Kuinka monta yhden illan juttua sinulla on ollut?
Kerro ikäsi, sukupuolesta ja kuinka monta "yhden illan juttua" sinulla on ollut?
Siis tarkoitan tällä henkilöä, jonka kanssa olet harrastanut seksiä vain yhden yön/päivän aikana ettekö ole sen jälkeen tavanneet?
Itse olen 38-vuotias nainen ja minulla ollut 8 yhden illan juttua. Näistä vain kaksi oli fiksua ja kivaa tapausta, muut olivat oksettavia enkä ikinä nykypäivänä harrastaisi seksiä sellaisten miesten kanssa. Sitten olisi ollut vielä kaksi lisää, mutta heillä ei ollut stondista eikä seksi sen takia onnistunut.
Kommentit (53)
Joskus teininä oli kova juttu kun piti kirjaa kumppanien määrästä. Sen jälkeen en ole laskenut, mutta jos arvioida pitää niin kyllä se luku kolminumeroinen on. Yksi yhden illan juttu johti parisuhteeseen joka kestänyt nyt kymmeniä vuosia ja useampi lapsikin hänen kanssaan on.
M43
Suomalaisten naisten kanssa 3.
Japanilaisten naisten kanssa 27.
Korealaisten naisten kanssa 6.
En ole kiinnostunut suominaisista. Harrastan irtoseksiä vain lomamatkoilla. Jouluksi lähden Osakaan, Japaniin. Käyn samalla myös Tokyossa. M29
Tunnetteko näitä kumppaneita etukäteen ollenkaan vai ihan samana iltana ekaa kertaa tapaatte ja tutustutte? Ettei ole edes kaverin kavereita?
Ikä 39. En ole nähnyt millän tavalla tarpeelliseksi laskea mutta monta ja varmasti paljon lisää tulevaisuudessa koska samalla linjalla jatkuu.
Nolla. Mitä ideaa siinä on, että raahaa jonkun kännisen panolle? En muutenkaan harrasta kännipanoja enkä juomista.
N60
En muista tai jaksa laskea. Yli 10 ainakin.
M41
Vierailija kirjoitti:
Nolla. Mitä ideaa siinä on, että raahaa jonkun kännisen panolle? En muutenkaan harrasta kännipanoja enkä juomista.
N60
Ei tässä juomisesta ollut puhe, vaan yhden illan jutuista. Olisin huolissani alkoholismista, jos seksistäkään ei voi puhua ilman että ryyppääminen on heti ekana mielessä.
Nainen 35 v., yksi yhden illan juttu. Olin 18-vuotias ja luonnollisesti kännissä. Ei ollut hyvä kokemus, joskaan ei traumaattinenkaan. Olen siis sitä sukupolvea, joka kasvoi katsoen Sex and the Citya. Yllätys yllätys, sarjasta ei ollutkaan elämän ohjenuoraksi.