Avomies meni heti eron jälleen tinderiin..
Erottiin toissapäivänä, mutta asutaan yhä samassa asunnossa. Kuulin miehen kännykästä tinderin ilmoitusäänen ja suutuin hänelle ihan kunnolla. Onko tämä teidän mielestä ihan ok, kun asutaan kumminkin samassa asunnossa, kunnes löytyy uudet?
Kommentit (74)
Erossa menettää sen oikeuden suuttua tuollaisista, asia ei enää kuulu sinulle mitenkään.
Jos kerran asian tiedät? Mitä hitoa itse siellä teet? Et ole itse yhtään paprempi ihminen.Jos ero on, anna olla.Miksi kyttäät hänen perään,laske irti jo! Hän vaan heti jatkanut elämää ihan oiketetusti!
Eihän tuo ole vielä mitään. Moni mieshän menee heti hääyön jälkeen Tinderiin.
Enpä asustelisi eron jälkeen enää toisen kanssa.
Mistä tunnet tinderin äänen?
Eikö tuo ole aika yleistä, että mies hakee seuraa heti. Todennäköisesti yrittää myös vaan ärsyttää sua.
Vierailija kirjoitti:
Enpä asustelisi eron jälkeen enää toisen kanssa.
Mistä tunnet tinderin äänen?
Eikö tuo ole aika yleistä, että mies hakee seuraa heti. Todennäköisesti yrittää myös vaan ärsyttää sua.
Välillä on pakko. Ei uutta asuntoa saa päivissä.
Melkonen alfa. Fiksu veto mieheltä ottaa ero tuollaisesta suhteesta ja tehdä itse niinkuin haluaa.
Ensimmäinen avoliittoni päättyi, kun avovaimoni petti ja jatkoi suhdettaan koko sen ajan, että löysi itselleen uuden asunnon. Kun minä löysin uuden, oli verisesti loukkaantunut, kun olin päässyt hänestä yli liian nopeasti.
Eron jälkeen saa parisuhdeasioissa tehdä ihan mitä huvittaa. Teidän asumiskuviot ei vaikuta siihen mitenkään. Voittehan te jatkaa kavereina samassa kämpässä asumista ja tuoda vaikka panokavereita omiin sänkyihinne. Ei kimppakämpässä asuvat voi päättää saako toinen olla tinderissä vai ei.
Sellaisia ne (jotkut) miehet ovat. Jos on miehiä jotka eivät heti etsi seuraavaa, laittakaa rasti ruutuun.
0/5