Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta yhden illan juttua sinulla on ollut?

Vierailija
03.12.2025 |

Kerro ikäsi, sukupuolesta ja kuinka monta "yhden illan juttua" sinulla on ollut?

Siis tarkoitan tällä henkilöä, jonka kanssa olet harrastanut seksiä vain yhden yön/päivän aikana ettekö ole sen jälkeen tavanneet? 

Itse olen 38-vuotias nainen ja minulla ollut 8 yhden illan juttua. Näistä vain kaksi oli fiksua ja kivaa tapausta, muut olivat oksettavia enkä ikinä nykypäivänä harrastaisi seksiä sellaisten miesten kanssa. Sitten olisi ollut vielä kaksi lisää, mutta heillä ei ollut stondista eikä seksi sen takia onnistunut.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko ap? Lukuisat kavereiden yhden illan jutut on olleet huonoja, siksiköään en itse niitä ole halunnut.

Vierailija
22/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Lyhyin seksisuhde kesti 8kk.

N60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllättävää. Toisissa ketjuissa kaikki panee kaikkia paljaalla statuksesta riippumatta ja pettävät minkä kerkiävät.

Itse en tiedä. Koin itseruhoisen vaiheen elämässäni enkä muista siitä paljo mitään.

Harmittaa. Osa oli "yhden illan" hyväksikäyttöjä/ rai5kaus. Olisi pitänyt ilmoittaa moiset moukat viranomaisille.

Vierailija
24/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenkunta eri miestä joiden kanssa paneskelin vuoronperään. Tietty eti päivinä. Ollappa taas nuori ja komea

m42

Vierailija
25/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kaksi yhdenillan juttua. Sellaisia joiden kanssa harrastettiin yksi yö suutelemista ilman seksiä on ollut 10-15. Ikä 50 v.

Vierailija
26/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Seksi kuuluu itselläni parisuhteeseen ja edellyttää, että tunnen sen kumppanin paremmin kuin mitä jonkun yhden illan tuttavuuden kanssa on mahdollista. 

Nainen 40 v. 

Vierailija
27/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin (yritin muistella), että n.13 ehkä. Ja nämä ikävälillä 18-26v. Aviomieheni kanssa kuitenkin olen ollut yhdessä jo 13vuotta ja sitä ennenkin seurustelusuhteessa tuossa välillä. Aviomiestäni en siis ole koskaan pettänyt, enkä pettäisikään. Hän on ihana ja seksikin on parasta ikinä.

Yhdenillan juttujen kanssa seksi oli pääsääntöisesti huonoa. Paitsi pari jäi sellaisiksi fwb-kuvioiksi ja silloin se oli ok.

N40

Vierailija
28/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v ja ehkä 10.

Vierailija
29/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M55 yli 40 j alle 60, en ole pitänyt tarkkaa lukua. Kaikki nuorena kollina, sittemmin vakiintunut ja juoksut loppuneet.

Vierailija
30/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N54, ikävuosina 18-27 oli reippaampaa menoa ja olihan niitä, jotain 40,osan voisi unohtaa (ja olen unohtanutkin, osan kanssa oli ihan hauskaa. Sitten löysin parisuhteen jossa olen edelleen.

Vierailija
31/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, en välitä yhden yön jutuista.

N36

Vierailija
32/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43, joitakin kymmeniä nuorempana.

Vaimon kanssa yksissä 27 kesäisestä ja sen jälkeen nolla.

Vierailija
33/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 44v ja yhden yön juttuja on nolla. Mutta minäpä olenkin aseksuaalinen. En todellakaan rupeaisi seksuaaliseen kanssakäymiseen kenenkään kanssa. Vaikka ihmiset sitten nauravatkin minua, luuseria.

Vierailija
34/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 44v ja yhden yön juttuja on nolla. Mutta minäpä olenkin aseksuaalinen. En todellakaan rupeaisi seksuaaliseen kanssakäymiseen kenenkään kanssa. Vaikka ihmiset sitten nauravatkin minua, luuseria.

En naura, itsekään en harrasta yhden yön jutut ja, seksiä vain parisuhteessa

Vierailija
35/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M49, ja nolla. Yritystä joskus nuorena oli ja kateellinen olin joillekin kavereille, joilla oli yhden illan juttuja. Muutama lyhyempi parisuhde ja yksi noin 25 vuotta kestänyt suhde jatkuu edelleen, joten en ole noin 30 vuoteen harmitellut tai ollut muille kateellinen.

Vierailija
36/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
37/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 32 vuotta. Useampi vuosi saman miehen kanssa nyt. Sinkkuvuosina ollut yhteensä noin 20. Osa ihan hyviä, mutta osa täysin surkeita. Yhtään parisuhteissa saatuja seksikokemuksia parempia ei ole yhden illan jutuissa ollut.

Vierailija
38/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alta 25 vuotiaana ehkä parikymmentä, sen jälkeen vielä yksi, jonka kanssa menin naimisiin, ja tämän jälkeen ei yhtään. 

M55

Vierailija
39/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Ei mun juttu. Olen intohimoinen ja aina ollut aktiivinen seksuaalisesti mutten nauti siitä tuntemattomien kanssa. Aina vahvasti tunteet mukana

n65v

Vierailija
40/53 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N39, 0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi