuksen puutteesta. Kyllä mä varmasti panna voisin, mutta en vaimoksi tekisi
Entäs jos se onkin niin, että arvostaa itseään ja omaa nautintoaan. Niinkin yksinkertaistta se on. Mites miehet, eikö he arvosta itseään, kun jakelevat höllästi kalujaan kelle ja milloin vain.
No suht kohtuullista, jos 15 vuotiaana aloittaa sukupuolielämän niin eihän 300 ole 28 vuotiaaksi mennessä kuin kaksi miestä kuukaudessa.
Aika monella on kiivaampikin tahti.
Minulla tuli 300 yhdyntää jo lukioiässä tyttöystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just luin psykologiaa. Isän hylkäämäksi tulleet tyttölapset alkavat helposti aikuisena miellyttää miehiä. Eivät siis osaa sanoa ei.
Tässä on varmasti osa totuutta. Exä oli villi ennen meidän suhdetta, siis satoja yhdenillan panoja. Ei ollut ennen meitä kuitenkaan koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Tätä en ymmärtänyt, miksi antaa helposti lähes kaikille ilman että itse nauttisin. Mutta kuhan sai huomiota eli huono itsetunto takana.
Se, että ei saa seksissä orgasmia ei tarkoita sitä, että ei nauttisi. Mulla ei ole ollut satoja yhden illan juttuja, ei lähellekään. Olen ollut parisuhteissa ja ihan itsekin halunnut seksiä. Kyllä muakin panettaa ja sen panetuksen saa pois, kun saa kullia pilluun. Orgasmin saan helposti yksin, mutta en miehen läsnä ollessa. Silti olen halunnut seksiä miehen kanssa koska se tuntuu hyvältä ja nautin siitä silti. Haluan sitä kiihkoa ja miehen kosketusta. Entisen aviomiehen kanssa en saanut koskaan orgasmia, mutta halusin silti seksiä hänen kanssaan.
Nykyään en ole parisuhteessa, mutta seksisuhde on ollut jo pidemmän aikaa. Tämän miehen kanssa saan orgasmin kun käytän klitoriskiihotinta miehen pannessa takaapäin. Ei tämä nykyinen tilanne helpolla tullut vaan vaati aikaa ja oikean lelun. Eikä siltikään ole takeita, että saan orgasmin joka kerta. Nykyään kyllä on enemmän niin, että saan sen orgasmin kuin jään ilman sitä. Viimeksi kun en saanut orgasmia niin asiaan vaikutti se, että olin aiemmin päivällä tyydyttänyt itseäni ja mun ei ole helppo saada uutta orgasmia edes yksin ollessa.
Eihän orgasmia tarvitsekkaan saada pelkällä yhdynnällä, tai osinkaan yhdynnällä. Osaavathan miehet muutakin kuin vaan paneskella. Ainakin monet osaavat, Lopuista ei ole niin väliksikään.
Vierailija kirjoitti:
Eihän orgasmia tarvitsekkaan saada pelkällä yhdynnällä, tai osinkaan yhdynnällä. Osaavathan miehet muutakin kuin vaan paneskella. Ainakin monet osaavat, Lopuista ei ole niin väliksikään.
Huoh. Nyt oli mun kohdalla kyse siitä, että en ole saanut orgasmia millään tavalla miesten kanssa! Opettele lukemaan. Kyse oli seksistä. Seksi on muutakin kuin yhdyntää.
Ihanko olet itse kaupannut tavaraasi vai onko sulla ollut sutenööri?
Aika paha, jos psykoosit ovat jo sillä tasolla että kuvittelee olevansa nainen ja kirjoittelee kumppaniensa määrästä tänne jorinoita.
Kuka piehtaroi ylepydessä huutaen katolta omia syntejään?
Juudaan kirje 1:13 "He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita, hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä, rajuja meren aaltoja, jotka vaahtoavat omia häpeitään, harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu."
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytyneet työttömät lapsen tasolle jääneet miehet helposti kirjoittelevat näitä provoja, koska eivät ole koskaan seurustelleet, eivätkä tule seurustelemaan naisen kanssa. Ilmeisesti vastauksista saa sitten mielihyvää muutoin pahaan oloon ja yksinäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Nyt oli mun kohdalla kyse siitä, että en ole saanut orgasmia millään tavalla miesten kanssa! Opettele lukemaan. Kyse oli seksistä. Seksi on muutakin kuin yhdyntää.
No en minä sulle kirjoittanut, vaan naisille yleensä. Ja niin se on kuten kirjoitin, seksi on muuakin kuin yhdynttää.
Jos olet aloittanut 13-vuotiaana urakan, niin tasaisella tahdilla tuo tarkoittaisi uutta kumppania keskimäärin vähän yli kahden viikon välein. Kesät ja talvet. Viimeiset 15 vuotta putkeen. Mahdollista, mutta äärimmäisen epätodennäköistä.
Se että ei ole ollut tuossa iässä yhtään kumppania on paljon harvinaisempaa.