Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi peniksen pituus mitataan persreijästä saakka?

Vierailija
02.12.2025 |

Onko tällä virallisella mittaustavalla tarkoitus buustata miesten itsetuntoa? Kuitenkin se merkitsevä osuus on se, mikä on esille. Eihän siitä virallisesti mitatusta 13cm makkarasta ole kuin 10cm näkyvissä.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näemmä ryppyreijästä mitattuna 15cm löysänä. Kasvaa pari senttiä jos kovettuu. Näin se kai menee että nimenomaan me isokaluiset emme saada naisia. Itse sain melkein heinäkuussa 97. Siitä lähtien ihan kuiva kausi.

m58

Vierailija
82/88 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla näemmä ryppyreijästä mitattuna 15cm löysänä. Kasvaa pari senttiä jos kovettuu. Näin se kai menee että nimenomaan me isokaluiset emme saada naisia. Itse sain melkein heinäkuussa 97. Siitä lähtien ihan kuiva kausi.

m58

Congrats! Itse en ole päässyt noin lähelle. Omani on reijästä mitattuna 18 cm. Näkeekö naiset naamasta että tuolla on liian iso. Vai miksi kiertävät minut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin mittaan reijästä, mutta päätyikin sormi reijän sisään. Ja isoksi paisui melani samantien. Mittaus tosin unohtui. Tai mittasin siis että 3 sormea mahtui. Sanotaan jotta 20 cm mulla.

Vierailija
84/88 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypystä kai ne muutkin mittaa?

Mittasin eka kertaa tuosta päältä ja tulos oli 6cm. Eli ihan väärä luku. Keskimittahan on 13cm ja en ole mielestäni pienimunainen.

Vierailija
85/88 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitataanko siis koko varsi vai pelkkä terska? Tällä on jonkin verran vaikutusta kokonaismittaan ja haluaisin mahdollisimman oikean luvun, jotta voin mainostaa sitä Tinderissä.

Vierailija
86/88 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitataanko siis koko varsi vai pelkkä terska? Tällä on jonkin verran vaikutusta kokonaismittaan ja haluaisin mahdollisimman oikean luvun, jotta voin mainostaa sitä Tinderissä.

Ryppyreijästä terskan päähän tietenkin. Itsellä koko mitta on 12 cm mutta jos mitataan pelkkä terska niin 2 cm.

Vierailija
87/88 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypystä kai ne muutkin mittaa?

Mittasin eka kertaa tuosta päältä ja tulos oli 6cm. Eli ihan väärä luku. Keskimittahan on 13cm ja en ole mielestäni pienimunainen.

Ihan keskimittainen oot. Isot starat kuten Siffredi näyttävät mittausmallia kokemattomille. Mitan alkupää rypynsuulle ja loppupää terskanpäähän. Siffredi siis 25-30 cm rypynsuusta, mutta hän onkin ns. yksisarvinen. Itselläni 14cm jos painan peukulla mitanpään hieman rypyn sisälle. 

Vierailija
88/88 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni päältä noin peukunmittainen 6cm sykkivä mutta reijästä mitattuna ihan kelepo 12cm.

Puoli voittoa että sentään sykkii. Ja jää vain sentin keskimitasta! Itselläni reijästä mitattuna 13 cm muttei syki enää.