Työtön. Miten olet jaksanut?
Työttömiä alkaa olemaan niin paljon, että olisi syytä olla huolissaan heidän hyvinvoinnistaan. Jokainen ihminen on laulun arvoinen. Tsemppiä työttömät!
Kommentit (36)
Persujen syytä ko tilanne. Kokonaiskuva ollut koko ajan ihan hukassa.
Ihan kivasti menee, saa nukkua pitkään.
Olishan se vaihtelua päästä töihin lepäämään.
Kerran tarjosivat töitä mutta muuten on kohdeltu ihan kivasti
Hyvin menee rahaa tulee tekemättä mitään vähän hävettää, mutta ei paljon.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee rahaa tulee tekemättä mitään vähän hävettää, mutta ei paljon.
Samoin, mutta kyllä on ihanaa...
Hyvin. Nyt 39 vuotiaana koko aikuisikäni työttömänä olleena minulta edelleen kysytään papereita usein kaupassa. Kerran 5 kertaa saman päivä aikana pari vuotta sitten.
En tiedä. Olisi ollut kiva olla kesätöissä, olisin halunnut säästää tärkeään reissuun, että pääsee tapamaan siskoani joka asuu kaukana :( Olen hyvä säästämään joten oisin kyllä saannut esim kesätöissä rahat kasaan. Mutta jatkuvasti tulee vain kieltäviä vastauksia, vaikka pariin haastatteluun kyllä päässyt.
Oikein hyvin, kiitos. Oon pari viikkoa tehny pimeesti käännöshommia yhdelle taholle, saan hyvän korvauksen. Olen vain tyytyväinen kun ei tarvii käydä töissä.
Rahaa on enemmän kuin koskaan pienipalkkaisena puurtaessa, mutta stressiä ei ole ollut vuosiin. Reissaan ulkomailla välillä, juuri tulin kuukauden reissulta kaakkois-Aasiasta. Kalliisiin harrastuksiin ei ole aina varaa mutta juuri ostin uuden maastopyörän ja viime talveksi lasketteluvälineet. Ihan turha käydä töissä, yhteiskunta maksaa kivan kämpänkin hyvältä alueelta.
Aika houkuttelevaksi täällä koetaan työttömyys. Ehkä tukia olisi syytä leikata.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvin, kiitos. Oon pari viikkoa tehny pimeesti käännöshommia yhdelle taholle, saan hyvän korvauksen. Olen vain tyytyväinen kun ei tarvii käydä töissä.
Tuohan on työtä.
Eikö työvoimatädit häoritse teitä?
Hyvin jaksan. Muutaman vuoden työttömänä olon aikana olen laihduttanut 30 kg, treenannut sixpackin, hauissuonet ja pulleat olkapäät ja pitkän matkan juoksua harrastan.
Heräsin 6 ja pelannu pleikalla siitä asti