Emma Thompsonilla ja tyttärellään Marimekkoasut. Mitäs tykkäätte?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9c7f4611-726d-4e92-9b28-563517…
Noi Emman housut on kivat, en niin unikkokuosista välitä mutta tuossa se on sopivan huomaamaton. Yksivärisen yläosan kanssa laittaisin.
Kommentit (8)
Sopii noille hyvin.
Outoa, että britti on Suomen suurlähettiläs maailmalla, mutta hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Sopii noille hyvin.
Miksei sopisi monelle muullekin, ihan tavikselle. Miksiköhän moni pitää tuota marimekkoa junttina.
Vierailija kirjoitti:
Monelle suomalaiselle varmaan ihan kauhea paikka kun ulkomaanjulkkis kehuu jotain suomalaista - varsinkin tuota MM joka ilmeisesti on kaiken junttiuden huipentuma?
Suomi alas unikkopuku kerrallaan!
Mulla ei ole mitään muuta MM-kamaa kuin yhdet lakanat enkä suhtaudu minkäänlaisella intohimolla. Ihmetyttää vaan tää suomiviha, tilataan temusta ja ostetaan halpalentoyhtiöltä lentoliput ettei vaan mikään suomalainen firma pärjää, ja mennään sitten torille vittuilemaan työttömille - aika paradoksaalista.
Mä ostin ihanan hameen Marimekolta viime kesänä. Sellainen kukkakuosinen. Itse en olisi tunnistanut sitä Marimekkokuosiksi aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii noille hyvin.
Miksei sopisi monelle muullekin, ihan tavikselle. Miksiköhän moni pitää tuota marimekkoa junttina.
Moni suomalainen, etenkin nuori, pitää suomalaisia asioita junttina, vaikka maailmalla niistä pidetään ja ne tekevät Suomea tunnetuksi.
Jos Marimekko olisi ruotsalainen, suomalaiset palvoisivat sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii noille hyvin.
Moni suomalainen, etenkin nuori, pitää suomalaisia asioita junttina, vaikka maailmalla niistä pidetään ja ne tekevät Suomea tunnetuksi.
Mutta sitä ihmettelenkin, että miksi.
Monelle suomalaiselle varmaan ihan kauhea paikka kun ulkomaanjulkkis kehuu jotain suomalaista - varsinkin tuota MM joka ilmeisesti on kaiken junttiuden huipentuma?
Suomi alas unikkopuku kerrallaan!
Mulla ei ole mitään muuta MM-kamaa kuin yhdet lakanat enkä suhtaudu minkäänlaisella intohimolla. Ihmetyttää vaan tää suomiviha, tilataan temusta ja ostetaan halpalentoyhtiöltä lentoliput ettei vaan mikään suomalainen firma pärjää, ja mennään sitten torille vittuilemaan työttömille - aika paradoksaalista.