Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emma Thompsonilla ja tyttärellään Marimekkoasut. Mitäs tykkäätte?

Vierailija
03.12.2025 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9c7f4611-726d-4e92-9b28-563517…

Noi Emman housut on kivat, en niin unikkokuosista välitä mutta tuossa se on sopivan huomaamaton. Yksivärisen yläosan kanssa laittaisin. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ostan itse kerran vuodessa marimekko-mukin. Ne on kyllä ihanan kestäviä, koska oon tiputtanut niitä varmaan 100 kertaa lattialle eikä vieläkään mennyt hajalle. Mutta on kyllä niin kalliita, ettei voi kun kerran vuodessa ostaa. Ja koska asunnossa on kissoja, niin ei uskalla mitään petivaatteita ostaa, jos kissa oksentaa eikä sitten se tahra lähde mihinkään pois. Jos Marimekon tuotteet olisi puolta edullisempia, niin ostaisin varmasti useammin.

Marimekolla on vielä ainakin toistaiseksi tuontatoa Suomessa ja toivottavasti pystyvät sitä Suomessa myös jatkamaan. Ei se halpaa ole, suomalainen työvoima. 

Ei ole eikä ole ollut pitkään aikaan. Vain 5% Marimekon tuotteista tehdään Suomessa (kangaspainanta pääosin metritavaralle). Suurin osa Marimekon tuotteista valmistetaan Kiinassa (19%) ja Thaimaassa (16%) sekä Portugalissa (15%). Nää tiedot löytyy ihan Marimekon omalta sivulta.

Vierailija
22/23 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ostan itse kerran vuodessa marimekko-mukin. Ne on kyllä ihanan kestäviä, koska oon tiputtanut niitä varmaan 100 kertaa lattialle eikä vieläkään mennyt hajalle. Mutta on kyllä niin kalliita, ettei voi kun kerran vuodessa ostaa. Ja koska asunnossa on kissoja, niin ei uskalla mitään petivaatteita ostaa, jos kissa oksentaa eikä sitten se tahra lähde mihinkään pois. Jos Marimekon tuotteet olisi puolta edullisempia, niin ostaisin varmasti useammin.

Välillä niillä on -50% alessa tuotteita. 

Totta! Mutta siellä ei aina ole enää jäljellä niitä värejä mistä itse tykkään. Tänävuonna suurin ale taisi olla -40%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä niillä on -50% alessa tuotteita. 

Totta! Mutta siellä ei aina ole enää jäljellä niitä värejä mistä itse tykkään. Tänävuonna suurin ale taisi olla -40%.

Mä ostin kyllä niiden myymälästä -50% alennuksessa. En tiedä tuleeko niillä nettiin samat tarjoukset. T. Se joka osti niiden hameen kesällä